Новинки

Bugatti показала першим покупцям новий гіперкар Divo

Французький автовиробник офіційно представив Divo у 2018 році, і сьогодні компанія представила перші, готові до відправки, екземпляри моделі.

За словами французького автовиробника: «Це знаменує кінець складної розробки, яка тривала майже 2 роки», а результати приголомшують. Для Bugatti модель Divo – це більше, ніж просто ще один гіперкар. Він відкриває нову віху в історії марки.

«Divo відкриває нову еру Bugatti – еру сучасного кузовобудування», – сказав президент компанії Стефан Вінкельман, назвавши автомобіль «шедевром автомобільної майстерності з особливою індивідуальністю».

Ця нова ера дозволяє Bugatti змінювати і налаштовувати базову технологію автомобіля, що і дозволило перетворити Chiron в Divo. Обмеження максимальної швидкості Divo до 380 км/год дало Bugatti свободу в розробці.

Вінкельманн назвав Divo «візуально і технічно незалежною моделлю». Досить поглянути на автомобіль, щоб переконатися в цьому особисто. Профіль став тоншим, що робить його більш «плоским» і спортивним, ніж Chiron. Попереду повітрозабірники на капоті покращують аеродинаміку, знижуючи опору повітря, а новий спойлер створює велику притискну силу. Частина повітря спрямовується в передні повітрозабірники, а також допомагає охолоджувати гальма.

Задня частина відрізняється унікальним дизайном тривимірних задніх ліхтарів з 44 точками, що світяться та утворюють химерну графіку задніх ліхтарів. Вони приголомшливо доповнюють вузькі світлодіодні фари спереду. Повітропровід NACA на даху допомагає подавати повітря 8,0-літрового двигуна Divo W16, який видає 1500 к.с. потужності. Ребро, що виходить з повітрозабірника, допомагає направляти повітря через широке крило, яке знаходиться над виступаючим дифузором і наконечниками вихлопних труб, надрукованих на 3D-принтері.

Bugatti планує побудувати всього 40 екземплярів гіперкара Divo вартістю не менше 5 млн євро кожен. Однак компанія вже продала всі 40 примірників.

Recent Posts

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025

Alfa Romeo несподівано повернула легендарний V6 у Giulia та Stelvio

Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…

04.12.2025