Команда Cyan Racing зробила гоночний рестомод Volvo P1800 Cyan. А за основу було взято купе Volvo P1800 1964 року випуску.
Передня і задня колії у купе розширені у порівнянні з вихідною моделлю, але габарити схожі. Volvo P1800 Cyan в довжину досягає 4203 мм, в ширину і висоту – 1 748 і 1220 мм. Колісна база – 2446 мм. Розподіл маси між передньою і задньою осями – 47 на 53%. Підсумкова споряджена маса не перевищує 990 кг. Цього результату вдалося досягти завдяки повністю встановленням нової регульованої підвіски на полегшених алюмінієвих компонентах. І якщо спереду купе від Cyan Racing зберегло схему з двухричажки, то ззаду замість донорського нерозрізного моста встановили незалежну підвіску на подвійних поперечних важелях. Хоча систем безпеки так і не з’явилося. Немає навіть АБС!
А під довгим капотом ховається двигун 2.0 від гоночного седана Volvo S60 TC1. На рестомоде агрегат з турбокомпресором BorgWarner і безпосереднім уприскуванням видає 420 к.с., 455 Н • м і працює в парі з п’ятиступінчастою “механікою” Holinger. Тяга на провідну задню вісь з блокуванням йде через карданний вал. Ковані колеса з центральною гайкою взуті в шини Pirelli P Zero розмірністю 235/40 R18 спереду і 265/35 R18 ззаду. Гальма AP Racing – з чотирьохпоршневими супортами і перфорованими роторами (діаметром 362 і 330 мм).
І все це вирішено запустити в дрібносерійне виробництво. Першу партію почнуть збирати вже цієї осені, а докладні специфікації і фінальний цінник шведи будуть обговорювати з конкретним клієнтом. З чуток, один такий автомобіль буде коштувати близько $ 500 тисяч.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…