Компанія Honda представила свій кей-кар N-One, оформлений в стилі ретро, в кінці 2012 року. Творці автомобіля надихалися компактом Honda N360 – ця модель випускалася з 1967-го по 1972 рік. N-One злегка відновили в 2017-му, а в квітні 2020 го стало відомо про завершення випуску п’яти дверного варіанту. Зараз японська марка представила хетчбек другої генерації.
У Honda анонсували “другий” N-One навесні 2020 року та зазначили, що нова генерація моделі збереже ретростиль попередника. Пізніше в Мережі з’явилися кадри нового N-One, який фотошпигуни зловили під час випробувань, при цьому маскувальна плівка була тільки на передній частині і частково на кормі тестованого прототипу.
Зараз Honda N-One нового покоління представлений офіційно. Пропонується в трьох версіях: стандартна (Original), Premium і RS.
Концепція його дизайну залишилася колишньою: це три фігури – коло, квадрат і трапеція. Мова йде про круглу головну оптику (тепер зі світлодіодними денними ходовими вогнями), про «заквадраченних» за формою задніх ліхтарях і про трапецієподібний кузов.
Іншою стала форма решітки радіатора (змінюється в залежності від виконання) і повітрозабірника, вбудованого в передній бампер. «Противотуманки» (є в версіях Premium і RS) тепер не круглі, а прямокутні. А в задньому бампері з’явилася смуга з катафотами і датчиками парковки.
Інтер’єр теж отримав свою порцію «обновок»: у «другого» N-One з’явилася мультимедійна система з сенсорним екраном, розташованим в центрі передньої панелі (тачскрін підноситься над нею). Дефлектори в салоні тепер теж не круглі, а прямокутні. Передній диван замінили на два окремі крісла, при цьому в версії RS сидіння виконані в формі ковшів.
Хетчбек N-One нового покоління оснастили комплексом систем безпеки Honda Sensing в неї входять: автогальмування з функцією розпізнавання пішоходів і велосипедистів, «читання» дорожніх знаків, адаптивний круїз-контроль, система запобігання фронтального зіткнення і функція автоматичного перемикання дальнього світла на ближне.
Модель наступної генерації оснастили трьохциліндровим 660-кубовим «атмосферником» серії S07B потужністю 58 к.с., також в гамі його турбоверсія з віддачею в 64 к.с. Відзначимо, у попередника були мотори з аналогічною віддачею, проте вони були з серії S07A, нова лінійка двигунів буде економічніше.
Багато водіїв переконані, що втратити право керувати автомобілем можна лише через серйозні порушення, такі як…
Кожен автовласник прагне зробити експлуатацію свого авто максимально зручною і економною. Однак існують маленькі хитрощі,…
Корейський автопром останнім часом значно підвищив якість своїх автомобілів, що зробило їх одними з найнадійніших…
Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…
Український ринок поповнився новим поколінням доступного кросовера MG ZS. Модель вийшла одразу в кількох модифікаціях…
Японські авто давно зарекомендували себе як приклад надійності, витривалості та простоти в обслуговуванні. У багатьох…