Сьогодні, 24 вересня о 20:00 відбудеться презентація нового трирядного кросовера Infiniti QX60 Monograph, який має з’явитися в 2021 році.
Презентація QX60 Monograph відбудеться в новій глобальній штаб-квартирі Infiniti в Йокогамі, Японія.
Дивлячись на тизери Infiniti важко зрозуміти велику частину нового напряму в стилі QX60 Monograph.
Передня частина показує вузькі загострені фари зі світлодіодними ходовими вогнями, що проходять по верхньому краю. На фото, на якому видно частину хвоста, видно чорний дах і плавні лінії. Задні ліхтарі, здається, охоплюють всю довжину хвоста.
Усередині QX60 Monograph нібито є великий інформаційно-розважальний дисплей розміром від 10 до 12 дюймів. Чекайте, що Infiniti також наповнить модель своїми останніми технологіями.
Поточний QX60 почав своє життя як Infiniti JX, який з’явився в 2013 модельному році. Це було до зміни назви моделі. Він отримав оновлення для 2016 модельного року і більш потужний двигун для 2017 року.
На тлі зміни стратегії альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi Infiniti знаходиться на самому початку перезавантаження бренду. Планується, що марка зосередиться на ринках в США і Китаї. Майбутні моделі можуть мати більше спільного з продукцією Nissan, включаючи можливість відмови від задньопривідних седанів.
В майбутньому Infiniti буде використовувати ексклюзивну версію гібридної трансмісії Nissan e-Power. Передбачається, що така установка дасть майбутнім продуктам більше потужності, ніж нинішнім. В кінцевому підсумку також буде доступна повністю електрична трансмісія.
Читайте також: Компанія Peugeot представила свій найпотужніший гібрид на 355 к.с.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…