Новинки

Новий Ford Mustang Mach-E GT: найпотужніший електричний позашляховик

Компанія Ford представила версію GT свого нового електричного позашляховика Mustang Mach-E, пообіцявши, що «ніщо в цьому класі не зможе прискорюватися швидше», пише Твоя МАШИНА посилаючись на Autocar.

Найпотужніша версія першого електромобіля Ford перевершує Jaguar I-Pace і Polestar 2 на швидкості 0-100 км/год, який вона долає за 3,7 секунди.

Дехто припускає, що версія Performance електричного кросовера Tesla Model Y завершить той же спринт за 3,5 секунди, але це ще не підтверджено для запуску в Європі.

Читайте також: Літаючі автомобілі від Hyundai: фантастика стає реальністю

Значна перевага GT в порівнянні з раніше показаними варіантами Mach-E пояснюється його посиленою трансмісією. Він включає в себе електродвигун на кожній осі, що видає в сукупності 459 к.с. і 612 фунт-футів, і живиться від батареї 88 кВт · год із заданою дальністю ходу 500 км.

GT відрізняється від інших моделей Mach-E своїми виготовленими на замовлення 20-дюймовими легкосплавними дисками, червоними гальмівними супортами і наявністю варіантів забарвлення Cyber ​​Orange і Grabber Blue, в той час як система адаптивної підвіски Magneride входить в стандартну комплектацію.

Європейський бос Ford Стюарт Роулі сказав: «Новий Mustang Mach-E GT показує, як насправді виглядає повністю електрична потужність, але продуктивність нічого не означає без впевненості в її використанні.

«Наші ініціативи по зарядці означають, що клієнти Mustang Mach-E можуть насолоджуватися поїздкою на електрифікованому Mustang, знаючи, що вони можуть швидко і легко підзаряджатися по всій Європі».

На презентації GT Ford підтвердив, що європейські покупці Mach-E отримають п’ять років безкоштовного доступу до зарядної мережі FordPass, яка в даний час включає більше 155 000 зарядних станцій по всьому континенту та продовжує розширюватися.

GT дебютував в Роттердамі, Нідерланди, і був показаний разом з семидвигунним Mustang Mach-E 1400, який служить демонстрацією 1399 к.с. того, чого підрозділ Ford Performance може досягти за допомогою електричної трансмісії.

Роулі сказав, що, хоча «одна є серійною моделлю, інша – екстремальним прототипом», обидві моделі пропонують «миттєву адаптивну навчальну подачу потужності, створюючи враження від водіння, які потрібно випробувати, щоб вірити в це».

Читайте також: Новий кросовер від Ford: характеристики та фото

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025