Новинки

Новий Ford Mustang Mach-E GT: найпотужніший електричний позашляховик

Компанія Ford представила версію GT свого нового електричного позашляховика Mustang Mach-E, пообіцявши, що «ніщо в цьому класі не зможе прискорюватися швидше», пише Твоя МАШИНА посилаючись на Autocar.

Найпотужніша версія першого електромобіля Ford перевершує Jaguar I-Pace і Polestar 2 на швидкості 0-100 км/год, який вона долає за 3,7 секунди.

Дехто припускає, що версія Performance електричного кросовера Tesla Model Y завершить той же спринт за 3,5 секунди, але це ще не підтверджено для запуску в Європі.

Читайте також: Літаючі автомобілі від Hyundai: фантастика стає реальністю

Значна перевага GT в порівнянні з раніше показаними варіантами Mach-E пояснюється його посиленою трансмісією. Він включає в себе електродвигун на кожній осі, що видає в сукупності 459 к.с. і 612 фунт-футів, і живиться від батареї 88 кВт · год із заданою дальністю ходу 500 км.

GT відрізняється від інших моделей Mach-E своїми виготовленими на замовлення 20-дюймовими легкосплавними дисками, червоними гальмівними супортами і наявністю варіантів забарвлення Cyber ​​Orange і Grabber Blue, в той час як система адаптивної підвіски Magneride входить в стандартну комплектацію.

Європейський бос Ford Стюарт Роулі сказав: «Новий Mustang Mach-E GT показує, як насправді виглядає повністю електрична потужність, але продуктивність нічого не означає без впевненості в її використанні.

«Наші ініціативи по зарядці означають, що клієнти Mustang Mach-E можуть насолоджуватися поїздкою на електрифікованому Mustang, знаючи, що вони можуть швидко і легко підзаряджатися по всій Європі».

На презентації GT Ford підтвердив, що європейські покупці Mach-E отримають п’ять років безкоштовного доступу до зарядної мережі FordPass, яка в даний час включає більше 155 000 зарядних станцій по всьому континенту та продовжує розширюватися.

GT дебютував в Роттердамі, Нідерланди, і був показаний разом з семидвигунним Mustang Mach-E 1400, який служить демонстрацією 1399 к.с. того, чого підрозділ Ford Performance може досягти за допомогою електричної трансмісії.

Роулі сказав, що, хоча «одна є серійною моделлю, інша – екстремальним прототипом», обидві моделі пропонують «миттєву адаптивну навчальну подачу потужності, створюючи враження від водіння, які потрібно випробувати, щоб вірити в це».

Читайте також: Новий кросовер від Ford: характеристики та фото

Recent Posts

Audi презентувала стильний ретро-концепт: він ніби прямо з 1980-х

Студенти технічного центру Audi у Некарзульмі презентували свій новий проект, що являє собою концепт GT50.…

16.12.2025

Проблеми на кордоні з Молдовою: прикордонники вимагають від водіїв один документ

Останнім часом українці почали скаржитися на посилення контролю на кордоні з Молдовою. Про це повідомляє…

16.12.2025

Mazda і Alfa Romeo провалилися: з’явився новий рейтинг брендів

Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них…

16.12.2025

Mercedes готує найдешевшу модель, що замінить легендарне авто: фото

Марка Smart, суббренд німецької Mercedes-Benz та китайської Geely, активно тестує свою нову модель компактного електромобіля.…

16.12.2025

Моторошну таємницю розкрито: чому Cadillac Escalade самостійно запускався ночами

Жителька США виявила, що її нова модель Cadillac Escalade самостійно запускалась ночами. Як пише Motor1,…

16.12.2025

Прихована небезпека для водіїв: американку вдарило струмом на АЗС

Водійка з США Александра Крейг поскаржилась у себе в TikTok на проблему, про яку вона…

16.12.2025