Ford is introducing Cyber Orange Metallic Tri-Coat for Mustang Mach-E GT – a bold, eye-catching premium exterior color designed by the company’s color and materials experts for those who want to turn heads twice.
Компанія Ford представила версію GT свого нового електричного позашляховика Mustang Mach-E, пообіцявши, що «ніщо в цьому класі не зможе прискорюватися швидше», пише Твоя МАШИНА посилаючись на Autocar.
Найпотужніша версія першого електромобіля Ford перевершує Jaguar I-Pace і Polestar 2 на швидкості 0-100 км/год, який вона долає за 3,7 секунди.
Дехто припускає, що версія Performance електричного кросовера Tesla Model Y завершить той же спринт за 3,5 секунди, але це ще не підтверджено для запуску в Європі.
Читайте також: Літаючі автомобілі від Hyundai: фантастика стає реальністю
Значна перевага GT в порівнянні з раніше показаними варіантами Mach-E пояснюється його посиленою трансмісією. Він включає в себе електродвигун на кожній осі, що видає в сукупності 459 к.с. і 612 фунт-футів, і живиться від батареї 88 кВт · год із заданою дальністю ходу 500 км.
GT відрізняється від інших моделей Mach-E своїми виготовленими на замовлення 20-дюймовими легкосплавними дисками, червоними гальмівними супортами і наявністю варіантів забарвлення Cyber Orange і Grabber Blue, в той час як система адаптивної підвіски Magneride входить в стандартну комплектацію.
Європейський бос Ford Стюарт Роулі сказав: «Новий Mustang Mach-E GT показує, як насправді виглядає повністю електрична потужність, але продуктивність нічого не означає без впевненості в її використанні.
«Наші ініціативи по зарядці означають, що клієнти Mustang Mach-E можуть насолоджуватися поїздкою на електрифікованому Mustang, знаючи, що вони можуть швидко і легко підзаряджатися по всій Європі».
На презентації GT Ford підтвердив, що європейські покупці Mach-E отримають п’ять років безкоштовного доступу до зарядної мережі FordPass, яка в даний час включає більше 155 000 зарядних станцій по всьому континенту та продовжує розширюватися.
GT дебютував в Роттердамі, Нідерланди, і був показаний разом з семидвигунним Mustang Mach-E 1400, який служить демонстрацією 1399 к.с. того, чого підрозділ Ford Performance може досягти за допомогою електричної трансмісії.
Роулі сказав, що, хоча «одна є серійною моделлю, інша – екстремальним прототипом», обидві моделі пропонують «миттєву адаптивну навчальну подачу потужності, створюючи враження від водіння, які потрібно випробувати, щоб вірити в це».
Читайте також: Новий кросовер від Ford: характеристики та фото
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…