Новий кросовер від Ford: характеристики та фото

Ford розширив свою лінійку високопродуктивних моделей, додавши Puma ST, перший позашляховик бренду на європейському ринку, який отримав спеціалізований модельний ряд.

Популярна Puma є четвертим представником лінійки ST в Європі, що об’єднує аналогічно задумані версії хетчбека Focus, універсал Focus і суперміні Fiesta, і значно перероблена в порівнянні зі стандартною Puma.

М’який гібридний 1,0-літровий трициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом був замінений на 1,5-літровий турбодвигун, який використовується в Fiesta ST. Вихідна потужність не змінилася і становить 197 к.с. – на 46 к.с. більше, ніж у найпотужнішої моделі Puma, доступної в даний час. Проте, крутний момент був збільшений з 214 фунт-футів до 236 фунт-футів, що дало більш лінійне прискорення і дозволило більш крупному і важкому Puma ST на 96 кг зрівнятися з часом розгону Fiesta ST до 100 км / год за 6,7 секунди.

Як і в Fiesta ST, повністю алюмінієвий двигун передає свої резерви на передню вісь через шестиступінчасту механічну коробку передач. Він оснащений радіально-осьовим турбонагнітачем і вбудованим випускним колектором для зменшення затримки, двома незалежними фазами газорозподілу і підвісками двигуна з обмеженням крену, призначеними для поліпшення плавності ходу і проходження поворотів.

У той час як Puma ST обходиться без стандартної м’якої гібридної системи Puma, функція деактивації циліндрів може відключити непотрібний циліндр всього за 14 мілісекунд, допомагаючи заощадити паливо при русі накатом або крейсерському русі.

Технологія активного випускного клапана Fiesta ST також відрізняється, але вона була налаштована так, щоб пропонувати «спокійніший круїз», тобто Puma ST приблизно на один децибел тихіше.

У тому, що Ford називає першим для сегмента гарячих кросоверів, Puma ST також отримує механічний диференціал підвищеного тертя, який працює разом з системою векторизації крутного моменту, щоб мінімізувати недостатню обертальність і оптимізувати зчеплення з дорогою. Подальші динамічні оновлення представлені у вигляді нових «пружин з вектором сили», які покращують поперечну жорсткість в задній частині, задній поворотній балці, яка на 50% жорсткіше, ніж на стандартному автомобілі, і нових стабілізаторів поперечної стійкості на обох кінцях.

Рульове керування також було покращено, що зробило його майже на 25% швидше, ніж на стандартній Puma, а передні гальмівні диски стали на 17% більше для поліпшення гальмівних характеристик.

Як і стандартна Puma, Puma ST пропонує режими водіння Normal, Eco і Sport, але змінює функції Slippery і Trail на хардкорних режимах Track, в якому контроль тяги відключений, контроль стійкості вимагає мінімального втручання, і всі системи налаштовані на «максимально швидкий час кола» і «найчистіші враження від водіння». Додатковий пакет продуктивності, включає функцію управління запуском, яка покращує відгук в автономному режимі, і поставляється з власним виділеним графічним дисплеєм в комбінації приладів.

Як і його брати і сестри Focus і Fiesta, Puma ST демонструє лише тонкі візуальні підказки до його прагнення до продуктивності. У передній частині є новий передній спліттер, який має бренд підрозділу Ford Performance і, як кажуть, покращує притискну силу передньої частини майже на 80%, а також переглянуту нижню решітку радіатора, поліпшує охолодження.

Задня частина отримала новий контрастуючий за кольором дифузор з двома вихлопними трубами, а завершує пакет набір виготовлених на замовлення 19-дюймових легкосплавних дисків, взутих у спеціально розроблені шини Michelin Pilot Sport 4S. Дах, решітка радіатора, бічні накладки, дзеркала заднього виду і спойлер на даху Puma ST стандартно пофарбовані в чорний глянцевий колір, а кузов може бути забарвлений в новий ексклюзивний відтінок Mean Green.

Інтер’єр в значній мірі схожий на стандартну Puma, але спортивні сидіння Recaro спереду, виготовлені на замовлення накладки на пороги, рульове колесо з плоским дном і ручка перемикання передач ST відрізняють його. Бездротовий зарядний пристрій для смартфона, обігрів лобового скла, передній і задній парктронік і дзеркальне відображення смартфона – все це входить в стандартну комплектацію.

Модифікації системи задньої підвіски не вплинули на фірмовий відсік для зберігання Megabox Puma, який як і раніше пропонує 80 літрів прихованого простору під підлогою багажника.

Читайте також: Hyundai Sonata отримала спортивну версію: з’явилися нові фото

Джерело autocar.co.uk


загрузка...

загрузка...