Хетчбек Peugeot 308 оновили в 2020 році, оснастивши свіжими технологіями і новими можливостями налаштувань.
Дилери в Великобританії оголосили ціни на оновлений хетчбек, який вже доступний для замовлення, а перші поставки, як очікується, почнуться до кінця року.
Ціни починаються від 21 310 фунтів стерлінгів за базову комплектацію Active Premium і піднімаються до 31 985 фунтів стерлінгів за топовий хетчбек 308 GTi.
Зміни в хетчбека незначні, включаючи деякі нові технології, нове забарвлення Vertigo Blue і два нових дизайни легкосплавних дисків, але компанія як і раніше впевнена, що оновлення допоможуть Peugeot 308 бути конкурентоспроможними з такими новинками, SEAT Leon, Volkswagen Golf Mk8 і Ford Focus.
Кузов оновленого Peugeot 308 ідентичний попередній моделі, але в салоні встановлена нова 10-дюймова цифрова приладова панель замість аналогових циферблатів. Також 9,7-дюймова інформаційно-розважальна система стала стандартною для всієї лінійки.
Найбільшою зміною в лінійці 308 є введення нової структури обробки салону. Фірма відмовилася від своєї старої лінійки на користь трирівневої системи, заснованої на її специфікаціях Active, Allure і GT. За винятком моделі початкового рівня, всі три варіанти також можуть отримати пакет «Преміум», який додасть додаткове обладнання.
Стандартне оснащення Peugeot 308 Active Premium початкового рівня включає 16-дюймові легкосплавні диски, зовнішні дзеркала заднього виду, які електрично складаються, передні протитуманні фари і задній парктронік. Усередині покупці отримують двозонний кондиціонер, 9,7-дюймову інформаційно-розважальну систему і нову 10-дюймову цифрову приладову панель.
Комплектація Peugeot Allure коштує від 23 280 фунтів стерлінгів і додатково оснащена заднім захисним склом, камерою заднього виду на 180 градусів, супутниковою навігацією і передніми датчиками паркування. Пакет Active Premium коштує 750 фунтів стерлінгів і додає безключевий доступ і адаптивний круїз-контроль.
Peugeot скоротила ряд двигунів з лінійки 308, і тепер покупцям пропонується тільки три бензинових і два дизельних агрегати. Бензиновий ряд відкривається з 1,2-літрового трьохциліндрового агрегату з турбонаддувом потужністю 108 або 128 к.с. Перший стандартно поставляється з шестиступінчастою механічною коробкою передач, а другий може бути оснащений восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.
Чотирициліндровий 2,0-літровий дизельний двигун потужністю 178 к.с. був знятий з продажу, а дизельний модельний ряд 308 тепер складається лише з 1,5-літрових чотирициліндрових агрегатів PSA з турбонаддувом потужністю 99 або 128 кінських сил. Обидва йдуть з шестиступінчастою механічною коробкою передач у стандартній комплектації.
На вершині модельного ряду знаходиться гарячий хетчбек 308 GTi. Він коштує від 31 985 фунтів стерлінгів і оснащений 1,6-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом, потужністю 259 к.с. і крутним моментом 340 Нм. Потужність передається на передні колеса через шестиступінчасту механічну коробку передач.
Гарячий хетчбек на 11 мм нижче, ніж стандартна модель, і відрізняється більш жорсткими пружинами і жорсткішими амортизаторами. Також є механічний диференціал підвищеного тертя, а на передніх колесах встановлені 380-міліметрові дискові гальма з посиленими супортами.
Зміни в дизайні моделі GTI включають 19-дюймові легкосплавні диски, агресивний обвіс, червоні гальмівні супорти і вихлопну систему з двома виходами – всередині покупці отримують комплект спортивних сидінь з алькантари з електричним регулюванням і рульове колесо з перфорованої шкіри.
Читайте також: Ford випустить дешевий електрокар: ціна і інші деталі
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…