Новинки

Audi офіційно представила суперника Tesla Model S – електроседан e-tron GT

Компанія Audi офіційно представила серійний купе-седан e-tron GT. Новинка зайняла нішу преміальних електрокарів, де складе конкуренцію таким моделями, як Tesla Model S і Porsche Taycan.

Новий Audi e-tron GT побудований на платформі J1 Performance Platform, яку «чотири кільця» розробляли спільно з Porsche. Це ж шасі використовує і вищезгаданий Тайкан, причому від останнього е-трон ГТ успадкував також і батарею.

Довжина машини становить 4,99 м, ширина – 1,96 м, висота – 1,41 м, розмір колісної бази – 2,9 м. Також автомобіль отримав один з найнижчих коефіцієнтів опору повітря в історії бренду – 0,24. Салон електрокара розрахований на чотирьох чоловік, плюс є два багажника – основний ззаду на 405 літрів і ще додатковий передній об’ємом 81 літр.

Виготовили новинку відразу в двох версіях – Audi e-tron GT quattro і RS e-tron GT. Вони обидві оснащені двома електромоторами (по одному двигуну на кожній осі, які разом утворюють повний привід), відмінність полягає лише в продуктивності. Так, базовий варіант Audi e-tron GT quattro видає 350 кВт / 476 к.с. і 630 Нм, а старший варіант (спорт) RS e-tron GT – 440 кВт / 598 к.с. і 830 Нм. Як заявили в Ауді, що RS e-tron GT розганяється до 100 км / год за 3,3 секунди і досягає максимальної швидкості 250 км / год (обмежена електронно). Базовий варіант долає позначку 100 км / год за 4,1 секунди, максимальна швидкість 245 км / год.

І в першому, і в другому випадку, електропривід живиться від батареї корисною ємністю 86 кВтг (номінально – 93 кВт · год). e-tron GT quattro її проїжджає на ній без дозарядки 488 км по циклу WLTP (425 км реально), а RS e-tron GT – 472 км по WLTP (410 км реально). Також передбачена швидка зарядка – 80% ємності можна заповнити за 22,5 хвилини.

В оснащення Audi e-tron GT також входять: електромеханічний підсилювач керма (його мета – уникати різкості, але при цьому зберігати спортивний запал машини), регульована підвіска (пневмопідвіска в версії RS), система Audi Drive Select з чотирма режимами руху (комфортний, енергоефективний , динамічний та індивідуальний), повнокероване шасі (невеликий поворот задніх коліс), матричні світлодіодні фари, 12,3-дюймова цифрова приборка, мультимедіа з 10,1-дюймовим тачскріном і проекційний дисплей. Розмір коліс – від 19 до 21 дюйма.

Ціни на новинку вже оголошені. У Німеччині Audi e-tron GT quattro коштує 99 800 євро, а RS e-tron GT quattro – 138 200 євро. Виробництво електрокара налагоджено на заводі в Неккарзульмі в Німеччині, де, до речі, випускається спорткар Audi R8.

Recent Posts

Топ-5 седанів з найбільшими багажниками: комфорт і практичність в одному авто

Седани часто асоціюються з комфортом, елегантністю і відносно невеликим багажником у порівнянні з універсалами чи…

02.04.2025

Audi тестує свій найбільший кросовер SQ9: дебют очікується вже незабаром

Німецький автовиробник Audi активно готується до прем’єри нового флагманського кросовера, який може отримати назву Q9.…

01.04.2025

Оновлений Kia Sportage 2025 представили: старт продажу вже 1 квітня

Компанія Kia розсекретила зовнішність і технічні характеристики оновленого кросовера Sportage 2025, орієнтованого на китайський ринок.…

31.03.2025

Топ-5 компактних кросоверів із найбільшими багажниками: максимум простору у мінімальному форматі

Компактні кросовери завоювали величезну популярність в усьому світі завдяки своїй універсальності, підвищеному кліренсу, сучасному дизайну…

30.03.2025

Skoda готується до прем’єри «зарядженої» версії електрокросовера Elroq: перші фото

Уже 3 квітня компанія Skoda планує представити спортивну модифікацію свого нового електричного кросовера Elroq. Офіційна…

30.03.2025

З 1 квітня для водіїв чоловіків діють нові правила при виїзді за кордон

З 1 квітня 2025 року в Україні діють оновлені правила виїзду чоловіків за кордон. Основна…

29.03.2025