Новинки

Audi офіційно представила суперника Tesla Model S – електроседан e-tron GT

Компанія Audi офіційно представила серійний купе-седан e-tron GT. Новинка зайняла нішу преміальних електрокарів, де складе конкуренцію таким моделями, як Tesla Model S і Porsche Taycan.

Новий Audi e-tron GT побудований на платформі J1 Performance Platform, яку «чотири кільця» розробляли спільно з Porsche. Це ж шасі використовує і вищезгаданий Тайкан, причому від останнього е-трон ГТ успадкував також і батарею.

Довжина машини становить 4,99 м, ширина – 1,96 м, висота – 1,41 м, розмір колісної бази – 2,9 м. Також автомобіль отримав один з найнижчих коефіцієнтів опору повітря в історії бренду – 0,24. Салон електрокара розрахований на чотирьох чоловік, плюс є два багажника – основний ззаду на 405 літрів і ще додатковий передній об’ємом 81 літр.

Виготовили новинку відразу в двох версіях – Audi e-tron GT quattro і RS e-tron GT. Вони обидві оснащені двома електромоторами (по одному двигуну на кожній осі, які разом утворюють повний привід), відмінність полягає лише в продуктивності. Так, базовий варіант Audi e-tron GT quattro видає 350 кВт / 476 к.с. і 630 Нм, а старший варіант (спорт) RS e-tron GT – 440 кВт / 598 к.с. і 830 Нм. Як заявили в Ауді, що RS e-tron GT розганяється до 100 км / год за 3,3 секунди і досягає максимальної швидкості 250 км / год (обмежена електронно). Базовий варіант долає позначку 100 км / год за 4,1 секунди, максимальна швидкість 245 км / год.

І в першому, і в другому випадку, електропривід живиться від батареї корисною ємністю 86 кВтг (номінально – 93 кВт · год). e-tron GT quattro її проїжджає на ній без дозарядки 488 км по циклу WLTP (425 км реально), а RS e-tron GT – 472 км по WLTP (410 км реально). Також передбачена швидка зарядка – 80% ємності можна заповнити за 22,5 хвилини.

В оснащення Audi e-tron GT також входять: електромеханічний підсилювач керма (його мета – уникати різкості, але при цьому зберігати спортивний запал машини), регульована підвіска (пневмопідвіска в версії RS), система Audi Drive Select з чотирма режимами руху (комфортний, енергоефективний , динамічний та індивідуальний), повнокероване шасі (невеликий поворот задніх коліс), матричні світлодіодні фари, 12,3-дюймова цифрова приборка, мультимедіа з 10,1-дюймовим тачскріном і проекційний дисплей. Розмір коліс – від 19 до 21 дюйма.

Ціни на новинку вже оголошені. У Німеччині Audi e-tron GT quattro коштує 99 800 євро, а RS e-tron GT quattro – 138 200 євро. Виробництво електрокара налагоджено на заводі в Неккарзульмі в Німеччині, де, до речі, випускається спорткар Audi R8.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025