Компанія Audi офіційно представила серійний купе-седан e-tron GT. Новинка зайняла нішу преміальних електрокарів, де складе конкуренцію таким моделями, як Tesla Model S і Porsche Taycan.
Новий Audi e-tron GT побудований на платформі J1 Performance Platform, яку «чотири кільця» розробляли спільно з Porsche. Це ж шасі використовує і вищезгаданий Тайкан, причому від останнього е-трон ГТ успадкував також і батарею.
Довжина машини становить 4,99 м, ширина – 1,96 м, висота – 1,41 м, розмір колісної бази – 2,9 м. Також автомобіль отримав один з найнижчих коефіцієнтів опору повітря в історії бренду – 0,24. Салон електрокара розрахований на чотирьох чоловік, плюс є два багажника – основний ззаду на 405 літрів і ще додатковий передній об’ємом 81 літр.
Виготовили новинку відразу в двох версіях – Audi e-tron GT quattro і RS e-tron GT. Вони обидві оснащені двома електромоторами (по одному двигуну на кожній осі, які разом утворюють повний привід), відмінність полягає лише в продуктивності. Так, базовий варіант Audi e-tron GT quattro видає 350 кВт / 476 к.с. і 630 Нм, а старший варіант (спорт) RS e-tron GT – 440 кВт / 598 к.с. і 830 Нм. Як заявили в Ауді, що RS e-tron GT розганяється до 100 км / год за 3,3 секунди і досягає максимальної швидкості 250 км / год (обмежена електронно). Базовий варіант долає позначку 100 км / год за 4,1 секунди, максимальна швидкість 245 км / год.
І в першому, і в другому випадку, електропривід живиться від батареї корисною ємністю 86 кВтг (номінально – 93 кВт · год). e-tron GT quattro її проїжджає на ній без дозарядки 488 км по циклу WLTP (425 км реально), а RS e-tron GT – 472 км по WLTP (410 км реально). Також передбачена швидка зарядка – 80% ємності можна заповнити за 22,5 хвилини.
В оснащення Audi e-tron GT також входять: електромеханічний підсилювач керма (його мета – уникати різкості, але при цьому зберігати спортивний запал машини), регульована підвіска (пневмопідвіска в версії RS), система Audi Drive Select з чотирма режимами руху (комфортний, енергоефективний , динамічний та індивідуальний), повнокероване шасі (невеликий поворот задніх коліс), матричні світлодіодні фари, 12,3-дюймова цифрова приборка, мультимедіа з 10,1-дюймовим тачскріном і проекційний дисплей. Розмір коліс – від 19 до 21 дюйма.
Ціни на новинку вже оголошені. У Німеччині Audi e-tron GT quattro коштує 99 800 євро, а RS e-tron GT quattro – 138 200 євро. Виробництво електрокара налагоджено на заводі в Неккарзульмі в Німеччині, де, до речі, випускається спорткар Audi R8.
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…