Оригінальні автовишки готуються до відвантаження на адресу давнього партнера ПрАТ «АвтоКрАЗ» – Полтавського ГЗК. Автопідйомник ТК-К-5233 AGP 26 базується на повнопривідному шасі КрАЗ-5233НЕ екологічного класу Євро 5, виконаному в базовій комплектації. Із додаткових опцій – кондиціонер у кабіні водія, АБС у гальмівній системі.
Підйомне обладнання комбінованого (ліктьового) типу має максимальну робочу висоту 26 м, максимальний виліт 12 м, кут повороту 3600, електроізоляцію люльки – 1000 В.
Для безпечної роботи автогідропідйомники обладнані спеціальними пристроями: обмежниками граничного вантажу та робочої зони,системами: орієнтації підлоги робочої платформи, блокування підіймання опор, якщо стріла перебуває не в транспортному положенні, блокування підіймання та повороту секцій стріли, якщо підйомник не виставлений на виносні опори, аварійного опускання робочої платформи, аварійної зупинки двигуна із кнопкою «Стоп» на робочому місці машиніста підйомника та в робочій платформі, двостороннім переговорним пристроєм та пристроєм для аварійної евакуації працівників з робочої платформи. Підйомне обладнання змонтовано одним із партнерів КрАЗу – заводом спецтехніки «Техкомплект».
Як зазначив головний фахівець з транспорту ПГЗК О.Валковий, спецмашини будуть задіяні безпосередньо при виконанні ремонтних робіт технологічного обладнання, зокрема гідравлічних екскаваторів, а також при обслуговуванні ліній електромереж та підстанцій ПрАТ «Полтавський ГЗК».
Джерело: АвтоКрАЗ
Після заміни шин на літні у автовласників одразу ж постає питання, що робити із зимовим…
Рідкість у світі автомобілів може бути як дорогоцінною спадщиною, так і викликом для власників. Однак…
Вибір правильного автомобіля для сім'ї - це не тільки про практичність і безпеку, а й…
Мало хто з водіїв зрадіє, якщо його зупинить поліція. Але якщо вже це сталося, потрібно…
Вибір кросовера може стати справжнім викликом, особливо, якщо ваш бюджет обмежений. У такій ситуації не…
Українським водіям нагадали про поширене порушення правил дорожнього руху, що призводить до трагічних наслідків. У…