Мало хто знає про тролейбуси-гіганти, які випускали понад 50 років тому. Мова йде про СВарЗ ТС-1 і ТС-2 — 17-метровий зчленований радянський тролейбус виробництва Сокольницького вагоноремонтного заводу (акр. СВАРЗ), що випускався у Москві з 1959 по 1967 рік та експлуатувався до початку 1980-х років.
Перші такі тролейбуси мали не три вісі, як більшість сучасних «гармошок», а чотири! Тролейбус оснащувався вантажним шасі — підвіска, мости, колеса та балки були запозичені у вантажних автомобілів ЗіС та ЗіЛ. Цікаво, що на той час вантажні шасі широко використовувалися для міського транспорту.
Через велику місткість тролейбус прозвали «крокодил», «пилосос» і «ковбаса». Одного разу і ньому їхало 402 пасажирів і цей рекорд досі не побито (у 2008 році у тролейбус Шкода 14Тр влізло 207 осіб).
Зростання цін на українських АЗС змушує автомобілістів шукати способи економії, серед яких вибір дешевшого палива.…
Наближаються спекотні дні, а з ними - нові виклики для автомобілістів. Серед них проблеми зберігання…
14 -16 травня 2024 року в Києві у Міжнародному виставковому центрі пройде 31-а спеціалізована виставка…
Автомобільні штрафи в Україні є звичайною справою, від якої ніхто, на жаль, не застрахований. Причому…
Автомобільні штрафи в Україні є частим явищем, від яких ніхто з водіїв не застрахований. Через…
Серед водіїв існують суперечки з приводу того, чи можна їздити на автомобілі з увімкненим світлом…