Нова модель, яку Кременчуцький автозавод у своїй продуктовій лінійці ще не мав, щойно народилася на світ – повнопривідний сідельний тягач КрАЗ-6510ТЕ (6х6). Технічні вимоги до новинки прописав замовник. Основні відмінності від решти тягачів КрАЗ – безкапотна кабіна з місцем для відпочинку, двигун потужністю 460 к.с., коробка – автомат, лебідка з гідроприводом та сідельно-зчіпний пристрій з трьома ступенями свободи під шворінь 3,5”.
У кабіні водію буде комфортно по-максимуму. Вона має два ергономічні сидіння, за якими розташоване місце для відпочинку. Інтегральний рульовий механізм типу «гвинт-шарикова гайка» із вбудованими розподілювачем та підсилювачем, сприятиме меншій втомленості водія. Панель приладів та кермо мають багато функціональних клавіш.
В наявності електропідйомники стекол дверей, додатковий обігрівач та кондиціонер, що також додасть комфорту і сприятиме продуктивності праці.
Двигун – потужністю 460 к.с., рядний, шестициліндровий. Його обладнано електромагнітною муфтою вентилятора, передпусковим підігрівачем, електричним підігрівом впускного колектора. Пуск двигуна здійснюється за допомогою електростартера, є можливість підключення діагностичного модуля. Коробка – автоматична , 6-ступенева, гідравлічна .
Роздавальна коробка – механічна, двоступенева, з міжосьовим диференціалом, що блокується, матеріал картера та кришки РК – високоміцний чавун.
Мости центральні, двоступеневі, одношвидкісні, з міжколісними диференціалами, із механізмами блокування диференціалів на середньому та задньому мостах.
Повна маса сідельного тягача КрАЗ-6510ТЕ – 28000 кг, а допустиме навантаження на сідельно-зчіпний пристрій – 17 000 кг.
Автопоїзд у складі тягача і напівпричепу, повною масою 65 000 кг, розвиває швидкість 65 км/год. Максимальний кут підйому, що долається автопоїздом, – 36 % (19°), боковий крен – 20 °, глибина броду, що долається – 1,2 м., радіус повороту тягача – 10 м
Колеса мають систему централізованої підкачки шин. Є механічна лебідка з гідроприводом, тяговим зусиллям 15 т, 63-метровим тросом ф 22, розташована на рамі за кабіною. Вона призначена для витягування власними засобами техніки на напівпричіп.
Сідельно-зчіпний пристрій «Georg Fisher» SK-HD 38.36 G під шкворінь 3,5 дюйми, висотою 290 мм, висота підставки ≈385 мм, забезпечує:
– повний поворот зчіпного шкворня навколо своєї вертикальної осі;
– поворот в вертикальній повздовжній площині симетрії СЗП на кут не менше +17º / -14º;
– поворот в вертикальній поперечній площині вліво та вправо на кут не більше ±7 º.
Джерело: АвтоКрАЗ
Номерні знаки на автомобілі мають важливе значення для ідентифікації транспортного засобу та його власника, у…
Мішечок або контейнер із сіллю в автомобілі може викликати подив у обивателя, але досвідчені автомобілісти…
У найближчому майбутньому в Україні може з'явитися нова категорія автомобільних штрафів, які виписують тільки в…
Автоматична трансмісія давно домінує в індустрії, у зв'язку з чим автомобілі на «механіці» поступово відходять…
Сучасні автомобілі оснащені безліччю прихованих функцій, які можуть істотно полегшити життя водієві. Експерти розповіли про…
В умовах насиченого ринку кросоверів легко пропустити моделі, які пропонують чудове поєднання ціни, стилю та…