Після закінчення Другої світової в Радянському Союзі почали випускати не лише танки, але й спорткари. Зокрема свій спортивний автомобіль вирішив створити виробник ЗІС. Мова йде про модель ЗІС-112.
Спортивна машина, що побачила світ у 1951 році, була побудована на базі ЗІС-110. Розробник новинки Валентин Розтков створював спроткар запозичивши чимало дизайнерських рішень у американської GM LeSabre. Так і з’явився на світ «циклоп».
Автомобіль обладнали 8-циліндровим двигуном на 6 літрів і продуктивністю 182 кінські сили. Нововведенням для того періоду було те, що авто отримало нижні випускні і верхні впускні клапани, а ще карбюратор МКЗ-ЛЗ. Крім цього, слід підкреслити, що машину укомплектували масляним радіатором.
Модель приміряла на себе декілька двигунів. Найпотужніший з них 182-сильний зміг розігнати споркар до неймовірних 210 км/год.
Подальші старання розробників, так і не принесли успіхів: авто не мало потрібної маневреності. Як результат – на ньому поставили хрест.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…