А чи знали Ви, що півстоліття тому існував Запорожець з двигуном Рено.
Якщо точніше, то мова йде про експортну версію Yalta 1000. У це важко повірити, але ЗАЗ-966 продавали в 20 країнах світу. Спеціально для Європи і створили варіант з літровим мотором від Renault R8.
Цікаво, що французької четвірки було рідинне охолодження. Двигун розвивав 44 к. с., тобто був потужнішим, ніж існуючі на той час мотори ЗАЗ.
ЗАЗ Ялта 1000 показала, на автошоу в Брюсселі і про нього навіть писав авторитетний британський журнал Autocar. У Бельгії планували налагодити великовузлове складання Запорожців і вже навіть підготували рекламні брошури та буклети.
Однак потім щось пішло не так Yalta 1000 залишилася в єдиному екземплярі. З 1969 року на експорт пішли ЗАЗ-966 зі стандартними 1,2-літровими мелітопольськими двигунами.
Попри те, що поліцейські на дорогах мають стежити за дотриманням законів, вони й самі нерідко…
Зима приносить автомобілістам масу проблем, зокрема через поганий стан дорожнього покриття. Дуже швидко, хоч і…
Якщо ви помітили в бардачку автомобіля у досвідченого водія швейну голку, не поспішайте робити висновок,…
Ціни на автомобільне паливо в Україні невблаганно зростають, а рівень доходів українців падає. На цьому…
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…