А чи знали Ви, що півстоліття тому існував Запорожець з двигуном Рено.
Якщо точніше, то мова йде про експортну версію Yalta 1000. У це важко повірити, але ЗАЗ-966 продавали в 20 країнах світу. Спеціально для Європи і створили варіант з літровим мотором від Renault R8.
Цікаво, що французької четвірки було рідинне охолодження. Двигун розвивав 44 к. с., тобто був потужнішим, ніж існуючі на той час мотори ЗАЗ.
ЗАЗ Ялта 1000 показала, на автошоу в Брюсселі і про нього навіть писав авторитетний британський журнал Autocar. У Бельгії планували налагодити великовузлове складання Запорожців і вже навіть підготували рекламні брошури та буклети.
Однак потім щось пішло не так Yalta 1000 залишилася в єдиному екземплярі. З 1969 року на експорт пішли ЗАЗ-966 зі стандартними 1,2-літровими мелітопольськими двигунами.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…