А чи знали Ви, що півстоліття тому існував Запорожець з двигуном Рено.
Якщо точніше, то мова йде про експортну версію Yalta 1000. У це важко повірити, але ЗАЗ-966 продавали в 20 країнах світу. Спеціально для Європи і створили варіант з літровим мотором від Renault R8.
Цікаво, що французької четвірки було рідинне охолодження. Двигун розвивав 44 к. с., тобто був потужнішим, ніж існуючі на той час мотори ЗАЗ.
ЗАЗ Ялта 1000 показала, на автошоу в Брюсселі і про нього навіть писав авторитетний британський журнал Autocar. У Бельгії планували налагодити великовузлове складання Запорожців і вже навіть підготували рекламні брошури та буклети.
Однак потім щось пішло не так Yalta 1000 залишилася в єдиному екземплярі. З 1969 року на експорт пішли ЗАЗ-966 зі стандартними 1,2-літровими мелітопольськими двигунами.
Подушки безпеки рятують життя – це доведено десятками років статистики. Перший серійний автомобіль із такою…
Побачити маленький металевий дзвіночок біля колеса мотоцикла – не дивина. У байкерській культурі його називають…
Фільтр сажі в дизелі – керамічна вставка у вихлопі, що збирає частинки сажі. З часом…
Влітку дороги часто ремонтують, і саме в цей час на кузові та дисках з’являються липкі…
FAW-Volkswagen представила модернізований Tavendor – великий кросовер, доступний лише на китайському ринку. Модель, що з’явилася…
Восени у Чехії з’явиться Baojun Yep – електрокар, який зовні нагадує Suzuki Jimny, але коштує…