На автосалоні в Лос-Анджелесі відбулася презентація купе-кросовера Mazda CX-30.
Нагадаємо, модель побудована на фірмовій платформі Skyactiv-Vehicle Architecture і буде пропонуватися з трьома моторами: двома бензиновими і одним дизельним. Дизельний агрегат Skyactiv-D об’ємом 1,8 літра має віддачу в 116 к.с. і 270 Нм максимального крутного моменту при 1600 – 2600 об/хв. Середня витрата палива складе від 4,1 до 7,3 літра на 100 км шляху.
Один з бензинових моторів – 122-сильний Skyactiv-G об’ємом 2,0 літра потужністю 122 к.с., крутний момент якого становить 213 Нм при 4000 об/хв. Крім того, Mazda CX-30 буде оснащуватися мотором Skyactiv-X з технологією SPCCI, яка передбачає займання горючої суміші від стиснення під контролем свічок запалювання. Двигун розвиває 180 к.с. і 224 Нм крутного моменту.
Обидва бензинові мотори фактично є «м’якими» гібридами. При гальмуванні стартер-генератор з ремінним приводом рекуперує кінетичну енергію в електричну і накопичує її в 24-вольтовій літій-іонній батареї. Накопичена електроенергія використовується потім під час розгону за допомогою того ж стартер-генератора.
Усі агрегати зможуть працювати в парі як з 6-ступінчастою механічною коробкою передач Skyactiv-MT, так і з 6-ступінчастою АКПП Skyactiv-Drive. Привід може бути як переднім, так і повним.
Ремінь ГРМ в автомобілі є важливим елементом, хоч і залишається при цьому витратним матеріалом, що…
Замерзле лобове скло автомобіля взимку стає чи не найбільш дратівливою проблемою для водіїв, яким доводиться…
Є думка, що автомобілі білого кольору менш практичні, оскільки на них добре видно забруднення та…
Позбавлення водійських прав в Україні є найсуворішим адміністративним покаранням для водіїв за порушення ПДР. Як…
Охолоджувальна рідина виконує найважливішу функцію в автомобілі, запобігаючи перегріванню силової установки. У зв'язку з цим…
В Україні триває війна проти російських окупантів, у зв'язку з чим діє і воєнний стан,…