Спільнота Українські автомобілі опублікувала світлину унікальною «Таврії», про яку мало хто знає.
Автомобіль планували випускати в середині дев’яностих, принаймні про це в інтерв’ю журналу «Сигнал» говорив головний конструктор ВО «АвтоЗАЗ» Олег Папашев.
За його словами, наступне покоління «Таврій» умовно мало отримати назву «Таврія-2».
«У ньому втіляться новітні досягнення світового автомобілебудування. Машина буде передньопривідною. Двигун – поперечного розташування, бензиновий, рідинного охолодження. Циліндрів може бути чотири, а може бути три або п’ять. Для перспективних моделей необхідні мотори робочим об’ємом 1250 і 1400 см3», – казав він.
В машині мали застосувати нову, більш досконалу підвіску, з пружними елементами втулок і шарнірів, зі стабілізатором поперечної стійкості. І, звичайно, сучасний кузов з обтічними, аеродинамічними формами.
На жаль, «нова Таврія» так і не пішла у серійне виробництво.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…