Спільнота Українські автомобілі опублікувала світлину унікальною «Таврії», про яку мало хто знає.
Автомобіль планували випускати в середині дев’яностих, принаймні про це в інтерв’ю журналу «Сигнал» говорив головний конструктор ВО «АвтоЗАЗ» Олег Папашев.
За його словами, наступне покоління «Таврій» умовно мало отримати назву «Таврія-2».
«У ньому втіляться новітні досягнення світового автомобілебудування. Машина буде передньопривідною. Двигун – поперечного розташування, бензиновий, рідинного охолодження. Циліндрів може бути чотири, а може бути три або п’ять. Для перспективних моделей необхідні мотори робочим об’ємом 1250 і 1400 см3», – казав він.
В машині мали застосувати нову, більш досконалу підвіску, з пружними елементами втулок і шарнірів, зі стабілізатором поперечної стійкості. І, звичайно, сучасний кузов з обтічними, аеродинамічними формами.
На жаль, «нова Таврія» так і не пішла у серійне виробництво.
Сучасні автомобілі мають десятки індикаторів, але саме жовта миготлива лампочка Check Engine часто викликає найбільше…
Нестабільні оберти двигуна – одна з найпоширеніших проблем, з якою стикаються власники автомобілів. На холостому…
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…
Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…