Цей автомобіль зібрали в Тольятті у середині 80-х років ХХ століття.
На перший погляд, ця «вісімка» не сильно відрізняється від базових ВАЗ-2108, але насправді це справжній радянський спорткар.
Мотор ВАЗ-2108 «Ралі» (саме так він називався – ред.)встановили не під капотом, а в центральній частині салону. Звичайно, змінилася і схема трансмісії: в залежності від модифікації модель отримувала задній або повний привід, а на всіх колесах передбачені дискові гальма.
Рушійною силою ВАЗ-2108 був турбодвигун, який видавав неймовірні 300 і навіть 350 «коней». З таким двигуном авто розвивало швидкість до 220 км/год, а першу «сотню» набирало за 6 секунд.
Звичайно ж, модель не була серійною – використовувалася для перегонів.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…