Цей автомобіль зібрали в Тольятті у середині 80-х років ХХ століття.
На перший погляд, ця «вісімка» не сильно відрізняється від базових ВАЗ-2108, але насправді це справжній радянський спорткар.
Мотор ВАЗ-2108 «Ралі» (саме так він називався – ред.)встановили не під капотом, а в центральній частині салону. Звичайно, змінилася і схема трансмісії: в залежності від модифікації модель отримувала задній або повний привід, а на всіх колесах передбачені дискові гальма.
Рушійною силою ВАЗ-2108 був турбодвигун, який видавав неймовірні 300 і навіть 350 «коней». З таким двигуном авто розвивало швидкість до 220 км/год, а першу «сотню» набирало за 6 секунд.
Звичайно ж, модель не була серійною – використовувалася для перегонів.
Вибір правильного автомобіля з повним приводом може бути ключовим рішенням для тих, хто шукає надійний…
Водіям автомобілів пропонується простий і ефективний спосіб знизити витрату пального своїх автомобілів всього за кілька…
У світі автомобілів відбуваються постійні зміни, і однією з них стає дедалі поширеніше застосування електронних…
У пошуку ідеального автомобіля для роботи і сімейних поїздок багато автолюбителів надають перевагу хетчбекам -…
Багато хто не замислюється, що на купівлі автомобіля витрати автомобіліста не закінчуються. Машину потрібно ще…
У житті кожного автовласника може настати момент, коли доводиться розлучатися зі своїм автомобілем. Це може…