Цей автомобіль зібрали в Тольятті у середині 80-х років ХХ століття.
На перший погляд, ця «вісімка» не сильно відрізняється від базових ВАЗ-2108, але насправді це справжній радянський спорткар.
Мотор ВАЗ-2108 «Ралі» (саме так він називався – ред.)встановили не під капотом, а в центральній частині салону. Звичайно, змінилася і схема трансмісії: в залежності від модифікації модель отримувала задній або повний привід, а на всіх колесах передбачені дискові гальма.
Рушійною силою ВАЗ-2108 був турбодвигун, який видавав неймовірні 300 і навіть 350 «коней». З таким двигуном авто розвивало швидкість до 220 км/год, а першу «сотню» набирало за 6 секунд.
Звичайно ж, модель не була серійною – використовувалася для перегонів.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…