В інтернеті згадали про експериментальну машині ГАЗ-18. В даний момент цей концепт є раритетом і музейним експонатом.
Технічно авто, створене на ГАЗі, являло собою протилежність аскетичним і некомфортним мотоколяскам. В першу чергу, ГАЗ-18 мало 4 повноцінні колеса, двері, які відкриваються проти ходу руху. 18-сильний мотор розташовувався ззаду – агрегат від моделі «Москвич-402», «урізаний» до двох циліндрів і об’єму 0,6 л.
Щоб полегшити управління, машина отримала 3-ступінчасту АКПП на базі гідространсформатора від ГАЗ-21. Привід був заднім, підвіска – незалежною, торсіонною, власної розробки. Така ж архітектура добре показала себе на німецькому Volkswagen Beetle.
Найцікавіше, що у ГАЗ-18 був ще й приємний дизайн. Авто обзавелося суцільнометалевим кузовом, який стилістично нагадує ГАЗ-М20 «Перемогу». Проте, в зовнішньому вигляді впізнаються також риси машин Fiat того періоду.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…