Фото

Ford Focus отримав гібридну версію

Ford розширив лінійку хетчбеків Focus, додавши нову модифікацію з м’якою гібридною силовою установкою, яка тепер доступна для замовлення. Новий Focus Hybrid – не єдина новина. Інженери Ford також оснастили новинку декількома додатковими опціями і додали в асортимент новий варіант обробки салону Zetec Edition.

Новий помірно-гібридний двигун запозичений у гібридних версій Fiesta, Puma і Kuga. В його основі лежить 1,0-літровий трициліндровий мотор Ecoboost з турбонаддувом, з’єднаний зі стартер-генератором з ремінним приводом. Focus отримав два ступені форсування – 123 к.с. і 153 к.с.

Батарея для 48-вольтової системи розташована під сидінням переднього пасажира, що дозволило не зменшувати кабіну або багажне відділення. Енергія відновлюється під час гальмування. При необхідності система може забезпечити додатковий крутний момент до 24 Нм і знизити навантаження на двигун внутрішнього згоряння. Він також забезпечує плавне відключення і запуск двигуна.

Попри те, що компанія відмовилася від 1,5-літрового бензинового двигуна в оновленому Focus, в продаж надійшли трьохциліндрові бензинові двигуни EcoBoost потужністю 123 к.с. без електричної складової, а також два дизельних варіанти – 1,5-літровий двигун потужністю 118 к.с. і 2,0-літровий агрегат потужністю 148 к.с.

Ціни на нові варіанти м’якого гібрида починаються від 23 610 фунтів стерлінгів за EcoBoost Hybrid 125 і від 23 930 фунтів стерлінгів за виконання EcoBoost Hybrid 155. Гібридна силова установка також пропонується в моделях ST -Line Edition і Active Edition.

У салоні Ford Focus вперше отримав нову 12,3-дюймову цифрову приладову панель, яка в стандартній комплектації встановлюється на моделі ST-Line X Edition, Active X Edition і Titanium X Edition. Ford також додав нову версію, що одержала назву Zetec Edition, яка створена на базі виконання Zetec з бездротовою зарядкою для смартфонів, передніми і задніми паркувальними датчиками та інформаційно-розважальною системою Ford Sync 3 з навігацією. Моделі ST-Line Edition і Focus Active Edition отримують незначне поліпшення оснащення завдяки стандартному дзеркалу заднього виду з автоматичним затемненням, датчику дощу і безключовому доступу.

Recent Posts

Чорний список дизельних авто: моделі, у яких AdBlue стає проблемою

Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…

05.12.2025

Чим небезпечний обгін вантажівки справа: пояснення експертів

Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…

05.12.2025

Що мусить бути в машині взимку: 8 речей, які рятують у сніг і мороз

Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…

05.12.2025

Що можуть зіпсувати на шиномонтажі: помилки, як не можна допускати

Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…

05.12.2025

П’ять звичок, які тихо вбивають вашу коробку передач і спустошують гаманець

Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…

05.12.2025

Майже всі водії роблять це неправильно: як налаштувати дзеркала, щоб не потрапити в ДТП

Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…

05.12.2025