BMW M3 і M4 представлені офіційно: радикально новий вигляд, велика потужність і повний привід

BMW представила свій довгоочікуваний седан M3 нового покоління та купе M4, причому обидва вони відрізняються радикально переробленою передньою частиною і сильно переробленим механічним пакетом, пише Твоя МАШИНА посилаючись на Autocar.

Нові продуктивні моделі пропонують до 503 к.с. від шестициліндрового двигуна і, вперше, опціональную повністю регульовану систему повного приводу MxDrive.

Радикальні зміни дизайну

Високий візуальний вплив – ключовий критерій стилю M3 і M4, які сильно відрізняються від менших моделей M340i xDrive і M440i xDrive, над якими вони, відповідно, позиціонуються вище.

Завершуючи 35-річну традицію, моделі отримали індивідуальний дизайн передньої частини, в якому переважає велика вертикальна решітка з сімома подвійними горизонтальними ламелями і точкою кріплення для передніх номерів.

Нова решітка радіатора схожа за формою на решітку, що прикрашає нову 4-ю серію, але складається з двох окремих елементів, а не являє собою єдину рамку.

Додаткові унікальні штрихи включають в себе передній бампер зі складною структурою, стандартні повністю світлодіодні фари, капот з двома характерними виступами, що підкреслюють зовнішній вигляд решітки радіатора, розширені передні крила і пороги, повітроводи на передніх боках і корпуси дзеркал заднього виду з двома важелями. .

У M3 і M4 також є дах з армованого вуглецевим волокном пластику з двома поздовжніми «рейками» для оптимізації повітряного потоку, спойлер на багажнику і перероблений задній бампер з багатоканальним дифузором і парою хромованих круглих вихлопних труб з кожного боку.

В цілому, M3 виріс: довжина збільшена на 108 мм в порівнянні з його попередником – 4794 мм, ширина збільшена на 26 мм до 1903 мм, а висота збільшена на 8 мм до 1 433 мм.

M4 знову має ту ж довжину, що і його побратим-седан, тому він також на 108 мм довший, ніж раніше, в той час як його ширина збільшилася на 18 мм до 1887 мм, а висота збільшилася всього на 1 мм до 1393 мм. Обидва автомобілі мають однакову колісну базу 2857 мм, що на 45 мм більше, ніж у їх попередників.

Кількість кольорів забарвлення кузова для обох автомобілів було розширено за рахунок неметалевої обробки «жовтий Сан-Паулу» і «зелений металік» для автомобілів, представлених тут, а також червоний металік Toronto Red.

Також можна замовити додатковий зовнішній пакет M Carbon і комплект деталей M Performance для конкретної моделі.

Двигун і продуктивність

Під їх алюмінієво-сталевими і композитними кузовами автомобілі мають недавно розроблений 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун з подвійним турбонаддувом під кодовою назвою S58. Цей поздовжньо встановлений двигун поставляється в двох різних станах: стандартні моделі M3 і M4 видають 487 к.с., а M3 Competition і M4 Competition – 503 к.с. Ці цифри показують збільшення на 52 і 56 к.с. в порівнянні зі старими S55, які використовувалися їх попередниками.

Більш того, 503 к.с. у M3 Competition і M4 Competition – це на 48 к.с. більше, ніж у моделей M3 CS і M4 CS, випущених ще в 2018 році.

Споряджена маса 1730 кг дає M3 Competition питому потужність 299 к.с. на тонну. Тим часом, M4 Competition легше на 5 кг, видає 300 к.с. на тонну.

Для порівняння: 4,0-літровий двигун V8 з турбонаддувом, який скоро буде замінений їх конкурентом AMG, розвиває 469 к.с. в стандартному C63 і 503 к.с. в C63 S. AMG також важить 1730 кг в формі седана.

M3 і M4 – третя і четверта моделі BMW, які отримали двигун S58, після X3 M і X4 M Performance SUV братів і сестер. Хоча він розділяє свою базову архітектуру з більш раннім S55, включаючи систему зміни фаз газорозподілу Valvetronic і систему зміни фаз газорозподілу Double Vanos, він має кілька нових елементів.

Серед змін – невелике збільшення ходу до 90 мм, збільшення робочого об’єму на 14 см3 до 2993 см3. У новому агрегаті також використовуються модернізовані турбокомпресори, сильно перероблена система уприскування палива, що працює при тиску до 350 бар, і фільтр сажі, що знижує викиди, і інші розробки.

Підвищення продуктивності наділяє нові автомобілі M більш різким прискоренням: BMW заявляє про поліпшення часу розгону до 100 км/год на 0,2 секунди і 0,1 секунди, на 4,2 секунди для звичайних моделей і на 3,9 секунди для автомобілів Competition – останнім часом вказується в той же час для старих M3 CS і M4 CS.

Максимальна швидкість обмежена 250 км/год, хоча покупці можуть вказати пакет водія, який піднімає його до 290 км/год в поєднанні з шинами з рейтингом Z.

У той час як стандартні моделі M3 і M4 матимуть задній привід разом з диференціалом Active M з електронним управлінням, моделі Competition будуть пропонувати повністю регульовану систему M xDrive від BMW з середини 2021 року – вперше повний привід буде пропонуватися для будь-якої моделі.

Як і система, яка використовується в M5, він пропонує три режими руху: 4WD, 4WD Sport і, при вимкненій системі динамічного контролю стійкості, 2WD. Останній направляє більшу частину крутного моменту двигуна на задні колеса.

Зміни шасі

Шасі M3 і M4 засноване на шасі M340i і M440i, з посиленою алюмінієм передньою підвіскою на подвійних поперечних важелях і п’ятиважельною задньою підвіскою в поєднанні з адаптивним керуванням демпфуванням. Легкосплавні диски діаметром 18 дюймів спереду і 19 дюймів ззаду, взуті в шини з профілем 275/40 і 285/35 відповідно, встановлені на обох моделях.

Унікальна кінематика підвіски, включаючи збільшений передній розвал, а також індивідуальні параметри пружин і демпфірування, виграє в порівнянні з меншими варіантами.

Передня і задня гусениці також збільшилися на 34 мм і 38 мм відповідно, до 1617 мм і 1605 мм, в результаті чого у M3 і M4 значно більше місця, ніж у їх прямих попередників.

Підрозділ BMW M доклало чимало зусиль, щоб підвищити загальну жорсткість кузовів M3 і M4. Включені значні розпірки в передній частині моторного відсіку і поперек опор передньої підвіски, а також в задній частині, де новий підрамник прикріплений болтами безпосередньо до задньої частини кузова.

Обидва автомобілі також поставляються зі стандартною системою рульового управління M Servotronic із змінним передавальним числом і спеціальною версією M інтегрованої гальмівної системи BMW, яка надає водієві два різних відгуки на гальмо і настройки чутливості педалі.

Покращення інтер’єру

Усередині M3 і M4 побудовані на основі інтер’єрів M340i і M440i з недавно розробленими сидіннями M Sport, які вперше можуть бути опційні з функцією вентиляції.

Також є рульове колесо M Sport з кнопками режиму M для легкого доступу до попередньо встановлених режимів руху; цифрові прилади і інформаційно-розважальні функції в специфічному для M дизайні; і унікальні елементи обробки.

Стандартне обладнання включає BMW Live Cockpit Professional, який підтримує хмарну супутникову навігацію, Apple CarPlay і Android Auto, а також трьохзонний клімат-контроль і світлодіодне внутрішнє освітлення.

Також є ряд нових систем допомоги водієві. На чолі опцій проекційний дисплей BMW останнього покоління з характерною для M графікою; записуючий пристрій BMW Drive Recorder, яке використовує камери різних систем допомоги водієві для запису відео з різних точок зовні; і дуже яскраві лазерні фари.

Також новинкою для M3 і M4 є додаткова система M Drive Professional. Яка включає в себе нову функцію M Traction Control, яка дозволяє регулювати динамічний контроль стійкості за допомогою 10 кроків, а також аналізатор дрейфу, який записує і оцінює статистику руху поряд зі звичайними функціями таймера кола.

Читайте також: У мережі з’явилися шпигунські фото нового BMW X7

Джерело autocar.co.uk
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти