Цей ралійний болід був побудований в Естонії в 1986 році. За основу як не дивно була взята крихітка ЗАЗ-1102 «Таврія». Правда практично все піддалося переробці. Замість рідного мотора МеМЗ сюди перекочувало доопрацьоване серце від ВАЗ-2106 встановлене для кращого розподілення ваги за передніми сидіннями, 2 горизонтальних карбюратора Weber, доопрацьований випуск і ГБЦ дозволили вичавити з вазовского двигуна 140 к.с. що при масі автомобіля в 800 кг дуже навіть непогано, пише m2motors.com.ua.
Стічна підвіска поступилася місцем новій, незалежній для всіх коліс. До речі розмістивши двигун в задній частині автомобіля конструктори залишили радіатор попереду в результаті чого довелося робити ніздрі в капоті для випуску зайвого тиску й за дверима – для кращого охолодження двигуна.
Шкода що такий прекрасний гоночний автомобіль так і залишився концептом в єдиному екземплярі.
Українським водіям нагадали про поширене порушення правил дорожнього руху, що призводить до трагічних наслідків. У…
Акумулятор - це серце автомобіля, що забезпечує живлення електроніки та запуск двигуна. Але як довго…
У великих містах паркування автомобіля може перетворитися на цілий квест. Іноді водії вважають за краще…
Автовласники в Україні ставляться до своїх транспортних засобів, як і до іншого майна, але часто…
Зупинка автомобіля поліцією навряд чи потішить когось із водіїв. Проте слід пам'ятати про правильну поведінку…
Після купівлі автомобіля його недостатньо просто час від часу заправляти, потрібно проводити і регулярне технічне…