Будь-яка стіна, навіть Велика Китайська, має сенс тільки після того, як її надійність буде перевірена часом.
Китайський позашляховик Great Wall Hover великим не назвеш, але в його надійності сумніватися не доводиться. На це є об’єктивні причини.
По-перше, зустрічаються Грейт Вол Ховер з пробігом 200 тисяч км і це далеко не межа. По-друге, ніяких проблем із заміною і підбором запчастин в Україні за 15 років виявлено не було. А по-третє … давайте розбиратися докладніше.
За що багато поважають Грейт Вол, як виробника, так це за відвертість. Компанія ніколи не оточувала завісою таємниці свої автомобілі.
Так, всі прекрасно розуміють, що цей позашляховик — копія японського Isuzu Axiom, який випускався в 2001-04 роках.
Правда, китайці вирішили змінити передню частину автомобіля, і не прогадали. Навіть перше покоління Грейт Вол Ховер виглядає ще дуже нічого, хоча розроблялося в 2005 році.
Звичайно, конструкція Isuzu Axiom не перетягнута цілком на китайську платформу, але ідея залишилася та ж.
Рамна компоновка, нерозрізний ведучий задній міст, підключається передній без міжосьового блокування. Схема, характерна для більшості серйозних позашляховиків.
В Україні автомобіль продавався з декількома моторами, але найбільш поширений двигун об’ємом 2,4 л потужністю 130 сил.
Грейт Вол Ховер спокійно приймає 92-й бензин, дуже надійний і невибагливий. Що не дивно, тому що це ліцензійна копія старого, але надійного мотора Mitsubishi 4G64-S4M.
Набагато рідше в Україні траплялися дволітрові агрегати потужністю 125 к.с. Їх ресурс теж не менше 200-250 тисяч км до капітального ремонту.
А все тому, що це також ліцензійна копія японського Mitsubishi 4G63. Ще рідше можна зустріти Ховер з турбодизелем, 95-сильним мотором об’ємом 2,8 л.
Для деяких комплектацій пропонувався пятидіапазонний автомат з Кореї Hyundai Mobis 5R35.
Всі повнопривідні машини комплектувалися надійними роздатковими коробками Borg Warner.
Ця ж компанія поставляла турбіни для модифікованого турбодизеля потужністю 150 к.с.
На нашому ринку можна відшукати і задньопривідні версії, але в Україні вони не зайшли, незважаючи на ще більш низьку ціну.
Great Wall Hover в Україні люблять, звичайно, не тільки за надійні мотори, мости і коробки передач.
По суті, цим він майже нічим не відрізняється від 15-річних Міцубісі Паджеро.
Покупця вабили опції комфорту. Наприклад, практично всі Great Wall Hover мають в салоні кондиціонер, електричне регулювання сидінь, а у топової версії обшивка сидінь була шкіряною.
Повний електропакет і скляний люк на даху — прерогатива найдорожчих версій. Зате до якості збірки салону, підгонці панелей і дверних карт, а також до сторонніх шумів під час руху не виникає питань навіть в машинах зі значним пробігом.
Весь інструмент і домкрат укладаються та закріплюються під подушкою заднього сидіння, що економить місце в багажнику, а також робить його охайнішим.
До того ж, нічого, крім вантажу, не може торохтіти там при проїзді нерівностей. Кермо регулюється по висоті, спинки заднього сидіння по куту нахилу.
У топової версії — клімат-контроль замість кондиціонера.
Що у нас з цінами? Якщо подивитися на вторинний ринок, то можна знайти Great Wall Hover з цінниками від 4 тисяч доларів.
Як правило, це машини з повним приводом на механіці випуску 2008-2009 років і з пробігом від 110 тисяч км. За 160-180 тисяч гривень продають автомобілі з пробігами близько 70 тисяч км в максимальній комплектації і в відмінному стані плюс ГБО.
Як не дивно, вроджених хронічних хвороб у Great Wall Hover не помічено. Проте відгуки власників подекуди говорять про низку неприємностей, які виникають в основному через халатність водіїв. Наприклад:
Підвіска відмінно пристосована для їзди по бездоріжжю, але відсутність в конструкції мостів заблокованих диференціалів засмучує завзятих любителів бездоріжжя. На рівному асфальті ж Great Wall Hover по поведінці нічим не відрізняється від своїх європейських та корейських колег.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…