Кросовер Volvo XC60 T6 Twin Engine з’явився в Україні в грудні 2020 року. Виробник стверджує, що Volvo XC60 – це ідеальний баланс між комфортом і керованістю, кросовер, в якому дизайн поєднується з елегантним інтер’єром і інноваційними технологіями.
Редакція “Твоя МАШИНА” з інтересом чекала тест-драйв автомобіля, щоб перевірити, чи дійсно кросовер поєднав всі ті якості про які говорить виробник.
У нас на тесті виявився Plug-in Hybrid з бензиновим двигуном на 2 літри, потужністю 253 к.с. і 350 Нм крутного моменту і електричним мотором потужністю в 87 к.с. і 240 Нм. В сумі два мотора дають 340 к.с.
Виглядає автомобіль по скандинавські стримано і просто, але одночасно красиво і привабливо. У зовнішності немає ніяких зайвих деталей, все гармонійно і в якійсь мірі консервативно. До нас на тест потрапила комплектація R-Design Expression, яка передбачає поєднання двох кольорів в екстер’єрі автомобіля, чорного і в нашому випадку сірого. Ми з моїм колегою зійшлися на думці, що при такому поєднанні кольорів, чорні елементи не так помітні, що в цілому не дає оцінити цей дизайн в повній мірі.
Серед елементів R-Design:
– рейлінги в глянсовому чорному кольорі;
– решітка радіатора;
– пофарбований бампер;
– обрамлення бічних вікон в глянсовому чорному кольорі;
– обробка порогів дверей і бамперів в чорному кольорі;
– обробка ручок дверей в чорному кольорі;
– обробка накладок бічних дзеркал в чорному кольорі;
– диски.
Виглядають світлодіодні фари і ліхтарі дуже красиво, неодноразово помічала, як у вечірній час фари притягують погляди інших водіїв потоку. Але на жаль така краса не дуже добре освітлює дорогу, одним словом, світло не найсильніша сторона Вольво ХС60, що дивно, так як в ХС40 світло було на вищому рівні.
А ось кліренс в 216 мм можна мабуть віднести до сильних сторін інноваційного кросовера.
Привід у кросовера формально передній, ДВС дає тягу на передню вісь, а електромотор – на задню. Тому фактично у ХС60 повний привід, який здійснюється двома моторами і працює за умови, що машина заряджена.
Салон не менш консервативний, ніж зовнішність. У нашій комплектації салон обшитий коричневою шкірою Moritz, стеля з великим панорамним дахом і стійки чорного кольору.
На високій центральній консолі розташувався оригінальний важіль коробки передач, а поруч з ним не менш оригінальна кнопка запуску двигуна, яку потрібно не натискати, а провертати. Також на консолі знаходиться шкіряний підлокітник в колір сидінь і коричневі дерев’яні шторки, які закривають підстаканники. Такого ж кольору і дерев’яні вставки на торпедо. 12-дюймовий дисплей мультимедіа злегка розгорнуто в сторону водія, що додає зручності під час його використання, але ще більше зручності дає проекційний дисплей на лобове скло, який показує ключові дані про поїздку і дублює дорожні знаки.
Плюс до комфорту під час їзди додають сидіння, які дозволяють зручно розташуватися і відчувати себе як вдома. Звичайно, сидіння мають електрорегулювання, а також бічну і поперечну підтримку.
Важливий момент, який не дає тобі забути про те, що ти їдеш в дорогій машині, це те, що подача омиваючої рідини йде безпосередньо на двірники, а форсунки омивача мають підігрів.
Триспицеве кермо не хочеться випускати з рук, воно приємне на дотик і дуже красиво виглядає.
Задній ряд такий же зручний, але комфортно там зможуть розміститися два пасажири, так як по центру знаходиться високий тунель.
Багажник місткий з сіточками і гачками, при складених задніх сидіннях підлога у кросовера абсолютно рівна.
Нагадаю, що у нас на тесті була не звичайна машина з ДВС, а кросовер з технологією Plug-in Hybrid, яка дозволяє їздити в 3-х режимах:
1. Pure – електричний режим, який не використовує ДВС. Зручно їздити по місту на чистій електроенергії і не витрачати гроші на паливо. Без викидів СО2. Заявлений запас на електротязі складає 50 км, реальний 35 км. У такому режимі на трасі при швидкості 120 км / год витрата палива у нас вийшла 0,3 літра.
2. Hybrid – використовує і бензиновий двигун, і електричний двигун – для зменшення витрати палива. В цьому режимі середній показник витрати палива при спокійній їзді по місту склав 2,5 л / 100 км, при динамічній їзді витрата виросла до 5 літрів.
3. Power – бензиновий і електричний двигун працюють на максимальній потужності, надає авто максимальної динаміки і задоволення від керування.
Про вартість і швидкість електричної зарядки, розповів мій колега Олександр:
Незважаючи на те, що завдяки технологіям, машина швидко набирає і стартує, все ж, ця машина не для динамічної їзди, а для спокійного і плавного переміщення по місту і за його межами.
Підводячи підсумок, хочу сказати, що машина комфортна, машина якісно зроблена, але запас ходу в 35 км на чистій електроенергії дуже малий, навіть для нашого невеликого міста. Незабаром очікується збільшення запасу ходу до 100 км, ось тоді цей інноваційний автомобіль стане набагато цікавіше і можливо дійсно вигідніше. А поки, це просто крута машина, яка дарує прекрасні емоції і дозволяє відчувати себе королем на дорогах.
Українські автомобілісти, які користуються машинами на «автоматі», як правило, стикаються з чотирма основними режимами трансмісії…
З появою на ринку синтетичних моторних масел життя автомобілістів дещо спростилося. У той же час…
Високий ритм життя сучасних автомобілістів створює масу проблем і перешкод, які іноді можуть довести водіїв…
Коли мова заходить про покупку нового автомобіля від іменитого бренду, багато хто відразу замислюється про…
Американський автовиробник Tesla вже майже півроку не може оговтатися від нищівного падіння своїх позицій на…
Шведський автовиробник Volvo показав тизерні зображення свого нового електричного кросовера EX60, який замінить застарілу бензинову…