Дешевий невбиваний кросовер Suzuki SX4: огляд та тест-драйв авто з пробігом

Тест-драйв кросовера Suzuki SX4 виявився не зовсім звичайним, тому що машина на якій ми їздили 2016 випуску і з пробігом 120 000 км. Тому я розповім про те, як збереглася п’ятирічна машина, як вона виглядає і як поводиться.

Відео-огляд «Твоя МАШИНА»:

У нас на тесті машина у максимальній комплектації, з турбованим двигуном об’ємом 1,4 л, повним приводом та коробкою автомат.

Зараз машина з таким двигуном коштує 704 900 грн.

Мінімальна комплектація на механіці з переднім приводом коштує 516 900 грн, а з повним приводом 561 900 грн. Інші ціни та комплектації, якщо вам цікаво, ви можете подивитися на офіційному сайті Сузукі в Україні.

Спершу давайте обговоримо зовнішній вигляд. Чи виглядає вона застарілою? Якщо дивитися на деяких конкурентів, ні. Мабуть, виробник думає так само, якщо не оновлює модель.

По колу машина у пластиковій “броні”, що захистило кузов від подряпин на передньому та задньому бампері. Грати за ці роки не облізли, а фари і ліхтарі не стали тьмяними.

По салону завжди легше визначити вік машини, ніж за її зовнішнім виглядом.

Автомобільні експерти радять насамперед звертати увагу на кермо, педалі та сидіння.

У тестовій машині кермо у відмінному стані, педалі просто брудні, але не стерті. А сидіння трохи бруднуваті, особливо водійське. Але вони не провалені, а м’які та зручні.

На всіх кнопках все видно, немає потертостей. Загалом у салоні я тільки в одному місці знайшла момент, який вказує, що на машині проїхали 120 000 км, на даху навколо блоку зі світлом трохи протерлася оббивка.

Звичайно ж, в салоні є подряпини, але це залежить від експлуатації, а не від якості матеріалів. Я припускала, що може бути “зацапаний” підлокітник на картах дверей, але ні, він ще вигляд має.

Є камера заднього виду, клімат-контроль, парктроніки по колу.

Підігрів сидінь є.

На задньому ряду теж все добре збереглося, місця тут достатньо і є до речі підлокітник.

Що у нас у багажнику?

Дві пластикові ніші для речей, гачок, регульована підлога за висотою та об’єм 430 літрів. Якщо поставити підлогу у верхнє положення і скласти задній ряд, вийде рівна підлога і загальний обсяг збільшитися до 1269 л.

Як їде?

Крім їзди містом, ми вже встигли проїхати 300 км трасою і якби не цифра на панелі приладів, я б не повірила, що у Сузукі СХ4 вже такий пробіг.

Машина їде чудово, дорогу тримає добре. Шумоізоляція не ідеальна, але розмовляти і чути один одного не напружуючись можна, шум найбільше йде від дорожнього покриття, а ось у самому салоні нічого не деренчить, не рипить і не трясеться.

У місті відчувається жорстка підвіска, але вона нормально справляється з ямами і нерівностями, за моїми відчуттями за 5 років її не “вбили”, вона все ще у формі)
Діодне світло в темний час показало себе добре.

Трасою ми їхали зі швидкістю 125 км/год і витрата палива у нас вийшла 7,1 л, а в місті при спокійній їзді, витрата палива 8,5 л.

Підсумовуючи, хочу сказати, що Suzuki SX4 – це економічна, практична, дешева, і невбивана машина за відносно невеликі гроші. І те, як машина збереглася після 5 років експлуатації, постійно змінюючи водіїв, підлаштовуючись під їхній стиль їзди, не може не тішити. Будемо відверті, машину ніхто не беріг, а вона у відмінному стані, звідси висновок, якби у машини всі ці 5 років був один власник, який би з неї порошинки здував, перед нами стояла б майже нова машина.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти