У мережі показали найгіршу автомобільну рекламу в історії: що з нею не так
Дилер японського автобренду Suzuki в Гані опублікував у мережі вельми дивну акційну пропозицію для місцевих автолюбителів. Це буквально найгірша рекламна пропозиція, яку можна уявити.
На постері компанії, який розділений на дві частини, зображено два автомобілі – старий і новий. “В’їжджай на старому авто – виїжджай на новому” йдеться в написі на колажі. Таким чином, власникам вживаних транспортних засобів дилер Suzuki пропонує вигідну, на перший погляд, угоду. Її суть полягає в обміні старих машин на нові моделі японської марки. Виглядає ідеально, якщо не вдивлятися в деталі, а саме в те, які конкретно моделі пропонуються для обміну.
Так, якщо сприймати буквально, компанія пропонує ганцям віддати їй класичну Lancia Delta Integrale Evolution II в обмін на бюджетник Suzuki Baleno. Стара модель коштує близько 80-100 євро, тоді як новий “японець” оцінюється вчетверо дешевше. Ба більше, прискіпливі автоексперти розгледіли, що на постері навіть не нова Suzuki, а модель 2022 модельного року, ціна на яку аж у п’ять разів менша за Lancia Delta Integrale Evolution II.
Користувачі підкреслюють, що вибір таких різних за вартістю і категоріями автомобілів робить цю угоду абсурдною і безглуздою. Хоча дехто може розглядати цю ситуацію як непорозуміння або непорозуміння, негативна увага, привернута кампанією, може виявитися шкідливою для іміджу бренду Suzuki та вплинути на довіру потенційних клієнтів.