У мережі показали найгіршу автомобільну рекламу в історії: що з нею не так

Дилер японського автобренду Suzuki в Гані опублікував у мережі вельми дивну акційну пропозицію для місцевих автолюбителів. Це буквально найгірша рекламна пропозиція, яку можна уявити.

На постері компанії, який розділений на дві частини, зображено два автомобілі – старий і новий. “В’їжджай на старому авто – виїжджай на новому” йдеться в написі на колажі. Таким чином, власникам вживаних транспортних засобів дилер Suzuki пропонує вигідну, на перший погляд, угоду. Її суть полягає в обміні старих машин на нові моделі японської марки. Виглядає ідеально, якщо не вдивлятися в деталі, а саме в те, які конкретно моделі пропонуються для обміну.

Так, якщо сприймати буквально, компанія пропонує ганцям віддати їй класичну Lancia Delta Integrale Evolution II в обмін на бюджетник Suzuki Baleno. Стара модель коштує близько 80-100 євро, тоді як новий “японець” оцінюється вчетверо дешевше. Ба більше, прискіпливі автоексперти розгледіли, що на постері навіть не нова Suzuki, а модель 2022 модельного року, ціна на яку аж у п’ять разів менша за Lancia Delta Integrale Evolution II.

Користувачі підкреслюють, що вибір таких різних за вартістю і категоріями автомобілів робить цю угоду абсурдною і безглуздою. Хоча дехто може розглядати цю ситуацію як непорозуміння або непорозуміння, негативна увага, привернута кампанією, може виявитися шкідливою для іміджу бренду Suzuki та вплинути на довіру потенційних клієнтів.

Джерело Carscoops
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти