Тест-драйв Volvo XC40 Plug-in Hybrid: заряджати чи не заряджати, ось в чому питання?

Компактний кросовер Volvo XC40 на думку американських експертів став одним з кращих нових автомобілів 2021, а версія плагін-гібрид увійшла в 10-ку фіналістів конкурсу “Автомобіль року в Україні 2021”. Саме остання модифікація опинилася на тесті у редакції “ Твоя МАШИНА “.

Перші враження Олександра:

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Alexandr V. (@in_tellectual)

Серійна версія Volvo XC40 дебютувала в 2017-м, а гібрид T5 Twin Engine, що заряджається, з’явився в 2018 році. XC40 – це перша модель Volvo в абсолютно новому для бренду сегменті і перший Volvo, побудований на основі абсолютно нової компактної модульної архітектури (Compact Modular Architecture – CMA).

Volvo XC40 Plug-in Hybrid в Україні з’явився у вересні 2020 року. Базова версія стартує від 50 000 євро – поки її можна тільки замовити. Версія тестованого автомобіля називається R-Design і коштує разом з додатковим обладнанням 57 040 євро.

Автомобіль оснащений бензиновим двигуном і електромотором. Вони можуть працювати як разом, так і окремо. Їх загальна потужність має 262 к.с., а крутний момент дорівнює 425 Нм. Більшу частину потужності генерує 3-циліндровий 1,5-літровий бензиновий турбо-двигун на 180 к.с. і 265 Нм крутного моменту. Електродвигун має меншу потужність на 82 к.с. і 160 Нм крутного моменту.

Силові агрегати дозволяють Volvo XC40 T5 Twin Engine їздити в 3-х режимах:

1️. Електричний режим (Pure), який не використовує ДВС. Зручно їздити по місту на чистій електроенергії і не витрачати гроші на паливо. Без викидів СО2. Запас на електротязі складає 50 км.

2️. Hybrid – використовує і бензиновий двигун, і електричний двигун – для зменшення витрати палива. В цьому режимі середній показник витрати палива складає: 2,5 л / 100 км.

3️. Power – бензиновий і електричний двигун працюють на максимальній потужності, надає авто максимальної динаміки і задоволення від керування.

Керується кросовер на 19-х колесах шикарно, я десь прочитала, що старший директор кластера моделей 40-ї серії Олександр Петрофскі вважає XC40 найсміливішим продуктом Volvo з часів хетчбека C30. Він упевнений, що для багатьох молодих людей ця машина стане першим Volvo в їх житті. І тут ми повністю з ним згодні, після тижня їзди захотілося пересісти за кермо XC40. До речі, зусилля на кермі і швидкість відгуків на акселератор можна калібрувати окремо один від одного: крім стандартних їздових пресетів Eco, Comfort і Dynamic є режим Individual.

Габаритні розміри:

– довжина: 4425 мм;
– висота: 1652 мм;
– ширина: 2034 мм;
– колісна база: 2702 мм;
– дорожній просвіт: 211 мм.

Обсяг багажника 460 л, також радує наявність ніш і гачків.

Зовні кросовер виглядає цікаво і динамічно. Колір Bursting Blue metallic з чорним дахом і темними дисками виглядають чудово. До передньої частини з боку дизайну у нас немає питань, але ось трохи роздута задня частина викликає неоднозначні емоції. Але в цілому, кросовер виглядає зухвало і молодіжно. З такою зовнішністю на ньому не хочеться їздити спокійно.

Його салон також, на мій погляд, розрахований на молодь. Висока темна стеля з панорамним дахом виглядає круто. Замість звичайного важеля перемикання передач у XC40 електронний джойстик селектора автомата. Матеріал обробки дверних панелей, нагадує штучний войлок. Під водійським сидінням можна виявити ящик для зберігання не об’ємних речей.

Цифрова панель приладів має діагональ 12,3 дюйма, мультимедіасистема Sensus, аудіосистема Harman Kardon, яка звучить непогано, не можна сказати, що прям шикарно, але і поганою я її не назву.

Крісла зручні, в тестовій машині передні крісла з електричним регулюванням, водійське з функцією пам’яті. Кермо зручне, як по хвату, так і по кнопках управління.

Місця в салоні достатньо. На задньому ряду комфортно розмістяться два пасажира, а ось третій не поміститься через високий тунель.

Шумоізоляція, саме в плагіні, на вищому рівні, немає ніяких сторонніх шумів і деренчання.

Витрата палива залежить від стилю їзди і обраного режиму, ось, що вийшло у нас:

Траса при 110 км / год – 7,7 л бензину.

Місто в звичайному режимі – 11 л бензину.

Місто в спорт режимі з електрикою – 11,4 л бензину.

Місто в режимі гібрид при спокійній їзді – 2,9 л бензину, при динамічній – 5,6 л.

Місто в режимі гібрид без електрики – 12 л.

На чистій електриці нам не вдалося поїздити, так як виявилося, що в нашому славному місті Полтава всього 2 зарядні станції з відповідним роз’ємом Type 2. Одна взагалі була закрита ввечері, а на другій ми простояли 30 хвилин, замерзли, адже справа була ще в лютому , а зарядилися всього на 5 км. Спасибі місцевому дилеру, він нас зарядив до “повного бака” приблизно за 3,5 години.

Не можу не відзначити наявності повного керівництва по машині не тільки в паперовому варіанті, а й в електронному, дуже зручно шукати все, що цікавить, так як є рядок пошуку.

Android Auto працює відмінно і без глюків, а ось штатним додатком Volvo On Call, яке дає широкий спектр можливостей, скористатися не вдалося, воно доступно лише власникам автомобілів бренду.

Підводячи підсумок, сміливо можу сказати, що цей спритний, якісний і комфортний кросовер закохав нас в себе і нам не хотілося з ним розлучатися = (

А якщо серйозно, ми раді, що наше перше знайомство з брендом Вольво і з плагін-гібридними автомобілями почалося саме з XC40, адже тепер ми не з чуток знаємо про те, що Volvo – це якість, безпека і комфорт.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти