На тест-драйв редакції “Твоя МАШИНА” потрапив компактний гібридний кросовер Suzuki Ignis і він такий милий, що я не можу називати його інакше, ніж “Крихітка Ігніс”)
Це кросовер або сіті-кар? Виробник позиціонує цього малюка, як ультракомпактний кросовер зі сміливим виразним дизайном в поєднанні з урбаністичним функціоналом, який підкреслює унікальність цього автомобіля. Чи так це насправді, давайте дивитися!
Suzuki Ignis побудований на платформі Suzuki Wagon R Plus і являє собою передньопривідний міні-позашляховик з кліренсом 180 мм і високими порогами.
Вікіпедія пише, що цей автомобіль поєднує в собі мінівен, позашляховик і хетчбек. А я б сказала, що це компактний міський автомобіль з підвищеним кліренсом.
Зовні “Крихітка Ігніс” дуже симпатичний, особливо в двокольоровому виконанні, яскравий золотий колір і чорні елементи виглядають органічно і симпатично.
Передня частина і боковини виглядають цікаво, а ось ззаду роздутий бампер і колісні арки не надто гармонійно поєднується з вузькою задньою частиною автомобіля. Цікава решітка радіатора, яка переходить в фари головного світла виглядає в якійсь мірі навіть агресивно і хижо. В цілому вся зовнішність Ігніса кричить про те, що я кросовер, нехай і маленький.
І якщо врахувати, що зі своїми габаритами:
Довжина – 3700 мм;
Ширина – 1690 мм;
Висота – 1605 мм;
Колісна база – 2435 мм;
Ігніс не набагато більше Матиза, у мене він з ним не асоціюється, він сприймається дійсно як кросовер.
На дорогах не часто зустрінеш цього малюка, тому у нас в місті ми неодноразово ловили на собі зацікавлені погляди.
І якщо зовнішній вигляд говорить про те, що це компактний автомобіль, коли сідаєш в салон це відчуття пропадає. У ньому достатньо місця щоб зручно розміститися як спереду, так і ззаду.
Під час їзди по місту до сидінь немає ніяких претензій, навіть відсутність підлокітника не створює дискомфорту, а ось на трасі незручна посадка відчувалася гостро.
Передня панель виглядає просто як за формою, так і по обробних матеріалам.
Першим в очі кидається величезний корпус мультимедійної системи з маленьким монохромним екранчиком.
Нижче розмістився цікавий за формою блок клімат-контролю, що нагадує портативну колонку.
Перед пасажиром знаходиться полка з білим декором, а біля бічних дефлекторів вентиляції присутня імітація «під карбон».
У сонцезахисних шторках є дзеркала і це круто, як же без них, а?)
Багажник невеликий на 271 літр, але від такої крихітки і не чекаєш чогось більше.
На українському ринку Ignis представлений з силовою установкою “м’який” гібрид (Mild Hybrid). У автомобіля всього дві комплектації GL і GLX, двигун у всіх однаковий – чотирициліндровий 1,2-літровий бензиновий “атмосферник” на 83 к.с., привід тільки передній. Модифікація GL може бути з п’ятиступінчастою механікою або автоматом варіатором. Максимальна комплектація GLX, а саме така у нас на тесті, йде тільки з автоматом.
Ціна на такий автомобіль, як у нас починається від 499 900 грн.
Максимальна комплектація має клімат-контроль, старт-стоп, LED-фари, систему запобігання зіткнень і екстреної зупинки перед перешкодою, а також систему контролю смуги.
А як же малюк почуває себе на дорозі?
Повинна сказати, що цілком непогано, так йому важко дається набір швидкості, і я поки все ніяк не можу подружитися з педаллю газу, іноді доводиться продавлювати її в підлогу, щоб машина поїхала.
У місті машинка маневрена, легко перебудовується і завжди можна знайти місце для парковки.
Міська витрата палива у нас в середньому – 5,5 – 6 літрів
На трасі машина відчутно відчувала пориви вітру та доводилося тримати її в межах смуги. В цілому на швидкості 110 км / год машина їхала нормально, витрата палива у нас при такій швидкості вийшла 5,1 літра. Якщо потрібно було піти на випередження, вона легко набирала швидкість.
Але в цілому я б сказала, що ця машина все ж для міста і на мою думку, для жінок!
Мені ця машинка нагадує миленького жука, наприклад, сонечко.
Погодьтеся, що чоловік точно не захоче їздити на машині, яка викликає такі асоціації. Йому потрібен “секс”, а не мімішність.
А ви як думаєте?
В Україні існує цілий перелік предметів, експлуатувати автомобіль без яких заборонено ПДР. Є навіть думка,…
В Україні тривають дискусії щодо доцільності зміни системи покарань водіїв за порушення ПДР. Свою думку…
Багато автомобілістів не стежать за змінами ПДР, спираючись на старі знання того "як потрібно їздити".…
Автовласники, які мешкають у багатоквартирних будинках, особливо у великих містах, регулярно стикаються з проблемою паркування…
Багато автомобілістів часто здійснюють тривалі переїзди, які іноді припадають на особливо небезпечний час доби -…
Сучасний ринок автомобілів пропонує різноманітні компактні кросовери, які поєднують у собі елементи стилю позашляховика та…