Тест-драйви

Найдешевший преміальний кросовер від Renault: огляд та тест-драйв оновленого Koleos

Оновлений Renault Koleos – преміальний кросовер французького бренду, з’явився в Україні наприкінці 2021 року. Редакція “Твоя МАШИНА” взяла його на тест та з’ясувала, що змінилося порівняно з попереднім.

Хтось скаже, та що там за оновлення, в машині практично нічого не змінилося… А ось і ні, зміни є і вони дуже приємні.

Відео-огляд від «Твоя МАШИНА»:

Тепер у кросовера бензиновий двигун об’ємом 2,5 літра потужністю 171 к.с. і 233Нм крутного моменту. Коробка варіатор.
З’явилася передньопривідна версія у базовій комплектації.

Змінилася оптика, не формою, а малюнком і тепер фари і ліхтарі у Колеоса просто ВАУ!
Дещо по-іншому тепер виглядають декоративні вставки на панелі та дверях, а також зовні змінився блок з кнопками склопідйомників.

І напевно найважливіша зміна для всіх, це зниження ціни.

Топова комплектація INTENSE за програмою Renault Бонус коштує 29 700 $, а базову комплектацію з переднім приводом можна купити за 24 500 $, повнопривідну за 26 800 $

На цьому оновлення закінчилися, тепер давайте поговоримо про машину, яка шикарно виглядає, добре їде, дарує почуття комфорту та підвищує “чсв”, адже я постійно ловлю на собі погляди інших водіїв та пішоходів)

Автомобіль побудований на одній платформі з Nissan X-Trail, має таку саму колісну базу (2705 мм), але на 32 мм довше і на 23 мм ширше, а ось по висоті нижче на 32 мм.

Мені подобається зовнішність Колеоса, я вважаю, що він виглядає більше і солідніше, ніж його однокласники. А ще він виглядає дорого – жодної бюджетності чи простоти, з якими бренд Renault у багатьох асоціюється в Україні.

До ергономіки особливих претензій немає, особливо якщо до цього вже їздили на Рено, якщо не їздили, достатньо півгодини, щоб у всьому розібратися.

Коли вперше потрапляєш у салон, у голові відразу з’являється думка, а це точно бюджетний кросовер?

Передні опціональні крісла з додатковою підтримкою в плечовій зоні зручні, можна продовжити подушку сидіння, а ще водій може включити собі масаж!

Коли заводиш машину сидіння водія під’їжджає і від’їжджає, коли відкриваються двері.

Якщо зовні Koleos здається більше, ніж він є за розмірами, то всередині дорожче, ніж можна собі уявити. Всі підсклянники прогумовані, бардачок оброблений оксамитовим матеріалом, м’який пластик навіть у середній частині салону, сидіння зі шкіри Nappa.

Мультимедійна система з приємною графікою, має підтримку Apple CarPlay та Android Auto.

Koleos не розрахований на сім місць, тому задній диван за відчуттями зміщений назад. Простору для ніг і над головою досить навіть високим пасажирам.

Одним словом, в автомобілі можна знайти все, що тільки буває у цьому класі:

– підігрів всіх сидінь, керма та лобового скла;
– вентиляція передніх сидінь;
– автопарковник;
– панорамний дах з люком, що відкривається;
– електропривод п’ятої двері з можливістю її відкривання проведенням ногою під бампером;
– електроприводи передніх сидінь;
– світлодіодні адаптивні фари;
– системи моніторингу сліпих зон;
– контроль за смугою;
– розпізнавання дорожніх знаків;
– камера заднього виду;
– парктроніки спереду та ззаду;
– масаж водійського сидіння та пам’ять сидінь;
– газові упори капота;
– кнопка вибору режимів приводу, ви можете вибрати їзду тільки на передньому приводі, включити задній привід, що підключається, як у звичайного кросовера і повний.

Додати хочеться лише адаптивний круїз-контроль, камеру кругового огляду, більший діапазон регулювання вильоту керма та автохолд.

Об’єм багажника 587 л, запасне колесо повнорозмірне, є ще дві пластмасові ніші.

Підвіска м’яка і непогано справляється з нерівностями, колеса в комплектації 18-дюймові з легкосплавними дисками. Загалом ми з Олександром залишилися задоволені плавністю і м’якістю ходу, навіть упіймали себе на думці, що на цій машині не хочеться їздити швидко, хочеться плавно плисти в потоці машин і насолоджуватися.

Шумоізоляція приємно вразила, на трасі при швидкості 120 км/год ні вітру, ні двигуна майже не чути.

На асфальті Koleos справляє приємне враження, кросовер орієнтований на комфорт. На швидкості вище 60 км/год він ковтає всі нерівності. Кермо легке, а педаль газу чуйна і добре реагує на тиск.

На бездоріжжі Koleos почувається так само впевнено, як і на асфальті.
Звичайно, дуже глибокі калюжі і жорстке бездоріжжя ми не долали, але нерівності, досить великі колії від вантажівок, він долав безперешкодно. Хочеться відзначити, що за весь час, що ми провели в лісі, він ні до чого не торкнувся ні бампером, ні днищем.

Його дорожній просвіт становить 210 мм (один з найбільших у своєму класі), а його короткі звіси забезпечують кут переднього/заднього заїзду та кут виїзду -18 та 25 відповідно.

Ми зробили висновки, що можна не боятися їхати по розбитій ґрунтовій дорозі, спускатися до озер і долати засніжені дороги містом та за його межами.

Тестуючи автомобіль у лісі ми з’ясували, що діагонального вивішування боятися не варто, в режимі блокування (4WD) Koleos дуже бадьоро починає рух із вивішеного становища.

Насамкінець про витрату палива. На трасі при швидкості 120 км/год середня витрата палива у нас вийшла 8 літрів. У місті 10,8 літри.

Цей кросовер закохує співвідношенням ціни та якості, адже він комфортний, чудово виглядає як зовні, так і всередині і має одну з найнижчих цін у своєму класі.

Recent Posts

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025