Тест-драйв кросовера Suzuki SX4 виявився не зовсім звичайним, тому що машина на якій ми їздили 2016 випуску і з пробігом 120 000 км. Тому я розповім про те, як збереглася п’ятирічна машина, як вона виглядає і як поводиться.
Відео-огляд «Твоя МАШИНА»:
У нас на тесті машина у максимальній комплектації, з турбованим двигуном об’ємом 1,4 л, повним приводом та коробкою автомат.
Зараз машина з таким двигуном коштує 704 900 грн.
Мінімальна комплектація на механіці з переднім приводом коштує 516 900 грн, а з повним приводом 561 900 грн. Інші ціни та комплектації, якщо вам цікаво, ви можете подивитися на офіційному сайті Сузукі в Україні.
Спершу давайте обговоримо зовнішній вигляд. Чи виглядає вона застарілою? Якщо дивитися на деяких конкурентів, ні. Мабуть, виробник думає так само, якщо не оновлює модель.
По колу машина у пластиковій “броні”, що захистило кузов від подряпин на передньому та задньому бампері. Грати за ці роки не облізли, а фари і ліхтарі не стали тьмяними.
По салону завжди легше визначити вік машини, ніж за її зовнішнім виглядом.
Автомобільні експерти радять насамперед звертати увагу на кермо, педалі та сидіння.
У тестовій машині кермо у відмінному стані, педалі просто брудні, але не стерті. А сидіння трохи бруднуваті, особливо водійське. Але вони не провалені, а м’які та зручні.
На всіх кнопках все видно, немає потертостей. Загалом у салоні я тільки в одному місці знайшла момент, який вказує, що на машині проїхали 120 000 км, на даху навколо блоку зі світлом трохи протерлася оббивка.
Звичайно ж, в салоні є подряпини, але це залежить від експлуатації, а не від якості матеріалів. Я припускала, що може бути “зацапаний” підлокітник на картах дверей, але ні, він ще вигляд має.
Є камера заднього виду, клімат-контроль, парктроніки по колу.
Підігрів сидінь є.
На задньому ряду теж все добре збереглося, місця тут достатньо і є до речі підлокітник.
Що у нас у багажнику?
Дві пластикові ніші для речей, гачок, регульована підлога за висотою та об’єм 430 літрів. Якщо поставити підлогу у верхнє положення і скласти задній ряд, вийде рівна підлога і загальний обсяг збільшитися до 1269 л.
Як їде?
Крім їзди містом, ми вже встигли проїхати 300 км трасою і якби не цифра на панелі приладів, я б не повірила, що у Сузукі СХ4 вже такий пробіг.
Машина їде чудово, дорогу тримає добре. Шумоізоляція не ідеальна, але розмовляти і чути один одного не напружуючись можна, шум найбільше йде від дорожнього покриття, а ось у самому салоні нічого не деренчить, не рипить і не трясеться.
У місті відчувається жорстка підвіска, але вона нормально справляється з ямами і нерівностями, за моїми відчуттями за 5 років її не “вбили”, вона все ще у формі)
Діодне світло в темний час показало себе добре.
Трасою ми їхали зі швидкістю 125 км/год і витрата палива у нас вийшла 7,1 л, а в місті при спокійній їзді, витрата палива 8,5 л.
Підсумовуючи, хочу сказати, що Suzuki SX4 – це економічна, практична, дешева, і невбивана машина за відносно невеликі гроші. І те, як машина збереглася після 5 років експлуатації, постійно змінюючи водіїв, підлаштовуючись під їхній стиль їзди, не може не тішити. Будемо відверті, машину ніхто не беріг, а вона у відмінному стані, звідси висновок, якби у машини всі ці 5 років був один власник, який би з неї порошинки здував, перед нами стояла б майже нова машина.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…