Завдання і правда майже нездійсненне: як розповісти про кросовер з повним позашляховим арсеналом і динамікою “спорткара”? Який дістався нам на тест-драйв всього на кілька годин?
Тому швидше за все це буде не об’єктивний огляд і тест-драйв, а суб’єктивщіна і наші емоції.
Для нас Porsche Cayenne Coupe став першим і тому відразу приголомшуючим знайомством з брендом.
Виглядає автомобіль красиво, емоційно і гармонійно, а салон підкорює преміальними оздоблювальними матеріалами і ергономікою. Передні сидіння – це взагалі окрема тема, безліч регулювань дозволяють налаштувати його ідеально, і після 5 хвилин натискання кнопочок створюється враження, що ці крісла створювалися спеціально під тебе. Так само, як і кермо, крім того, що саме кермо дуже приємне і інформативне, так ще і регулювань по вильоту достатньо, щоб посадка була зручною і комфортною. Але відразу ж хочу зауважити, що не дивлячись на дуже зручну, майже ідеальну посадку, під час їзди постійно хотілося опустити водійське крісло нижче.
Думаю вже зрозуміло, що сіли ми зручно і вирішили діяти за планом тест-драйву, а саме: виїхати на трасу і на відрізку, де немає камер, розігнатися. Потім з’їхати на бездоріжжя. А потім поштовхатися трохи в заторах по місту.
За короткий час, який ми провели з автомобілем ми постаралися пройтися по кожному пункту і з’ясувалося, що він шикарно набирає швидкість, залишаючи інших учасників дорожнього руху далеко позаду. На швидкості 100 + км / год, яка не відчувається, машина дуже впевнено і стійко стоїть на дорозі. Адаптивна підвіска, яка при такій швидкості опускається в нижнє положення, дозволяє відчувати себе максимально комфортно і впевнено при зміні смуги і обгонах.
А на бездоріжжі, яким можна назвати більшість регіональних доріг, пневмопідвіска дозволяє підняти автомобіль до 245 міліметрів просвіту, чого буде цілком достатньо, щоб “переступити” всі ями і нерівності. У режимі Offroad дисплей показує, як блокуються міжколісний і міжосьовий диференціали.
Але з самого початку тесту нас хвилювало одне питання: наскільки комфортно автомобіль з різноширокою гумою, керамікою, спойлером, функцією Sport Chrono буде вести себе в умовах міста з заторами і повільній тянучці і на звичайній мирній дорозі, де нормальні люди хочуть спокійно і безпечно дістатися з точки А в точку В?
Опинившись в центрі столиці ми відразу отримали відповідь, їзда зі швидкістю 5 км / год на Cayenne Coupe в заторі виявилася найприємнішою частиною нашого тест-драйву. Крім відмінної оглядовості, зрозумілих габаритів, чуйної педалі газу (здавалося, що машина їде сама) і прояви до Porsche явно вираженої поваги іншими учасниками дорожнього руху в потоці. Затор, який здавалося б повинен втомлювати і вимотувати виявився місцем, де ми навпаки змогли розслабитися, відпочити і розглянути все всередині.
У Cayenne Coupe є повний VAG-івський асортимент електронних асистентів і систем безпеки. Цифрова приладова панель, ще два дисплея, один в центрі торпедо, інший – вся поверхня центрального тунелю, з вкрапленнями фізичних кнопок і «оживаючим», якщо піднести палець, меню і ще багато багато всього, чого за короткий час не помітиш. Що вже ми точно помітили, так це навігація, яка підкорила своєю зручністю і камера 360 найвищої якості, яка допомагає не тільки під час паркування, а й додасть зручності в щільному заторі.
А ось повна відсутність стандартних роз’ємів USB, нас засмутила, замість них в автомобілі тільки роз’єми Type-C.
Porsche Cayenne Coupe в базовій версії з двигуном V6, на якому ми їздили, коштує $ 106 000.
Уже в «базі» купеподібний кросовер може похвалитися: шістьма подушками безпеки, панорамним дахом, 20-дюймовими колесами, адаптивною підвіскою, пакетом Sport Chrono, ABS, ASR, MSR, повністю світлодіодною оптикою, повнокерованим шасі, двозонним «кліматом», електроприводом і підігрівом передніх сидінь, медіацентром з 12.3-дюймовим дисплеєм, аудіосистемою з 14 динаміками, передніми і задніми парктроніками, камерою 360 і купою іншого обладнання.
На цьому все, більше зможемо розповісти, якщо Porsche Cayenne Coupe дістанеться редакції “Твоя МАШИНА” на повноцінний тест-драйв.
Читайте також: Найдешевший преміальний кросовер від Renault: технічні характеристики і фото
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…