Тест-драйви

Cayenne Coupe за 3 млн гривень від Porsche: тест-драйв Твоя МАШИНА

Завдання і правда майже нездійсненне: як розповісти про кросовер з повним позашляховим арсеналом і динамікою “спорткара”? Який дістався нам на тест-драйв всього на кілька годин?

Тому швидше за все це буде не об’єктивний огляд і тест-драйв, а суб’єктивщіна і наші емоції.

Для нас Porsche Cayenne Coupe став першим і тому відразу приголомшуючим знайомством з брендом.

Виглядає автомобіль красиво, емоційно і гармонійно, а салон підкорює преміальними оздоблювальними матеріалами і ергономікою. Передні сидіння – це взагалі окрема тема, безліч регулювань дозволяють налаштувати його ідеально, і після 5 хвилин натискання кнопочок створюється враження, що ці крісла створювалися спеціально під тебе. Так само, як і кермо, крім того, що саме кермо дуже приємне і інформативне, так ще і регулювань по вильоту достатньо, щоб посадка була зручною і комфортною. Але відразу ж хочу зауважити, що не дивлячись на дуже зручну, майже ідеальну посадку, під час їзди постійно хотілося опустити водійське крісло нижче.

Думаю вже зрозуміло, що сіли ми зручно і вирішили діяти за планом тест-драйву, а саме: виїхати на трасу і на відрізку, де немає камер, розігнатися. Потім з’їхати на бездоріжжя. А потім поштовхатися трохи в заторах по місту.

За короткий час, який ми провели з автомобілем ми постаралися пройтися по кожному пункту і з’ясувалося, що він шикарно набирає швидкість, залишаючи інших учасників дорожнього руху далеко позаду. На швидкості 100 + км / год, яка не відчувається, машина дуже впевнено і стійко стоїть на дорозі. Адаптивна підвіска, яка при такій швидкості опускається в нижнє положення, дозволяє відчувати себе максимально комфортно і впевнено при зміні смуги і обгонах.

А на бездоріжжі, яким можна назвати більшість регіональних доріг, пневмопідвіска дозволяє підняти автомобіль до 245 міліметрів просвіту, чого буде цілком достатньо, щоб “переступити” всі ями і нерівності. У режимі Offroad дисплей показує, як блокуються міжколісний і міжосьовий диференціали.

Але з самого початку тесту нас хвилювало одне питання: наскільки комфортно автомобіль з різноширокою гумою, керамікою, спойлером, функцією Sport Chrono буде вести себе в умовах міста з заторами і повільній тянучці і на звичайній мирній дорозі, де нормальні люди хочуть спокійно і безпечно дістатися з точки А в точку В?

Опинившись в центрі столиці ми відразу отримали відповідь, їзда зі швидкістю 5 км / год на Cayenne Coupe в заторі виявилася найприємнішою частиною нашого тест-драйву. Крім відмінної оглядовості, зрозумілих габаритів, чуйної педалі газу (здавалося, що машина їде сама) і прояви до Porsche явно вираженої поваги іншими учасниками дорожнього руху в потоці. Затор, який здавалося б повинен втомлювати і вимотувати виявився місцем, де ми навпаки змогли розслабитися, відпочити і розглянути все всередині.

У Cayenne Coupe є повний VAG-івський асортимент електронних асистентів і систем безпеки. Цифрова приладова панель, ще два дисплея, один в центрі торпедо, інший – вся поверхня центрального тунелю, з вкрапленнями фізичних кнопок і «оживаючим», якщо піднести палець, меню і ще багато багато всього, чого за короткий час не помітиш. Що вже ми точно помітили, так це навігація, яка підкорила своєю зручністю і камера 360 найвищої якості, яка допомагає не тільки під час паркування, а й додасть зручності в щільному заторі.

А ось повна відсутність стандартних роз’ємів USB, нас засмутила, замість них в автомобілі тільки роз’єми Type-C.

Porsche Cayenne Coupe в базовій версії з двигуном V6, на якому ми їздили, коштує $ 106 000.

Уже в «базі» купеподібний кросовер може похвалитися: шістьма подушками безпеки, панорамним дахом, 20-дюймовими колесами, адаптивною підвіскою, пакетом Sport Chrono, ABS, ASR, MSR, повністю світлодіодною оптикою, повнокерованим шасі, двозонним «кліматом», електроприводом і підігрівом передніх сидінь, медіацентром з 12.3-дюймовим дисплеєм, аудіосистемою з 14 динаміками, передніми і задніми парктроніками, камерою 360 і купою іншого обладнання.

На цьому все, більше зможемо розповісти, якщо Porsche Cayenne Coupe дістанеться редакції “Твоя МАШИНА” на повноцінний тест-драйв.

Читайте також: Найдешевший преміальний кросовер від Renault: технічні характеристики і фото

Recent Posts

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025