Фахівці розповіли, чому в сучасних автомобілях досі встановлюються барабанні гальма, передає «Твоя МАШИНА».
Гальма барабанного типу називають фрикційними. Гальмування здійснюється за рахунок тертя між внутрішньою частиною барабана та розташованими всередині циліндра нерухомими гальмівними колодками.
Недоліком є неефективне охолодження, оскільки закрита конструкція нагрівається набагато швидше. Це ж викликає швидке забруднення барабанів, а якщо всередину потрапляє волога, то гальма можуть замерзнути.
Серед переваг варто відзначити великий ресурс – один комплект колодок здатний ходити до 100 тис. км, що у 2-3 рази перевищує ресурс дискових аналогів. Також варто виділити захист від зовнішніх забруднювачів, який не пропускає всередину бруд, сніг, пил та пісок. Ще однією перевагою є просте та надійне суміщення з механізмом гальма стоянки. Але головною причиною, чому виробники продовжують використовувати барабанні гальма, це простота виробництва та дешевизна обслуговування.
До речі, барабанні гальма в сучасних машинах вдосконалені та відрізняються матеріалами. Так, алюмінієві барабани є більш передовими та легкими, а чавунні – довгограючі та надійні. Проте барабанні гальма все-таки втрачають популярність, тому що їх стає все складніше поєднувати із системами ABS та ESP та іншими сучасними технологіями.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…