Фахівці розповіли, чому в сучасних автомобілях досі встановлюються барабанні гальма, передає «Твоя МАШИНА».
Гальма барабанного типу називають фрикційними. Гальмування здійснюється за рахунок тертя між внутрішньою частиною барабана та розташованими всередині циліндра нерухомими гальмівними колодками.
Недоліком є неефективне охолодження, оскільки закрита конструкція нагрівається набагато швидше. Це ж викликає швидке забруднення барабанів, а якщо всередину потрапляє волога, то гальма можуть замерзнути.
Серед переваг варто відзначити великий ресурс – один комплект колодок здатний ходити до 100 тис. км, що у 2-3 рази перевищує ресурс дискових аналогів. Також варто виділити захист від зовнішніх забруднювачів, який не пропускає всередину бруд, сніг, пил та пісок. Ще однією перевагою є просте та надійне суміщення з механізмом гальма стоянки. Але головною причиною, чому виробники продовжують використовувати барабанні гальма, це простота виробництва та дешевизна обслуговування.
До речі, барабанні гальма в сучасних машинах вдосконалені та відрізняються матеріалами. Так, алюмінієві барабани є більш передовими та легкими, а чавунні – довгограючі та надійні. Проте барабанні гальма все-таки втрачають популярність, тому що їх стає все складніше поєднувати із системами ABS та ESP та іншими сучасними технологіями.
Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…
В Україні серед автомобілістів поширена звичка обслуговувати машину самотужки. Особливо, коли мова йде про такі…
Нещодавно японська компанія Toyota офіційно презентувала електричний кросовер bZ, у якому багато хто помітив альтернативу…
Під час передноворічної метушні водії в Україні також часто вимушені шукати допомоги в державних установах.…
Німецький автовиробник Volkswagen офіційно презентував новий гібридний седан Passat ePro. Як повідомляє CarNewsChina, PHEV-модель може…
Автомобілі Lexus створені для тих, хто прагне гармонії між динамікою, технологічністю та відчуттям спокою за…