Вже незабаром на аукціоні Bonhams на торги виставлять гоночний прототип Ferrari Dino 206SP. Модель була зібрана спеціально до Європейського чемпіонату з підйому на гору в 1965-му році, причому в тому ж році Лудовико Скарфіотті його виграв, перемігши в 4-х етапах з 6-ти.
Ferrari Dino 206 SP стала подальшим розвитком досить успішною гоночної моделі Dino 166P. Всього компанія зібрала два примірники: перший брав участь в змаганнях, другий став основою концепту Dino Berlinetta Speciale ательє Pininfarina.
На Dino 166P ставили 1,6-літровий агрегат, віддачею 175 кінських сил – такий собі «прокачаний» Део Ланос.
Після гонки в 1965 році прототип перейшов в розпорядження команди Scuderia Nettuno. На якому вона виступала в марафоні Targa Florio, де зайняла 4-те місце в загальному заліку і 3-тє місце в класі Prototype 2.0. Пізніше машина ще кілька разів займала призові місця на змаганнях, що проводяться в Європі.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…