Статьи

Чому люди бояться ГБО?

Основна перевага ГБО – це економія палива на 40%. Однак деякі автомобілісти все ще мають сумніви щодо установки газобалонного обладнання, передає «Твоя МАШИНА» .

Може вибухнути

У Мережі можна знайти безліч роликів з вибухаючими газобалонного автомобілями. Але варто пам’ятати, що бензинові машини теж можуть вибухнути, і теоретично статися це може навіть легше. Газовий балон надійніше паливного бака за рахунок міцного корпусу і мультиклапана, яке підбурює тиск в разі пошкодження трубок або іншої апаратури.

Неприємний запах

Автомобілі на газі вже давно не мають неприємного запаху. Смердіти могли тільки карбюраторні машини з неврегульованою або несправним ГБО другого покоління, але в сучасних автомобілях запах може виділятися тільки при неправильній установці ГБО.

Маленька потужність

Зріджений пропан-бутан дійсно менш ефективний, ніж моторне паливо. Тому і потужність, і крутний момент ДВС при роботі на газі знижуються в середньому на 8 – 15%. Тобто, наприклад, двигун потужністю 80 – 100 л. с. при переході на газ втрачає близько 5-15 к.с. Але в більшості випадків досвідчений настроювач з ноутбуком може регулюваннями підняти віддачу мотора в режимі «на газу», хоча і на шкоду економічності.

Шкода для двигуна

Більшості моделей масового виробництва газ навіть корисний. У газу октанове число становить 100-105 одиниць, що виключає детонацію. Газ не змиває масло зі стінок циліндрів і не окисляє його, що збільшує термін служби. Також при попаданні в систему повітря пропан-бутан просто змішається з ним. З негативних моментів можна виділити перегрів клапанів, нагар на них і підвищені вимоги до контролю теплових зазорів. Але грамотні фахівці можуть усунути ці фактори.

Зменшення обсягу багажника

Газовий балон дійсно займає якусь частину багажника. Щоб цього уникнути, можна встановити ГБО в підпільну нішу для запасного колеса, а запаску замінити на компактне колесо-докатку.

Відсутність фінансової вигоди

Вартість якісного ГБО IV покоління вже кілька років залишається на одному рівні, а строк окупності переходу на газ залежить від середньорічного пробігу машини. Зазвичай при переході на газ витрати на паливо скорочуються на 40 – 50%, але це при якісній налаштуванні системи харчування.

Share
автор
Полина
Tags: ГБО

Recent Posts

Конвеєр не встигає штампувати: новий дешевий кросовер Toyota розмітають в Китаї

На китайському ринку з’явився новий герой – компактний електрокросовер Toyota bZ3X. І попит на нього…

15.07.2025

Новачка видно здалеку: шість помилок за кермом, які видають недосвідченого водія

Навіть після кількох років водіння можна зробити дурницю, яка виглядає по-дитячому. Поліцейські таких швидко помічають.…

15.07.2025

Спека вдарить по авто: що українським водіям потрібно прямо зараз зробити з машиною

В Україні тримається спекотна погода, температурні рекорди б'ються один за іншим. І поки хтось планує…

15.07.2025

Новий дорожній знак із плюсом: за його порушення штрафують на 22 000 грн

ПДР постійно змінюються, у тому числі з'являються і нові дорожні знаки. Як наприклад синій щит…

15.07.2025

Навіщо водії ставлять в авто миску з водою: лайфак для економії

Ціни на пальне знову підросли. За остнній місяць в Україні вартість бензину зросла в середньому…

15.07.2025

ГРМ на межі: п’ять ознак небезпечної несправності, які не можна ігнорувати

На вигляд – проста гумка, на ділі – ключова ланка в роботі двигуна. Ремінь газорозподільного…

15.07.2025