Певна частина українських автомобілістів із різних причин навесні не переходить на літні шини. У нашій країні це не заборонено, але стиль їзди при цьому слід змінити.
Так, зимові шини на теплій поверхні мають помітно гірший коефіцієнт зчеплення, і це слід враховувати.
Довший гальмівний шлях. Залишайте на чверть – на третину більше місця для гальмування, оскільки колеса на зимовій гумі раніше зриваються в юз, якщо на авто немає антиблокувальної системи.
Схильність до занесення (зносу) при активному маневруванні на швидкості. Найпростіша ситуація, коли “зима” може позначитися в повороті на дуже високій швидкості. Передні колеса запищать і якщо не скинути газ, машина може спробувати попливти назовні повороту.
На дрібні рухи кермом автомобіль у зимовому “взутті” реагує цілком адекватно (на розумній швидкості, звичайно), хоча по-спортивному гострого керма чекати не варто.
Експерти вважають, що якщо не доводити дорожні ситуації до критичних, зимові шини в літній період не заподіюватимуть незручності водіям. Але варто зазначити, що в деяких країнах існує заборона за їзду на шинах не по сезону.
Для стабільної роботи двигуна автомобіля дотримуйтесь трьох основних правил: регулярне обслуговування, якісне масло і пальне,…
Volkswagen Tiguan залишається одним з найпопулярніших кросоверів на вторинному ринку в Україні. Однак його ціна…
Купівля седана з бензиновим двигуном здається логічним вибором для тих, хто хоче уникнути складнощів з…
Renault готує нового купе-кросовера, який замінить Arkana. Прототип вже тестують у Південній Кореї, а прем'єра…
Купівля вживаного дизельного седана часто здається вигідним рішенням — низька витрата пального, потужність і довговічність.…
Водіїв таксі чекають нові штрафи та можливість позбутися прав через відсутність аптечок, вогнегасників та знаків…