Китайські автовиробники вміють працювати над помилками: якщо раніше їх часто лаяли за якість та поганий антикор, то тепер вони змінили імідж та стали повноцінними конкурентами німецьким, японським та корейським брендам. Втім, деякі китайські машини ще далекі від ідеалу.
Перший момент – ергономіка. Якщо взяти за приклад популярні кросовери, то одним здаються незручними крісла, іншим – діапазон регулювання кермового колеса, а треті лають надто маленький бачок склоомивача і те, що USB-порти незручно розташовані для водія.
Друга проблема – тонкий метал кузовних панелей, через що в деяких місцях з часом з’являються вм’ятини і навіть наскрізна іржа, яка може відлякати потенційних покупців на вторинному ринку.
Також власники часто скаржаться на недостатню адаптацію китайських автомобілів до агресивних умов. Взимку у них можуть потріскатися і порватися патрубки та ущільнювачі, через перепад температур виходять з ладу прокладки ГБЦ, порушується циркуляція охолоджувальної рідини.
Компанія Toyota готує до прем'єри шосте покоління кросовера RAV4. Поки що офіційних фото немає, але…
У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…
Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…
Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…
Компанія Nissan, яка нині переживає фінансові труднощі, може відродити культову модель Primera, щоб збільшити інтерес…
Компанія Skoda готується до прем’єри електричної Octavia, яка стане концептуальним провісником нового покоління популярного універсала.…