Китайські автовиробники вміють працювати над помилками: якщо раніше їх часто лаяли за якість та поганий антикор, то тепер вони змінили імідж та стали повноцінними конкурентами німецьким, японським та корейським брендам. Втім, деякі китайські машини ще далекі від ідеалу.
Перший момент – ергономіка. Якщо взяти за приклад популярні кросовери, то одним здаються незручними крісла, іншим – діапазон регулювання кермового колеса, а треті лають надто маленький бачок склоомивача і те, що USB-порти незручно розташовані для водія.
Друга проблема – тонкий метал кузовних панелей, через що в деяких місцях з часом з’являються вм’ятини і навіть наскрізна іржа, яка може відлякати потенційних покупців на вторинному ринку.
Також власники часто скаржаться на недостатню адаптацію китайських автомобілів до агресивних умов. Взимку у них можуть потріскатися і порватися патрубки та ущільнювачі, через перепад температур виходять з ладу прокладки ГБЦ, порушується циркуляція охолоджувальної рідини.
Заправка автомобіля "до повного" бака в спекотну погоду може спричинити низку серйозних проблем і навіть…
Топове спортивне купе E-Tech 4×4 300 HP поповнило лінійку флагманського Renault Rafale 2024 модельного року.…
Автоматичні системи фіксації дорожнього руху вже стали звичними в низці регіонів України. У зв'язку з…
Покарання за нетверезе водіння в Україні вкрай суворе. Уже вперше водія, якого викриють на керуванні…
Відомий британський автомеханік Шервуд Кук-молодший поділився з водіями думкою з приводу купівлі старих машин. Експерт…
18 травня в Україні набув чинності закон про посилення мобілізації, який зобов'язує військовозобов'язаних громадян призовного…