Автомобільна промисловість сьогодення налічує чимало прикладів абсурду, що загалом свідчить про свого роду виродження галузі. Тому експерти зібрали п’ять найбезглуздіших трендів сучасного автопрому.
Сліпа поведеність на кросоверах
Через поголовну і сліпу манію на кросовери, через цей свого роду стадний ефект, страждають абсолютно усі інші сегменти автомобілів. Дуже сильно впав ринок седанів, хетчбеків, купе, кабріолетів та родстерів. Мінівени (MPV) взагалі на межі вимирання! При тому всьому кросовери ніколи не будуть фігурувати як щось захопливе. Наприклад, вони ніколи не з’являться у відеоіграх (як NFS чи GT), їх рідко побачиш у володінні суперзірок… Кросовери стабільно асоціюються з чимось нудним і ніяким. Можливо, не всі, але точно більшість, у всякому разі порівняно з аналогами з традиційним типом кузова.
«Бейдж-інженіринг» за межами здорового глузду
Є така компанія, Vauxhall. Точніше це не компанія, це контора правильніше сказати. Її уміння закінчуються на тому, що вона роками перевішує свої бейджики на моделі німецької фірми Opel, які продаються у Великій Британії. Для чого цей цирк, якщо і так всі все знають? Сам Опель, між іншим, також, після вступу до концерну PSA, являє собою ні що інше, як копії моделей Peugeot та Citroen. Втім, формально це не бейдж-інженіринг, адже кузови на більшості моделей у Опеля свої. Але якщо ми подивимось на комерційних сегмент, то там побачимо просто якусь Санта-Барбару…
Розробка Renault, модель Trafic, продавалася також під іменами Opel (Vauhxall) Vivaro, FIAT Talento, Nissan Primastar. Моделі PSA, Peugeot Expert та Citroen Jumpy, продаються також як Opel (Vauxhall) ZL / ZC, FIAT Scudo, Toyota Proace. Ситуація з «пиріжками» не менш цинічна: Renaut Kangoo мають нахабство випускати «як свій продукт» Nissan і Mercedes-Benz – як моделі Townstar та Сitan / T-Class відповідно. На FIAT Doblo i FIAT Ducato для Північної Америки вішають значок Dodge (RAM) – як Promaster City/ Promaster.
Холоднокровне обмеження (усікання) знакових моделей
Toyota Land Cruiser. Останнє покоління знакового повнорозмірного позашляховика вирішили не постачати на ринок Північної Америки через відносно малі об’єми продажів станом на початок 2020-х. Таким чином японці позбавили лінійку бренду в США / Канаді флагманської моделі. Те, що іміджево Ленд Крузер значив більше, ніж будь-яка інша модель і те, що «300-ка» знову могла би підняти продажі моделі в Північні Америці, видно, зрозуміти під силу було нікому.
Наявність чисто номінальних задніх сидінь у спорткарах
От існує така забавна тенденція, встановлювати в 2-дверні спортивні автомобілі задні сидіння. Вона тримається роками і ця її вперта живучість робить ситуацію ще більш комічною.
Справа у тому, що багато першочергово спортивних автомобілів не передбачають достатню кількість простору для перебування пасажирів ззаду. Чи це Subaru BRZ, Porsche 911, Aston Martin DBS – прикладів вистачає. На облаштування задніх сидінь іде наповнювач, оздоблювальний матеріал, зазвичай дорога шкіра, ремні безпеки і тд. Нащо це все, якщо там і так НІКОЛИ ніхто не сидить (бо не може!)? Чому не зробити ці всі машини чисто 2-місними, залишивши ззаду простір або зробивши бокси / органайзер для поклажі там?! Наприклад, як це реалізовано на спорткарі Nissan Z.
Єдине виправдання такому впертому наполяганні на 2-му ряді – це його використання дітьми. Чи просто сісти їм там, чи поставити дитяче крісло – це єдиний аргумент.
Задня поличка на авто в кузові «седан» не зручної форми!
За що, окрім всього іншого, можна любити седани – це за їх фіксовану і затишну поличку за задніми сидіннями, під заднім склом. Вона нікуди не рухається і туди можна не рідко закинути всякий дріб’язок, як-от журнал, парасолька, аптечка абощо.
Раніше виробники робили там спеціальні заглиблення, саме з метою ергономіки. Пізніше від цієї ідеї відмовились, вочевидь, з міркувань безпеки. Мовляв, люди там понаставляють якусь цеглу, кактуси чи бог знає що іще, а потім, при різкому гальмуванні, це все за інерцією полетить вперед на пасажирів. Ну, нехай.
Але чому сьогодні все частіше ці полички роблять мало не опуклими? Ну хай би вже були рівними, але вони ж їх просто як гірки якісь підіймають. Можливо, так виробники хочуть домогтись збільшення багажного простору, але виходить безглуздя! Лише марнується об’єм в салоні, який можна використовувати з певною метою.
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…