Статті

Водіям розповіли, як поводитися при занесенні автомобіля взимку

Автомобільні експерти розповіли, як поводитися у разі занесення автомобіля в холодну пору року.

Так, експерт порадив, якщо у машини задній привід , то потрібно трохи відпустити газ і повернути кермо у бік замету, тобто в той бік, куди тягне задня частина автомобіля. Якщо ж у машині передній привід , то, навпаки, вийти із заносу допомагає додавання газу, яке витягне автомобіль. Експерт додав, що головне, не плутати занесення зі знесенням передньої осі в повороті, тоді, навпаки, додавання газу може зашкодити.

Якщо ж машина має повний привід , то тут все складніше, тому що на слизькій дорозі він створює у водія ілюзію безпеки, тому що автомобіль впевнено прискорюється як снігом, так і льодом. Щодо різноманітних електронних систем, то, на думку експерта, у складних ситуаціях на дорозі вони можуть зашкодити.

Це тому, що вони розраховані для деяких середніх умов експлуатації і можуть допомогти дуже «середньому водієві». При цьому в критичний момент вони здатні блокувати можливість керування машиною. Загальний висновок щодо електронних систем такий: не варто на них сподіватися, заявив фахівець. Експерт також додав, що найголовніше — це вміння, навичка, коли ви автоматично і моментально реагуєте на розвиток замету, купуючи його на початку швидким, коротким і точним рухом.

Якщо ж досвіду мало, то краще обов’язково потренувати навички десь на закритих майданчиках, може, навіть з інструктором — навмисне викликати замет і намагатися виходити з нього, додав фахівець.

У свою чергу, експерт наголосив, що вкрай важливо мати «адаптований і випереджальний» стиль водіння, враховувати, що інші водії на дорозі можуть не впоратися з керуванням. Він пояснив, що потрібно спостерігати за тим, що відбувається попереду, це дозволить розпізнати будь-які маневри і таким чином уникнути різкого гальмування. Важливо не відволікатися за кермом, а швидкість та безпечна дистанція обов’язково мають відповідати дорожнім умовам.

“На слизькій дорозі не можна робити різких рухів кермом, а також потрібно плавно керувати педаллю газу, пояснив фахівець. Він попередив, що на зледенілій дорозі гальмівний шлях у чотири рази більший. “При оптимальних дорожніх умовах і правильному технічному оснащенні гальмівний шлях зазвичай становить близько 15 м при швидкості 50 км/год”, – заявив експерт.

На закінчення фахівець розповів: потрібно знизити швидкість удвічі на засніжених дорогах та збільшити безпечну дистанцію. Якщо зіткнення не уникнути, важливо пам’ятати, що визначальним фактором тяжкості наслідків аварії буде залишкова швидкість машини в момент зіткнення. Висновок: на момент зіткнення швидкість потрібно знизити до мінімально можливої, підсумував Анатолій Фіронов.

Recent Posts

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025

Alfa Romeo несподівано повернула легендарний V6 у Giulia та Stelvio

Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…

04.12.2025

Як вигідно продати авто: через ці помилки власники втрачають десятки тисяч

Продати старий автомобіль вигідно – не така проста справа, як здається. Більшість водіїв втрачають частину…

04.12.2025