Статті

Водіям розповіли, як поводитися при занесенні автомобіля взимку

Автомобільні експерти розповіли, як поводитися у разі занесення автомобіля в холодну пору року.

Так, експерт порадив, якщо у машини задній привід , то потрібно трохи відпустити газ і повернути кермо у бік замету, тобто в той бік, куди тягне задня частина автомобіля. Якщо ж у машині передній привід , то, навпаки, вийти із заносу допомагає додавання газу, яке витягне автомобіль. Експерт додав, що головне, не плутати занесення зі знесенням передньої осі в повороті, тоді, навпаки, додавання газу може зашкодити.

Якщо ж машина має повний привід , то тут все складніше, тому що на слизькій дорозі він створює у водія ілюзію безпеки, тому що автомобіль впевнено прискорюється як снігом, так і льодом. Щодо різноманітних електронних систем, то, на думку експерта, у складних ситуаціях на дорозі вони можуть зашкодити.

Це тому, що вони розраховані для деяких середніх умов експлуатації і можуть допомогти дуже «середньому водієві». При цьому в критичний момент вони здатні блокувати можливість керування машиною. Загальний висновок щодо електронних систем такий: не варто на них сподіватися, заявив фахівець. Експерт також додав, що найголовніше — це вміння, навичка, коли ви автоматично і моментально реагуєте на розвиток замету, купуючи його на початку швидким, коротким і точним рухом.

Якщо ж досвіду мало, то краще обов’язково потренувати навички десь на закритих майданчиках, може, навіть з інструктором — навмисне викликати замет і намагатися виходити з нього, додав фахівець.

У свою чергу, експерт наголосив, що вкрай важливо мати «адаптований і випереджальний» стиль водіння, враховувати, що інші водії на дорозі можуть не впоратися з керуванням. Він пояснив, що потрібно спостерігати за тим, що відбувається попереду, це дозволить розпізнати будь-які маневри і таким чином уникнути різкого гальмування. Важливо не відволікатися за кермом, а швидкість та безпечна дистанція обов’язково мають відповідати дорожнім умовам.

“На слизькій дорозі не можна робити різких рухів кермом, а також потрібно плавно керувати педаллю газу, пояснив фахівець. Він попередив, що на зледенілій дорозі гальмівний шлях у чотири рази більший. “При оптимальних дорожніх умовах і правильному технічному оснащенні гальмівний шлях зазвичай становить близько 15 м при швидкості 50 км/год”, – заявив експерт.

На закінчення фахівець розповів: потрібно знизити швидкість удвічі на засніжених дорогах та збільшити безпечну дистанцію. Якщо зіткнення не уникнути, важливо пам’ятати, що визначальним фактором тяжкості наслідків аварії буде залишкова швидкість машини в момент зіткнення. Висновок: на момент зіткнення швидкість потрібно знизити до мінімально можливої, підсумував Анатолій Фіронов.

Recent Posts

Шлях до катастрофи: 25 найгірших водійських помилок, які вбивають автомобіль

Практично кожен автомобіліст час від часу припускається помилок у процесі експлуатації свого транспортного засобу. Найгірше,…

27.09.2024

Чому не можна заправляти автомобіль бензином «під зав’язку»: ця помилка може дорого обійтися

Багато українців під час відвідування АЗС намагаються взяти якомога більше палива, щоб максимально відтермінувати наступний…

27.09.2024

Найнадійніші бюджетні автомобілі з пробігом: які моделі можуть служити вічно

Авторитетне американське агентство Consumer Reports провело власне дослідження надійності старих автомобілів, за підсумками якого виявило…

27.09.2024

Чи правда, що двигуни в гібридних автомобілях зношуються швидше

Останнім часом в Україні стали популярними гібридні автомобілі, які використовують для роботи одночасно ДВЗ і…

27.09.2024

Три речі, які слід враховувати під час купівлі вживаного автомобіля

Вибір вживаного автомобіля практично завжди пов'язаний з певними ризиками. Щоб їх уникнути, слід дотримуватися необхідних…

27.09.2024

Пройде 500 000 км і більше: механіки розкрили секрет довговічності будь-якого автомобіля

Автомеханіки зі стажем за роки і десятиліття роботи у сфері ремонту та обслуговування транспортних засобів…

27.09.2024