Автомобільні експерти розповіли, як поводитися у разі занесення автомобіля в холодну пору року.
Так, експерт порадив, якщо у машини задній привід , то потрібно трохи відпустити газ і повернути кермо у бік замету, тобто в той бік, куди тягне задня частина автомобіля. Якщо ж у машині передній привід , то, навпаки, вийти із заносу допомагає додавання газу, яке витягне автомобіль. Експерт додав, що головне, не плутати занесення зі знесенням передньої осі в повороті, тоді, навпаки, додавання газу може зашкодити.
Якщо ж машина має повний привід , то тут все складніше, тому що на слизькій дорозі він створює у водія ілюзію безпеки, тому що автомобіль впевнено прискорюється як снігом, так і льодом. Щодо різноманітних електронних систем, то, на думку експерта, у складних ситуаціях на дорозі вони можуть зашкодити.
Це тому, що вони розраховані для деяких середніх умов експлуатації і можуть допомогти дуже «середньому водієві». При цьому в критичний момент вони здатні блокувати можливість керування машиною. Загальний висновок щодо електронних систем такий: не варто на них сподіватися, заявив фахівець. Експерт також додав, що найголовніше — це вміння, навичка, коли ви автоматично і моментально реагуєте на розвиток замету, купуючи його на початку швидким, коротким і точним рухом.
Якщо ж досвіду мало, то краще обов’язково потренувати навички десь на закритих майданчиках, може, навіть з інструктором — навмисне викликати замет і намагатися виходити з нього, додав фахівець.
У свою чергу, експерт наголосив, що вкрай важливо мати «адаптований і випереджальний» стиль водіння, враховувати, що інші водії на дорозі можуть не впоратися з керуванням. Він пояснив, що потрібно спостерігати за тим, що відбувається попереду, це дозволить розпізнати будь-які маневри і таким чином уникнути різкого гальмування. Важливо не відволікатися за кермом, а швидкість та безпечна дистанція обов’язково мають відповідати дорожнім умовам.
“На слизькій дорозі не можна робити різких рухів кермом, а також потрібно плавно керувати педаллю газу, пояснив фахівець. Він попередив, що на зледенілій дорозі гальмівний шлях у чотири рази більший. “При оптимальних дорожніх умовах і правильному технічному оснащенні гальмівний шлях зазвичай становить близько 15 м при швидкості 50 км/год”, – заявив експерт.
На закінчення фахівець розповів: потрібно знизити швидкість удвічі на засніжених дорогах та збільшити безпечну дистанцію. Якщо зіткнення не уникнути, важливо пам’ятати, що визначальним фактором тяжкості наслідків аварії буде залишкова швидкість машини в момент зіткнення. Висновок: на момент зіткнення швидкість потрібно знизити до мінімально можливої, підсумував Анатолій Фіронов.
Практично кожен автомобіліст час від часу припускається помилок у процесі експлуатації свого транспортного засобу. Найгірше,…
Багато українців під час відвідування АЗС намагаються взяти якомога більше палива, щоб максимально відтермінувати наступний…
Авторитетне американське агентство Consumer Reports провело власне дослідження надійності старих автомобілів, за підсумками якого виявило…
Останнім часом в Україні стали популярними гібридні автомобілі, які використовують для роботи одночасно ДВЗ і…
Вибір вживаного автомобіля практично завжди пов'язаний з певними ризиками. Щоб їх уникнути, слід дотримуватися необхідних…
Автомеханіки зі стажем за роки і десятиліття роботи у сфері ремонту та обслуговування транспортних засобів…