Статті

Водіям розповіли, як поводитися при занесенні автомобіля взимку

Автомобільні експерти розповіли, як поводитися у разі занесення автомобіля в холодну пору року.

Так, експерт порадив, якщо у машини задній привід , то потрібно трохи відпустити газ і повернути кермо у бік замету, тобто в той бік, куди тягне задня частина автомобіля. Якщо ж у машині передній привід , то, навпаки, вийти із заносу допомагає додавання газу, яке витягне автомобіль. Експерт додав, що головне, не плутати занесення зі знесенням передньої осі в повороті, тоді, навпаки, додавання газу може зашкодити.

Якщо ж машина має повний привід , то тут все складніше, тому що на слизькій дорозі він створює у водія ілюзію безпеки, тому що автомобіль впевнено прискорюється як снігом, так і льодом. Щодо різноманітних електронних систем, то, на думку експерта, у складних ситуаціях на дорозі вони можуть зашкодити.

Це тому, що вони розраховані для деяких середніх умов експлуатації і можуть допомогти дуже «середньому водієві». При цьому в критичний момент вони здатні блокувати можливість керування машиною. Загальний висновок щодо електронних систем такий: не варто на них сподіватися, заявив фахівець. Експерт також додав, що найголовніше — це вміння, навичка, коли ви автоматично і моментально реагуєте на розвиток замету, купуючи його на початку швидким, коротким і точним рухом.

Якщо ж досвіду мало, то краще обов’язково потренувати навички десь на закритих майданчиках, може, навіть з інструктором — навмисне викликати замет і намагатися виходити з нього, додав фахівець.

У свою чергу, експерт наголосив, що вкрай важливо мати «адаптований і випереджальний» стиль водіння, враховувати, що інші водії на дорозі можуть не впоратися з керуванням. Він пояснив, що потрібно спостерігати за тим, що відбувається попереду, це дозволить розпізнати будь-які маневри і таким чином уникнути різкого гальмування. Важливо не відволікатися за кермом, а швидкість та безпечна дистанція обов’язково мають відповідати дорожнім умовам.

“На слизькій дорозі не можна робити різких рухів кермом, а також потрібно плавно керувати педаллю газу, пояснив фахівець. Він попередив, що на зледенілій дорозі гальмівний шлях у чотири рази більший. “При оптимальних дорожніх умовах і правильному технічному оснащенні гальмівний шлях зазвичай становить близько 15 м при швидкості 50 км/год”, – заявив експерт.

На закінчення фахівець розповів: потрібно знизити швидкість удвічі на засніжених дорогах та збільшити безпечну дистанцію. Якщо зіткнення не уникнути, важливо пам’ятати, що визначальним фактором тяжкості наслідків аварії буде залишкова швидкість машини в момент зіткнення. Висновок: на момент зіткнення швидкість потрібно знизити до мінімально можливої, підсумував Анатолій Фіронов.

Recent Posts

Помилки під час заміни свічок запалювання, які вбивають двигун автомобіля

Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…

22.11.2024

Гідравлічний vs механічний домкрат: який обрати для автомобіля

Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…

22.11.2024

Як розпізнати неякісний бензин: поради для автомобілістів

На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…

22.11.2024

Що робити, якщо пробив колесо на автомобілі, а запаски немає: поради для водіїв

Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…

22.11.2024

Коли краще не заряджати смартфон через прикурювач в автомобілі

Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…

22.11.2024

Як заощадити 2000 гривень на заправці автомобіля: експерт дав водіям просту пораду

В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…

22.11.2024