Українським водіям розповіли про три найпоширеніші міфи про бензин. Мова про октанове число, якість палива та використання присадок.
Міф №1
В нашій країні є декілька видів бензину, на усіх АЗС є А-92 та А-95, на деяких зустрічається А-100. Ці види бензину відрізняються октановим числом. Але, октанове число бензину може ввести в оману. Вважається, що чим більше це число, тим вища якість палива. Але на справді це зовсім не так. Бензин може бути найвищої якості, але для двигуна з високим ступенем стиснення він не підійде.
Міф №2
Частіше за все водіям радять заправлятися бензином із високим октановим числом, воно більш якісне та звичайно дорожче. Сучасні двигуни орієнтують на заправку бензином з високим октановим числом, бо справлятися з А-92 їм важко. Певну роль у такій тенденції відіграють екологічні вимоги, які кожного року стають все жорсткішими в Європі. Бензин А-92 практично пішов із західних ринків. Деяким брендам доводиться спеціально адаптувати свої двигуни під цю марку бензину. Але якщо в інструкції з експлуатації рекомендовано А-95, то регулярно заправлятися 92 бензином фахівці не рекомендують.
Міф №3
Цей міф також стосується спеціальних марок бензину (ЕКТО, Пульсар або G-Drive), які нібито можуть зашкодити двигуну через присадки. Тоді як насправді миючі та очищувальні компоненти, що входять до складу такого палива, можуть видаляти нагар з камери згоряння і очищати інжектори. Тому негативу для двигуна та інших агрегатів авто не несуть.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…