Практично кожен автомобіліст розуміє, що зима є проблемною порою року для експлуатації транспортного засобу. У зв’язку з цим багато водіїв зі стажем навчилися переводити свої склоочисники в «зимовий режим».
Як відомо, двірники за мінусової температури мають властивість прилипати до поверхні лобового скла. Водії змушені відколупувати їх або відігрівати гарячою водою. Щоб не допускати подібного, автомобілісти часто піднімають склоочисники нагору, залишаючи їх у подібному становищі на час простою.
При цьому експерти звертають увагу, що систематичне підняття двірників загрожує тим, що пружина у кріпленні механізму розтягується. Через це притискна сила двірників слабшає, і вони гірше виконують свою безпосередню функцію.
Мало хто знає, що у сучасних автомобілів для цього передбачена спеціальна функція. «Зимовий режим» двірників можна адаптувати зі звичайного ремонтого положення щіток склоочисника. У ньому двірники автоматично піднімаються і можуть утримуватися в такому положенні стільки, скільки потрібно без шкоди механізму.
З приходом холодів українські автомобілісти згадали про існування у своїх транспортних засобах такого пристрою, як…
Якщо ви мрієте про спортивний автомобіль, але не можете дозволити собі купівлю нового авто, зверніть…
Автомобільні акумулятори є звичайними розхідниками, які мають свій термін служби. При цьому залежати він може…
Німецькі автовиробники традиційно асоціюються з розкішшю та продуктивністю. Однак ціни на них, як правило, непідйомні…
Багато українських автомобілістів приїжджають на АЗС з метою залити рівно стільки палива, скільки вистачить на…
Kia Sportage Hybrid з 227-сильним турбованим мотором, витратою пального 5,35 л/100 км на шосе та…