Практично кожен автомобіліст розуміє, що зима є проблемною порою року для експлуатації транспортного засобу. У зв’язку з цим багато водіїв зі стажем навчилися переводити свої склоочисники в «зимовий режим».
Як відомо, двірники за мінусової температури мають властивість прилипати до поверхні лобового скла. Водії змушені відколупувати їх або відігрівати гарячою водою. Щоб не допускати подібного, автомобілісти часто піднімають склоочисники нагору, залишаючи їх у подібному становищі на час простою.
При цьому експерти звертають увагу, що систематичне підняття двірників загрожує тим, що пружина у кріпленні механізму розтягується. Через це притискна сила двірників слабшає, і вони гірше виконують свою безпосередню функцію.
Мало хто знає, що у сучасних автомобілів для цього передбачена спеціальна функція. «Зимовий режим» двірників можна адаптувати зі звичайного ремонтого положення щіток склоочисника. У ньому двірники автоматично піднімаються і можуть утримуватися в такому положенні стільки, скільки потрібно без шкоди механізму.
В Україні оновили правила техогляду, акцентуючи увагу на справності світлотехніки та запроваджуючи відео- та фотофіксацію.
Миття автомобіля на вулиці може призвести до штрафу до 1342 гривень. Дізнайтеся більше про нові…
Юристи попереджають про нову шахрайську схему з “тихими” штрафами від поліції, яка може загрожувати водіям…
Дізнайтеся, які 5 важливих предметів завжди потрібно мати в автомобілі для безпеки та готовності до…
Чи безпечно пити безалкогольне пиво за кермом? Дізнайтеся, чи вплине його вміст алкоголю на результати…
Geely презентувала бюджетний позашляховик з витратою 1.5 л на 100 км, що став цікавим вибором…