Статті

6 запитань, на які ніколи не слід відповідати під час купівлі автомобіля

Купівля автомобіля завжди виклик, зокрема через високу ціну помилки. Однак для багатьох великим випробуванням може стати вже сам процес бесіди з продавцем. Експерти GO виділили шість поширених запитань, на які в процесі підбору машини відповідати не варто.

«Наскільки добре ви розбираєтеся в автомобілях?»
Навіть якщо ви не знаєте нічого про машини, не говоріть про це продавцю – не ставте себе в невигідне становище. Продавець хоче отримати максимально можливу комісію. Щоб зробити це, він спробує взяти кермо влади у свої руки і провести вас через процес на своїх умовах, а не на ваших.

«Навіщо вам нова машина?»
Немає причин бути нахабним, але причина, з якої ви купуєте нову машину, не має значення для продавця/незнайомця. Розголошення особистої, професійної або фінансової інформації – або навіть мотиву – під час купівлі нового для вас автомобіля не є необхідним під час переговорів про продаж.

«Скільки ви готові платити щомісяця?»
Завжди слід визначати загальну вартість автомобіля, перш ніж починати обговорювати щомісячні платежі. Щойно ви починаєте говорити про щомісячний платіж, все стає заплутаним, тому що ви не знаєте, чи буде це платіж за 24, 36 або 60 місяців, і яка частина цієї суми включатиме процентні платежі, якби ви оформляли кредит через дилера.

«Який у вас кредитний рейтинг?»
Ваше фінансове становище не є справою дилера. Розкриття вашого поточного кредитного статусу мотивує продавця спрямувати вас до певних типів нових або старих автомобілів.

«Який початковий внесок ви можете собі дозволити?»
Знову ж таки, вам слід вирішити, яку машину ви хочете – і загальну ціну – перш ніж надавати окремі фінансові очікування продавцю автомобілів. Якщо вони знають ваш щомісячний бюджет або ліміт вашого початкового внеску, вони спробують максимізувати те, що вони можуть отримати від вас, що буде відрізнятися від того, що ви хочете дати.

«Ким ви працюєте?»
Продаж одного і того ж товару різним покупцям за різними цінами (залежно від їхньої готовності платити за товар) з метою максимізації прибутку називається ціновою дискримінацією, і всі автодилери використовують цей метод.

Share
автор
Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-5 забутих автомобільних аксесуарів, яких бракує й сьогодні

Дехто ще пам’ятає зовнішні сонцезахисні козирки на передніх вікнах. Металеві щитки з минулого, які колись…

30.07.2025

Малий пробіг, великі проблеми: як вживані авто вводять в оману покупців

Багато водіїв і досі переконані: чим менше кілометрів проїхала машина, тим краще. Але механіки бачать…

30.07.2025

Tesla готує компактний Cybertruck: не тільки менший, а й дешевший

Tesla взялась за нову версію Cybertruck – коротшу, вужчу й орієнтовану на європейські та азійські…

30.07.2025

До 51 000 гривень і конфіскація авто: водіїв попередили про максимальні штрафи

У Патрульній поліції Івано-Франківської області вкотре нагадали, як може закінчитись поїздка для водіїв під дією…

30.07.2025

ТОП-5 недорогих вживаних кросоверів, які виглядають дорожче, ніж коштують

Попит на кросовери останнім часом зріс: у 2024 році вони становили близько 45 % світового ринку.…

30.07.2025

З вихлопної труби автомобілю крапає вода: коли треба бити на сполох

Ранок, подвір’я, двигун тільки-но заведено – з вихлопної труби капає щось схоже на воду. Знайома…

30.07.2025