Статті

6 запитань, на які ніколи не слід відповідати під час купівлі автомобіля

Купівля автомобіля завжди виклик, зокрема через високу ціну помилки. Однак для багатьох великим випробуванням може стати вже сам процес бесіди з продавцем. Експерти GO виділили шість поширених запитань, на які в процесі підбору машини відповідати не варто.

«Наскільки добре ви розбираєтеся в автомобілях?»
Навіть якщо ви не знаєте нічого про машини, не говоріть про це продавцю – не ставте себе в невигідне становище. Продавець хоче отримати максимально можливу комісію. Щоб зробити це, він спробує взяти кермо влади у свої руки і провести вас через процес на своїх умовах, а не на ваших.

«Навіщо вам нова машина?»
Немає причин бути нахабним, але причина, з якої ви купуєте нову машину, не має значення для продавця/незнайомця. Розголошення особистої, професійної або фінансової інформації – або навіть мотиву – під час купівлі нового для вас автомобіля не є необхідним під час переговорів про продаж.

«Скільки ви готові платити щомісяця?»
Завжди слід визначати загальну вартість автомобіля, перш ніж починати обговорювати щомісячні платежі. Щойно ви починаєте говорити про щомісячний платіж, все стає заплутаним, тому що ви не знаєте, чи буде це платіж за 24, 36 або 60 місяців, і яка частина цієї суми включатиме процентні платежі, якби ви оформляли кредит через дилера.

«Який у вас кредитний рейтинг?»
Ваше фінансове становище не є справою дилера. Розкриття вашого поточного кредитного статусу мотивує продавця спрямувати вас до певних типів нових або старих автомобілів.

«Який початковий внесок ви можете собі дозволити?»
Знову ж таки, вам слід вирішити, яку машину ви хочете – і загальну ціну – перш ніж надавати окремі фінансові очікування продавцю автомобілів. Якщо вони знають ваш щомісячний бюджет або ліміт вашого початкового внеску, вони спробують максимізувати те, що вони можуть отримати від вас, що буде відрізнятися від того, що ви хочете дати.

«Ким ви працюєте?»
Продаж одного і того ж товару різним покупцям за різними цінами (залежно від їхньої готовності платити за товар) з метою максимізації прибутку називається ціновою дискримінацією, і всі автодилери використовують цей метод.

Recent Posts

Hyundai готується презентувати свій найбільший електромобіль: фото

Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…

24.12.2025

Skoda Karoq показали у новому образі – натяк на спортивну версію RS

Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…

24.12.2025

Зимовий бензин: що це таке і чим він відрізняється від звичайного

Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…

24.12.2025

Ніколи так не робіть: що суворо заборонено водієві авто при зупинці поліцією

Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…

24.12.2025

Водіїв штрафують на 55 000 гривень за рукавички за кермом

Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…

24.12.2025

ТОП-5 надійних компактних автомобілів Honda, які служать роками

Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…

24.12.2025