BMW – це ім’я, яке асоціюється з розкішшю, динамікою та міццю, і все це об’єднує десятиліття інженерного мистецтва та відданості автомобілям. Серед багатого модельного ряду BMW, як нових, так і класичних автомобілів, експерти видання TopSpeed виділили десять моделей, кожна з яких стала справжньою легендою.
Читайте також:
Які автомобілі поліція зупиняє найчастіше
Українських водіїв штрафують за неправильне скло: хто під загрозою
Вісім речей, які потрібно перевірити в автомобілі до настання зими
1. BMW 507 (1957)
Двигун: 3,2-літровий V8, 150 к.с., 220 Нм
Макс. швидкість: 196 км/год
Привід: задній
Прискорення 0-100 км/год: 11,1 сек
Цей автомобіль став знаковим для бренду, і його елегантний дизайн досі високо цінується серед колекціонерів. Свого часу він був конкуруючою відповіддю BMW на Mercedes-Benz 300SL, але обмежений випуск зробив його рідкістю.
2. BMW Z3 (1996)
Двигун: 1,9-літровий рядний 4-циліндровий, 138 к.с., 180 Нм
Макс. швидкість: 205 км/год
Привід: задній
Перший масовий родстер BMW, що володіє винятковими характеристиками керованості. Незважаючи на скромну потужність, Z3 став культовим, також завдяки своїй появі у фільмі про Джеймса Бонда.
3. BMW 3 Series E30 (1990)
Двигун: 2,5-літровий рядний шестициліндровий, 168 к.с., 222 Нм
Макс. швидкість: 228 км/год
Привід: задній або повний
Цей представник серії 3, що став класикою, був популярний завдяки поєднанню спортивності та зручності, пропонував розмаїття конфігурацій і виявився найдоступнішим за ціною на ринку.
4. BMW Z4 (2020)
Двигуни: 2,0-літровий (254 к.с.) і 3,0-літровий (382 к.с.) турбовані
Макс. швидкість: 250 км/год
Привід: задній
Модель стала сучасним втіленням спортивного родстера з акцентом на керованість і продуктивність. Сучасний і стильний, цей автомобіль також сподобається любителям класичних BMW.
5. BMW 8 Series (1999)
Двигуни: 4,4-літровий V8 і 5,4-літровий V12
Макс. швидкість: 250 км/год
Привід: задній або повний
Це купе-люкс, створене для тих, хто цінує не тільки потужність, а й комфорт. Оригінальна 8-ма серія представила безліч нововведень, включно з дросельною заслінкою з електронним управлінням.
6. BMW 750iL (2001)
Двигуни: 4,4-літровий V8, 5,4-літровий V12
Макс. швидкість: 250 км/год
Привід: задній
Флагманський седан із передовими для свого часу технологіями, включно з навігацією і голосовим керуванням. Чудовий приклад розкоші початку 2000-х років.
7. BMW Z8 (2003)
Двигун: 4,9-літровий V8, 394 к.с., 500 Нм
Макс. швидкість: 290 км/год
Привід: задній
Ефектний родстер, що уособлює красу класичного дизайну і новаторські технології, натхненний легендарною моделлю 507.
8. BMW M1 (1978)
Двигун: 3,5-літровий рядний шестициліндровий, 277 к.с., 330 Нм
Макс. швидкість: 262 км/год
Привід: задній
Єдина в історії BMW серійна модель із центральним розташуванням двигуна, що стала іконою завдяки своєму агресивному дизайну і гоночному корінню.
9. BMW M5 E39 (1998)
Двигун: 4,9-літровий V8, 400 к.с., 500 Нм
Макс. швидкість: 250 км/год (обмежена)
Привід: задній
Цей спортивний седан вивів M5 на новий рівень, об’єднавши продуктивність спорткара з розкішшю бізнес-седана, і до сих пір цінується за свою надійність і керованість.
10. BMW i8 (2014)
Двигун: 1,5-літровий трициліндровий турбо з електромотором, 369 к.с., 570 Нм
Макс. швидкість: 250 км/год
Привід: повний
Гібридний спортивний автомобіль, що передбачив еру електрифікації, BMW i8 демонструє футуристичний дизайн та інноваційні технології, які закріпили його статус одного з найкращих BMW.
Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…
Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…
TikTok-блогер carknowledge розкрив водіям маловідомий лайфхак, який в екстреній ситуації може без перебільшення врятувати життя.…
Хтось вважає, що, маючи середню зарплату в Україні, неможливо купити елітну іномарку навіть із пробігом.…
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…
Тренд на електрифікацію продовжує домінувати в автомобільній індустрії, проте ключовою проблемою залишається низька практичність акумуляторів,…