BMW – це ім’я, яке асоціюється з розкішшю, динамікою та міццю, і все це об’єднує десятиліття інженерного мистецтва та відданості автомобілям. Серед багатого модельного ряду BMW, як нових, так і класичних автомобілів, експерти видання TopSpeed виділили десять моделей, кожна з яких стала справжньою легендою.
Читайте також:
Які автомобілі поліція зупиняє найчастіше
Українських водіїв штрафують за неправильне скло: хто під загрозою
Вісім речей, які потрібно перевірити в автомобілі до настання зими
1. BMW 507 (1957)
Двигун: 3,2-літровий V8, 150 к.с., 220 Нм
Макс. швидкість: 196 км/год
Привід: задній
Прискорення 0-100 км/год: 11,1 сек
Цей автомобіль став знаковим для бренду, і його елегантний дизайн досі високо цінується серед колекціонерів. Свого часу він був конкуруючою відповіддю BMW на Mercedes-Benz 300SL, але обмежений випуск зробив його рідкістю.
2. BMW Z3 (1996)
Двигун: 1,9-літровий рядний 4-циліндровий, 138 к.с., 180 Нм
Макс. швидкість: 205 км/год
Привід: задній
Перший масовий родстер BMW, що володіє винятковими характеристиками керованості. Незважаючи на скромну потужність, Z3 став культовим, також завдяки своїй появі у фільмі про Джеймса Бонда.
3. BMW 3 Series E30 (1990)
Двигун: 2,5-літровий рядний шестициліндровий, 168 к.с., 222 Нм
Макс. швидкість: 228 км/год
Привід: задній або повний
Цей представник серії 3, що став класикою, був популярний завдяки поєднанню спортивності та зручності, пропонував розмаїття конфігурацій і виявився найдоступнішим за ціною на ринку.
4. BMW Z4 (2020)
Двигуни: 2,0-літровий (254 к.с.) і 3,0-літровий (382 к.с.) турбовані
Макс. швидкість: 250 км/год
Привід: задній
Модель стала сучасним втіленням спортивного родстера з акцентом на керованість і продуктивність. Сучасний і стильний, цей автомобіль також сподобається любителям класичних BMW.
5. BMW 8 Series (1999)
Двигуни: 4,4-літровий V8 і 5,4-літровий V12
Макс. швидкість: 250 км/год
Привід: задній або повний
Це купе-люкс, створене для тих, хто цінує не тільки потужність, а й комфорт. Оригінальна 8-ма серія представила безліч нововведень, включно з дросельною заслінкою з електронним управлінням.
6. BMW 750iL (2001)
Двигуни: 4,4-літровий V8, 5,4-літровий V12
Макс. швидкість: 250 км/год
Привід: задній
Флагманський седан із передовими для свого часу технологіями, включно з навігацією і голосовим керуванням. Чудовий приклад розкоші початку 2000-х років.
7. BMW Z8 (2003)
Двигун: 4,9-літровий V8, 394 к.с., 500 Нм
Макс. швидкість: 290 км/год
Привід: задній
Ефектний родстер, що уособлює красу класичного дизайну і новаторські технології, натхненний легендарною моделлю 507.
8. BMW M1 (1978)
Двигун: 3,5-літровий рядний шестициліндровий, 277 к.с., 330 Нм
Макс. швидкість: 262 км/год
Привід: задній
Єдина в історії BMW серійна модель із центральним розташуванням двигуна, що стала іконою завдяки своєму агресивному дизайну і гоночному корінню.
9. BMW M5 E39 (1998)
Двигун: 4,9-літровий V8, 400 к.с., 500 Нм
Макс. швидкість: 250 км/год (обмежена)
Привід: задній
Цей спортивний седан вивів M5 на новий рівень, об’єднавши продуктивність спорткара з розкішшю бізнес-седана, і до сих пір цінується за свою надійність і керованість.
10. BMW i8 (2014)
Двигун: 1,5-літровий трициліндровий турбо з електромотором, 369 к.с., 570 Нм
Макс. швидкість: 250 км/год
Привід: повний
Гібридний спортивний автомобіль, що передбачив еру електрифікації, BMW i8 демонструє футуристичний дизайн та інноваційні технології, які закріпили його статус одного з найкращих BMW.
Під час вибору автомобіля преміум класу надійність часто виходить на перший план, оскільки за свої…
Незважаючи на популярність кросоверів, седани все ще користуються великим попитом серед українців, завдяки своїй економічності,…
Алюмінієві литі диски користуються великою популярністю серед автомобілістів, оскільки вони мають стильний вигляд, а також…
Сегмент SUV останнім часом дедалі більше тяжіє до компактних моделей, які забезпечують кращу маневреність і…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу відбулася закрита виставка для місцевих виробників автозапчастин, на якій були…
Дизельні автомобілі довгий час були зразком економічності і довговічності, але потім поступово стали втрачати позиції,…