Багато автомобілістів хоча б раз замислювалися про те, що буде, якщо поставити шини на своєму транспортному засобі задом наперед. Наскільки взагалі важливий малюнок протектора і те, в якому напрямку він розташований? Експерти Tire Reviews вирішили перевірити це шляхом практичного експерименту на замерзлому озері.
Читайте також:
Де водіям загрожує штраф у 260 тисяч гривень за водіння в неправильному взутті
До яких кнопок в автомобілі водіям краще не торкатися взимку
Що робити, якщо потрапили в ДТП: поліція опублікувала повну інструкцію для водіїв
Як дослідний зразок було взято всесезонні автомобільні шини Pirelli All Season SF3 Cinturato. Спершу їх встановили правильно, а потім задом наперед і порівняли результати випробувань. Результати здивували навіть досвідчених фахівців, адже виявилося, що перевернуті шини краще справляються з гальмуванням на снігу. Щоб сповільнитися з 45 до 5 км/год знадобилося 19,07 метра, що на 89 см менше, ніж за правильного встановлення.
Однак це, мабуть, єдиний плюс неправильного встановлення шин. Прискорення в такому разі відбувається на 9% повільніше звичайного, керованість стає гіршою. Також такий метод підвищує на 9% ризик аквапланування, погіршує тягу на 14% і гальмування на сухій поверхні на 3,6%. Також встановлені задом наперед покришки швидше втрачають зчеплення з дорожньою поверхнею під час набору швидкості.
Публікація власником Tesla Ілоном Маском у власній соцмережі X свіжого відео випробувань нової Model Y…
Гірчичний порошок, на перший погляд, є не типовим засобом для догляду за автомобілем. Однак досвідчені…
Час від часу з водіями в Україні трапляються різноманітні курйозні ситуації, серед яких інколи зустрічаються…
Конденсат на вікнах автомобіля є однією з найбільш дратівливих зимових проблем для водіїв. Інколи скло…
Якщо ви вирішили придбати вживане авто «з рук», то варто бути максимально обачним, щоб не…
Інколи власники авто в Україні забувають, що купівля машини – це лише половина справи. Далі…