Багато автомобілістів хоча б раз замислювалися про те, що буде, якщо поставити шини на своєму транспортному засобі задом наперед. Наскільки взагалі важливий малюнок протектора і те, в якому напрямку він розташований? Експерти Tire Reviews вирішили перевірити це шляхом практичного експерименту на замерзлому озері.
Читайте також:
Де водіям загрожує штраф у 260 тисяч гривень за водіння в неправильному взутті
До яких кнопок в автомобілі водіям краще не торкатися взимку
Що робити, якщо потрапили в ДТП: поліція опублікувала повну інструкцію для водіїв
Як дослідний зразок було взято всесезонні автомобільні шини Pirelli All Season SF3 Cinturato. Спершу їх встановили правильно, а потім задом наперед і порівняли результати випробувань. Результати здивували навіть досвідчених фахівців, адже виявилося, що перевернуті шини краще справляються з гальмуванням на снігу. Щоб сповільнитися з 45 до 5 км/год знадобилося 19,07 метра, що на 89 см менше, ніж за правильного встановлення.
Однак це, мабуть, єдиний плюс неправильного встановлення шин. Прискорення в такому разі відбувається на 9% повільніше звичайного, керованість стає гіршою. Також такий метод підвищує на 9% ризик аквапланування, погіршує тягу на 14% і гальмування на сухій поверхні на 3,6%. Також встановлені задом наперед покришки швидше втрачають зчеплення з дорожньою поверхнею під час набору швидкості.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…