Багато автомобілістів хоча б раз замислювалися про те, що буде, якщо поставити шини на своєму транспортному засобі задом наперед. Наскільки взагалі важливий малюнок протектора і те, в якому напрямку він розташований? Експерти Tire Reviews вирішили перевірити це шляхом практичного експерименту на замерзлому озері.
Читайте також:
Де водіям загрожує штраф у 260 тисяч гривень за водіння в неправильному взутті
До яких кнопок в автомобілі водіям краще не торкатися взимку
Що робити, якщо потрапили в ДТП: поліція опублікувала повну інструкцію для водіїв
Як дослідний зразок було взято всесезонні автомобільні шини Pirelli All Season SF3 Cinturato. Спершу їх встановили правильно, а потім задом наперед і порівняли результати випробувань. Результати здивували навіть досвідчених фахівців, адже виявилося, що перевернуті шини краще справляються з гальмуванням на снігу. Щоб сповільнитися з 45 до 5 км/год знадобилося 19,07 метра, що на 89 см менше, ніж за правильного встановлення.
Однак це, мабуть, єдиний плюс неправильного встановлення шин. Прискорення в такому разі відбувається на 9% повільніше звичайного, керованість стає гіршою. Також такий метод підвищує на 9% ризик аквапланування, погіршує тягу на 14% і гальмування на сухій поверхні на 3,6%. Також встановлені задом наперед покришки швидше втрачають зчеплення з дорожньою поверхнею під час набору швидкості.
Вторинний ринок автомобілів домінує в Україні, в продажу неймовірна кількість моделей. Для українців цей варіант…
Останнім часом в Європі водії автомобілів все частіше стикаються з щільним трафіком велосипедистів. Цей вид…
Останнім часом корейський автопром зробив величезний крок вперед, однак багато хто з українських водіїв все…
Якщо вам конче потрібно зменшити витрати на заправку власного автомобіля, не потрібно одразу шукати якесь…
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…