Багато автомобілістів хоча б раз замислювалися про те, що буде, якщо поставити шини на своєму транспортному засобі задом наперед. Наскільки взагалі важливий малюнок протектора і те, в якому напрямку він розташований? Експерти Tire Reviews вирішили перевірити це шляхом практичного експерименту на замерзлому озері.
Читайте також:
Де водіям загрожує штраф у 260 тисяч гривень за водіння в неправильному взутті
До яких кнопок в автомобілі водіям краще не торкатися взимку
Що робити, якщо потрапили в ДТП: поліція опублікувала повну інструкцію для водіїв
Як дослідний зразок було взято всесезонні автомобільні шини Pirelli All Season SF3 Cinturato. Спершу їх встановили правильно, а потім задом наперед і порівняли результати випробувань. Результати здивували навіть досвідчених фахівців, адже виявилося, що перевернуті шини краще справляються з гальмуванням на снігу. Щоб сповільнитися з 45 до 5 км/год знадобилося 19,07 метра, що на 89 см менше, ніж за правильного встановлення.
Однак це, мабуть, єдиний плюс неправильного встановлення шин. Прискорення в такому разі відбувається на 9% повільніше звичайного, керованість стає гіршою. Також такий метод підвищує на 9% ризик аквапланування, погіршує тягу на 14% і гальмування на сухій поверхні на 3,6%. Також встановлені задом наперед покришки швидше втрачають зчеплення з дорожньою поверхнею під час набору швидкості.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…