Статті

Чому машина вібрує на холостому ходу: шість можливих причин

Практично будь-який автомобіліст у якийсь момент може зіткнутися з дивним явищем сильної вібрації транспортного засобу під час роботи на холостому ходу. Панікувати в такій ситуації точно не варто, але й ігнорувати проблему також не можна. Експерти SlashGear виділили шість імовірних причин, чому машину «трясе» ще до початку руху.

Читайте також:

Чим небезпечна відмова від миття автомобіля взимку: механік дав відповідь

Оштрафують при першій зупинці: кому потрібно терміново замінити техпаспорт на авто

Коли поліції заборонено штрафувати водія за несправні «габарити»

1. Зношені опори двигуна
Двигун автомобіля – це важка конструкція, вага якої може досягати 300-700 кг. Для його надійного кріплення використовуються моторні подушки, що містять гумові вставки. Згодом вони зношуються, що призводить до надмірної вібрації. Перевірити їх можна візуально: якщо помітні тріщини або розриви гуми, деталь потребує заміни.

2. Проблеми із системою запалювання
Несправні свічки запалювання, високовольтні дроти або котушки можуть спричиняти перебої в роботі двигуна, що призводить до тряски на холостому ходу. Якщо двигун працює нерівномірно, погано заводиться або збільшилася витрата пального, варто перевірити стан цих компонентів і замінити їх за необхідності.

3. Неполадки паливної системи
Засмічені паливні форсунки, несправний паливний насос або забитий фільтр можуть призвести до порушення подачі палива. Двигун може отримувати занадто багато або занадто мало палива, що негативно позначається на його роботі. Якщо поряд із вібрацією автомобіль став гірше розганятися або видає запах палива, варто звернутися до фахівця.

4. Зношений ремінь навісного обладнання
Приводний або поліклиновий ремінь передає крутний момент на допоміжні агрегати – генератор, компресор кондиціонера і гідропідсилювач керма. З часом ремінь може розтягнутися, потріскатися або зісковзнути з роликів, спричиняючи вібрацію. Якщо чути свист або скрегіт під час роботи двигуна, перевірте стан ременя і за необхідності замініть його.

5. Підсмоктування повітря у впускній системі
Вакуумні шланги в системі впуску з часом можуть тріскатися і втрачати герметичність, що порушує співвідношення палива і повітря в суміші. Це призводить до нерівної роботи двигуна і вібрації. Одна з характерних ознак – шиплячий звук з-під капота. Діагностика потребує професійного обладнання, тому краще звернутися в сервіс.

6. Брудний повітряний фільтр
Засмічений повітряний фільтр обмежує подачу повітря в двигун, що погіршує процес згоряння палива. Це може спричинити тряску на холостому ходу, падіння потужності та підвищену витрату палива. Міняти фільтр рекомендується кожні 15 000-30 000 км, а за умови інтенсивної експлуатації – частіше.

Share
автор
Артем Панченко

Recent Posts

Назвали топ-5 найкращих корейських автомобілів, які довго служать і не підводять

Корейський автопром останнім часом значно підвищив якість своїх автомобілів, що зробило їх одними з найнадійніших…

16.04.2025

Термін – 10 днів, інакше штраф: кому з водіїв необхідно терміново замінити права

Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…

16.04.2025

Новий бюджетний гібридний кросовер MG ZS представили в Україні

Український ринок поповнився новим поколінням доступного кросовера MG ZS. Модель вийшла одразу в кількох модифікаціях…

16.04.2025

ТОП-5 японських автомобілів, які довго служать і не підводять

Японські авто давно зарекомендували себе як приклад надійності, витривалості та простоти в обслуговуванні. У багатьох…

15.04.2025

Скласти іспит на водійські права онлайн через «Дію»: Мінцифра розробляє нову послугу

Мобільний застосунок «Дія» вже давно став універсальним інструментом для українців — тут можна зберігати документи,…

15.04.2025

Як часто потрібно змінювати моторне мастило в сучасному автомобілі

Заміна моторного мастила — одна з ключових процедур технічного обслуговування автомобіля. І хоча ще кілька…

15.04.2025