Деякі досвідчені автомобілісти практикують сезонне зняття підкрилок зі своїх транспортних засобів. Навіщо вони це роблять? Відповідь на це питання в коментарі виданню «Твоя МАШИНА» дав механік однієї з київських автомайстерень.
Прихована загроза під захистом
Фахівець нагадав, що спочатку підкрилки створювалися для захисту кузова від каменів, бруду і дорожньої солі. У той же час ці захисні елементи парадоксально можуть стати причиною появи більш серйозних проблем. За словами механіка, між підкрильником і кузовом практично завжди неминуче накопичується волога, бруд і агресивні хімічні речовини з доріг.
«Підкрильники не можуть повністю запобігти потраплянню забруднень в порожнини. Навпаки, вони створюють ідеальні умови для їх накопичення», – зазначає механік. «Ця прихована маса поступово руйнує лакофарбове покриття і провокує корозію металу».
Профілактика – найкраще лікування
Щоб уникнути руйнування кузова поруч з підкрилками, досвідчені автомобілісти приймають рішення два-три рази на рік демонтувати елемент і ретельно очищати простір під ним. Така процедура також дозволяє своєчасно виявити перші ознаки корозії і оцінити стан металу в цілому. Обробивши потенційно проблемні ділянки антикорозійними складами, автовласники позбавляють себе від проблем в майбутньому.
Механік зазначив, що більшої уваги автомобілістів повинні бути удостоєні й інші приховані зони автомобіля. Це простір за фарами і ліхтарями, місця стикування бамперів з крилами. Крім того, він порадив регулярно чистити підкапотний простір, щоб знизити ризики розвитку корозії.
Українські реалії
Оскільки в українських містах дорожні служби рясно використовують агресивні протиожеледний реагенти, а навесні і восени багато бруду, подібна профілактика явно не буде зайвою. Витративши трохи часу і грошей на захист авто від корозії, ви економите на кузовних ремонтах або боротьбі з корозією постфактум.
Українські водії почали частіше рахувати, скільки реально проїжджає авто на одному баку. І нерідко виходить:…
Дехто з водіїв любить бачити стрілку тахометра в самому низу. Кажуть, так машина менше їсть.…
Сідаючи в авто, більшість людей обирає місце навмання. Хтось ближче до вікна, хтось – на…
Не кожен дизель варто купувати з пробігом. Але є винятки, які не розсипаються після 300…
Вартісні аксесуари в авто – не завжди про комфорт. Часто – це спроба обійти штраф.…
У Японії покарати можуть не лише водія. Навіть пасажир ризикує опинитись за ґратами, якщо добровільно…