Статті

Навіщо водії зі стажем знімають підкрилки з автомобіля: відповідь механіка

Деякі досвідчені автомобілісти практикують сезонне зняття підкрилок зі своїх транспортних засобів. Навіщо вони це роблять? Відповідь на це питання в коментарі виданню «Твоя МАШИНА» дав механік однієї з київських автомайстерень.

Прихована загроза під захистом

Фахівець нагадав, що спочатку підкрилки створювалися для захисту кузова від каменів, бруду і дорожньої солі. У той же час ці захисні елементи парадоксально можуть стати причиною появи більш серйозних проблем. За словами механіка, між підкрильником і кузовом практично завжди неминуче накопичується волога, бруд і агресивні хімічні речовини з доріг.

«Підкрильники не можуть повністю запобігти потраплянню забруднень в порожнини. Навпаки, вони створюють ідеальні умови для їх накопичення», – зазначає механік. «Ця прихована маса поступово руйнує лакофарбове покриття і провокує корозію металу».

Профілактика – найкраще лікування

Щоб уникнути руйнування кузова поруч з підкрилками, досвідчені автомобілісти приймають рішення два-три рази на рік демонтувати елемент і ретельно очищати простір під ним. Така процедура також дозволяє своєчасно виявити перші ознаки корозії і оцінити стан металу в цілому. Обробивши потенційно проблемні ділянки антикорозійними складами, автовласники позбавляють себе від проблем в майбутньому.

Механік зазначив, що більшої уваги автомобілістів повинні бути удостоєні й інші приховані зони автомобіля. Це простір за фарами і ліхтарями, місця стикування бамперів з крилами. Крім того, він порадив регулярно чистити підкапотний простір, щоб знизити ризики розвитку корозії.

Українські реалії

Оскільки в українських містах дорожні служби рясно використовують агресивні протиожеледний реагенти, а навесні і восени багато бруду, подібна профілактика явно не буде зайвою. Витративши трохи часу і грошей на захист авто від корозії, ви економите на кузовних ремонтах або боротьбі з корозією постфактум.

Recent Posts

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025

Toyota і Lexus готують спільну сенсацію: три спорткари з гібридними V8

Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…

04.12.2025

Alfa Romeo несподівано повернула легендарний V6 у Giulia та Stelvio

Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…

04.12.2025