Categories: Статті

Як постійні відлиги взимку можуть знищити автомобіль

Цьогорічна «європейська» зима в Україні, що складається з затяжних потеплінь і недовгих похолодань, стала більш небезпечним для автотехніки періодом, ніж це було раніше.

Середньостатистичний автовласник, якщо йому доведеться вибирати між тріскучими холодами і близьконульовими температурами взимку, напевно «проголосує» за відлигу. Дійсно: в мороз машині важче заводитися, вона довше прогрівається і так далі.

Насправді ж експлуатація машини при постійних відлигах загрожує появою куди більш глобальних технічних проблем. У такі періоди вище нуля повітря прогрівається переважно вдень, а ночами температура опускається «в мінус». Щоденні «переходи через нуль» позначаються на корозійній стійкості металу кузова, адже його лакофарбове покриття являє собою сукупність мікровпадин і горбків.

Під час денного потепління в них проникає вода. З приходом нічного холоду вона замерзає і, як їй і належить, розширюється. Регулярні цикли стиснення-розширення прискорюють руйнування фарби кузова і призводять до появи множинних вогнищ корозії. Зауважимо також, що і хімічна активність отруйного для металу сольового розчину, який покриває міські дороги взимку, збільшується, коли теплішає.

Виходить, що нормальна морозна зима без «плюса» на вулиці, з точки зору збереження кузова від іржі набагато краща. Втім, як і для інших вузлів і механізмів транспортного засобу.

Безперервна присутність абразиву (піску і бруду) в гальмівних механізмах – через постійну їзду по талій воді – веде до раптового зносу не тільки гальмівних колодок, а й дисків. Добре, якщо ви морально готові до заміни гальмівних дисків з такою ж частотою, що і колодок! Лише в цьому випадку постійні відлиги взимку вас не повинні напружувати.

Підвищена вологість під час відлиги означає, що кожен раз при спустошенні паливного бака, туди разом з атмосферним повітрям проникають в значній кількості випари води.

Підвищений вміст вологи в теплому зимовому повітрі в поєднанні з нічними заморозками призводить до прискореної конденсації крапельок води на внутрішніх стінках паливного бака з подальшим потраплянням в пальне. Це може причинити передчасний вихід з ладу бензонасоса.

Таким чином, взимку для машини більш придатною слід вважати помірно морозну погоду, а не відлигу.

Share
автор
Kosar Denys

Recent Posts

Новий Toyota Land Cruiser FJ засвітився на рендерах: відео

Toyota готує до прем’єри Land Cruiser FJ 2026 – найдемократичніший позашляховик у легендарній лінійці. Модель…

01.09.2025

Audi готує найдешевший спорткар: електрична сенсація

Наступник культової Audi TT виходить на фінішну пряму. Як пише Carscoops, у вересні на Мюнхенському…

01.09.2025

Три помилки, які знищують навіть нові авто: звички, що коштують тисячі гривень

Сучасні двигуни працюють точніше, ніж старі мотори. Але їх легко пошкодити бездумними звичками. Економія чи…

01.09.2025

Боїшся сісти за кермо? Ось як подолати паніку і опанувати страх керування

Все більше українців мають водійські права, але далеко не кожен почувається впевнено за кермом. Страх…

01.09.2025

Розмитнення авто у 2025: скільки доведеться заплатити українцям

У 2025 році власники вживаних машин з-за кордону знову стикаються з класичними митними правилами. Нульове…

01.09.2025

Їзда на порожньому баку: як популярна звичка руйнує мотор і б’є по гаманцю

Багато водіїв ігнорують індикатор низького рівня пального, сподіваючись «дотягнути» ще кілька кілометрів. Така практика може…

01.09.2025