Categories: Статті

Як постійні відлиги взимку можуть знищити автомобіль

Цьогорічна «європейська» зима в Україні, що складається з затяжних потеплінь і недовгих похолодань, стала більш небезпечним для автотехніки періодом, ніж це було раніше.

Середньостатистичний автовласник, якщо йому доведеться вибирати між тріскучими холодами і близьконульовими температурами взимку, напевно «проголосує» за відлигу. Дійсно: в мороз машині важче заводитися, вона довше прогрівається і так далі.

Насправді ж експлуатація машини при постійних відлигах загрожує появою куди більш глобальних технічних проблем. У такі періоди вище нуля повітря прогрівається переважно вдень, а ночами температура опускається «в мінус». Щоденні «переходи через нуль» позначаються на корозійній стійкості металу кузова, адже його лакофарбове покриття являє собою сукупність мікровпадин і горбків.

Під час денного потепління в них проникає вода. З приходом нічного холоду вона замерзає і, як їй і належить, розширюється. Регулярні цикли стиснення-розширення прискорюють руйнування фарби кузова і призводять до появи множинних вогнищ корозії. Зауважимо також, що і хімічна активність отруйного для металу сольового розчину, який покриває міські дороги взимку, збільшується, коли теплішає.

Виходить, що нормальна морозна зима без «плюса» на вулиці, з точки зору збереження кузова від іржі набагато краща. Втім, як і для інших вузлів і механізмів транспортного засобу.

Безперервна присутність абразиву (піску і бруду) в гальмівних механізмах – через постійну їзду по талій воді – веде до раптового зносу не тільки гальмівних колодок, а й дисків. Добре, якщо ви морально готові до заміни гальмівних дисків з такою ж частотою, що і колодок! Лише в цьому випадку постійні відлиги взимку вас не повинні напружувати.

Підвищена вологість під час відлиги означає, що кожен раз при спустошенні паливного бака, туди разом з атмосферним повітрям проникають в значній кількості випари води.

Підвищений вміст вологи в теплому зимовому повітрі в поєднанні з нічними заморозками призводить до прискореної конденсації крапельок води на внутрішніх стінках паливного бака з подальшим потраплянням в пальне. Це може причинити передчасний вихід з ладу бензонасоса.

Таким чином, взимку для машини більш придатною слід вважати помірно морозну погоду, а не відлигу.

Recent Posts

Що буде з дизельним авто, якщо його заправити звичайною олією: результати експерименту

Існують різного роду міфи про використання рослинної олії як автомобільного палива. Ще 20 років тому…

22.12.2024

Двірники скриплять і залишають розводи: як легко вирішити проблему

Склоочисники - це один із тих елементів в автомобілі, які завжди мають бути в технічно…

22.12.2024

Чотири помилки під час запуску двигуна автомобіля в мороз: що категорично не можна робити

Запуск двигуна в автомобілі, здавалося б, є рутинною і найпростішою процедурою. Однак багато водіїв роблять…

22.12.2024

Екс-глава Nissan назвав злиття з Honda «відчайдушним кроком»

Напередодні стало відомо, що японські автовиробники Nissan і Honda готують історичне рішення про злиття. Поки…

22.12.2024

Деяким українцям при перетині кордону доведеться пред’являти ще один документ

Румунія змінила порядок в'їзду в країну громадян України на автомобільному транспорті, пише Auto-Consulting з посиланням…

22.12.2024

Який антифриз може вбити двигун вашого автомобіля

Деякі автомобілісти вважають, що антифриз в автомобілі заливається «довічно», як свого часу вода. Міняти його…

22.12.2024