Categories: Статті

Як постійні відлиги взимку можуть знищити автомобіль

Цьогорічна «європейська» зима в Україні, що складається з затяжних потеплінь і недовгих похолодань, стала більш небезпечним для автотехніки періодом, ніж це було раніше.

Середньостатистичний автовласник, якщо йому доведеться вибирати між тріскучими холодами і близьконульовими температурами взимку, напевно «проголосує» за відлигу. Дійсно: в мороз машині важче заводитися, вона довше прогрівається і так далі.

Насправді ж експлуатація машини при постійних відлигах загрожує появою куди більш глобальних технічних проблем. У такі періоди вище нуля повітря прогрівається переважно вдень, а ночами температура опускається «в мінус». Щоденні «переходи через нуль» позначаються на корозійній стійкості металу кузова, адже його лакофарбове покриття являє собою сукупність мікровпадин і горбків.

Під час денного потепління в них проникає вода. З приходом нічного холоду вона замерзає і, як їй і належить, розширюється. Регулярні цикли стиснення-розширення прискорюють руйнування фарби кузова і призводять до появи множинних вогнищ корозії. Зауважимо також, що і хімічна активність отруйного для металу сольового розчину, який покриває міські дороги взимку, збільшується, коли теплішає.

Виходить, що нормальна морозна зима без «плюса» на вулиці, з точки зору збереження кузова від іржі набагато краща. Втім, як і для інших вузлів і механізмів транспортного засобу.

Безперервна присутність абразиву (піску і бруду) в гальмівних механізмах – через постійну їзду по талій воді – веде до раптового зносу не тільки гальмівних колодок, а й дисків. Добре, якщо ви морально готові до заміни гальмівних дисків з такою ж частотою, що і колодок! Лише в цьому випадку постійні відлиги взимку вас не повинні напружувати.

Підвищена вологість під час відлиги означає, що кожен раз при спустошенні паливного бака, туди разом з атмосферним повітрям проникають в значній кількості випари води.

Підвищений вміст вологи в теплому зимовому повітрі в поєднанні з нічними заморозками призводить до прискореної конденсації крапельок води на внутрішніх стінках паливного бака з подальшим потраплянням в пальне. Це може причинити передчасний вихід з ладу бензонасоса.

Таким чином, взимку для машини більш придатною слід вважати помірно морозну погоду, а не відлигу.

Recent Posts

Повернення легенд: 3 машини з 90-х, які стрімко дорожчають

Існує думка, що чим старший автомобіль, тим нижча його ціна. Це правило діє лише до…

08.05.2024

Коли потрібно міняти моторну оливу в автомобілі: 5 явних ознак, що настав час це зробити

Заміна моторної оливи в автомобілі є найважливішим елементом технічного обслуговування будь-якого автомобіля з ДВЗ. Здійснюється…

08.05.2024

З’їдять всю вашу зарплату: власник СТО назвав 3 погані моделі авто, яких краще уникати

Іноді купівля вживаного автомобіля може здатися вигідною угодою, проте завжди слід враховувати довгострокову надійність конкретної…

08.05.2024

Автодилер із 43-річним стажем розкрив 3 секрети вдалої покупки машини

Колишній автодилер із 43-річним стажем роботи, а нині популярний YouTube-блогер Рей Шефска розкрив автомобілістам 3…

08.05.2024

Їх краще не купувати новими: 10 машин, які швидко знецінюються у 2024 році

Як правило, ліквідність автомобіля важлива, якщо новий власник має намір у майбутньому перепродати його. Однак…

08.05.2024

Що потрібно зробити з машиною навесні: 5 речей, які слід планувати заздалегідь

Весна є особливим періодом для автомобілістів. Після важких зимових умов усім потрібно провести низку обов'язкових…

08.05.2024