Підвищена витрата оливи – проблема багатьох автомобілів в сучасному світі, тому багато водіїв змушені возити з собою каністру на долив.
Пропонуємо вашій увазі ТОП-3 двигунів, які без належного догляду можуть витрачати непристойно багато мастила.
На першому місці опинилися знаменитий «вагівський» агрегати EA 888 GEN2. За словами майстрів, проблему «масложору» можна повністю вирішити за допомогою заміни поршнів, але ціна такої процедури складе немала.
Друге місце дісталося мотору BMW N63, який відрізняється проблемним температурним режимом. Капітальний ремонт двигуна вирішить всі проблеми, але вартість ремонту відлякує. Простіше возити з собою мастило на долив.
Компанія Subaru розробляє розкішні агрегати з нестандартним ходом поршнів, однак версії EJ20 і EJ25 об’ємом 2,0 і 2,5 літра дуже сильно гріються. Витрата оливи може досягати декількох літрів від заміни до заміни. При цьому навіть нові моделі Subaru грішать підвищеною витратою мастила.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…