Підвищена витрата оливи – проблема багатьох автомобілів в сучасному світі, тому багато водіїв змушені возити з собою каністру на долив.
Пропонуємо вашій увазі ТОП-3 двигунів, які без належного догляду можуть витрачати непристойно багато мастила.
На першому місці опинилися знаменитий «вагівський» агрегати EA 888 GEN2. За словами майстрів, проблему «масложору» можна повністю вирішити за допомогою заміни поршнів, але ціна такої процедури складе немала.
Друге місце дісталося мотору BMW N63, який відрізняється проблемним температурним режимом. Капітальний ремонт двигуна вирішить всі проблеми, але вартість ремонту відлякує. Простіше возити з собою мастило на долив.
Компанія Subaru розробляє розкішні агрегати з нестандартним ходом поршнів, однак версії EJ20 і EJ25 об’ємом 2,0 і 2,5 літра дуже сильно гріються. Витрата оливи може досягати декількох літрів від заміни до заміни. При цьому навіть нові моделі Subaru грішать підвищеною витратою мастила.
Існують різного роду міфи про використання рослинної олії як автомобільного палива. Ще 20 років тому…
Склоочисники - це один із тих елементів в автомобілі, які завжди мають бути в технічно…
Запуск двигуна в автомобілі, здавалося б, є рутинною і найпростішою процедурою. Однак багато водіїв роблять…
Напередодні стало відомо, що японські автовиробники Nissan і Honda готують історичне рішення про злиття. Поки…
Румунія змінила порядок в'їзду в країну громадян України на автомобільному транспорті, пише Auto-Consulting з посиланням…
Деякі автомобілісти вважають, що антифриз в автомобілі заливається «довічно», як свого часу вода. Міняти його…