Українським водіям підготували нові сюрпризи

Останніми днями на автомобільних переходах на кордоні з Республікою Польща дещо ускладнилася ситуація, зросли черги вантажних автомобілів, пише Голос України.

Це пов’язано насамперед з тим, що минулої п’ятниці польські прикордонники оголосили про так званий «тихий страйк».

Суть цієї акції полягає в тому, що в рамках свого профспілкового руху вони добиваються підвищення заробітної плати, розширення соціального пакета тощо. Про свої дії попередили по офіційних каналах. Генеральне консульство України в Республіці Польща теж давало інформацію, що можливе сповільнення руху через пункти пропуску.

Однак це не могло не викликати зростання черг на кордоні. Так, у понеділок, 10 вересня, на під’їзді до Ягодина з боку України було 300 транспортних засобів, які очікували перетину кордону. 11 вересня, коли ми побували на кордоні, їх уже було 200.

Як пояснила головний державний інспектор з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Волинської митниці ДФС Валентина Черниш,особливість роботи польських прикордонників під час акції полягає в тому, що вони пропускають виключно стільки транспортних засобів, скільки передбачено міжнародними угодами. Якщо записано, що вони мають за зміну приймати 200 транспортних засобів і 400 – за добу, то вони їх більше не пропускають. Вони там просто вмикають червоний світлофор і кажуть, що до них не треба їхати, бо вони своє вже зробили. І якихось свої претензій до них ми висловити не можемо, проте знаємо, що цей пункт пропуску дуже популярний і вони можуть пропустити більше: 215, 220, а коли в грудні минулого року стояла величезна черга, могли пропустити і 250. Але очікують, доки уряд задовольнить їхні вимоги. Тобто, 200 машин, які зараз є в черзі, це якраз одна зміна, і останній в черзі автомобіль орієнтовно зможе в’їхати в Польщу приблизно через дванадцять годин. Це не є критичною ситуацією, проте вона незручна для далекобійників. І оскільки вони поінформовані про можливі незручності, то жодної скарги від водіїв нам не надходило.

У свою чергу, перебуваючи 11 вересня на автопереході Ягодин-Дорогуськ, ми відзначили, що подібні незручності стосуються лише водіїв вантажних автопоїздів. Стосовно легкових автомобілів та автобусів такої проблеми тут не існує. Кордон вони долають швидко і безперешкодно. І ще одне, що вразило,- абсолютна відсутність сервісу на кілометровій відстані від рубежу, а черга цього дня розтягнулася приблизно на три кілометри. Уявляєте, що відчувають водії, стоячи півдоби у відкритому полі? Вчора черга в Ягодині дещо скоротилася – до 120 вантажівок, але питання не вирішено.

Recent Posts

Вимираючий вид: ТОП-6 найкращих спорткарів на «механіці», які залишилися у продажу

Автоматична трансмісія давно домінує в індустрії, у зв'язку з чим автомобілі на «механіці» поступово відходять…

26.11.2024

Шість маловідомих кнопок в автомобілі, які полегшать вам життя

Сучасні автомобілі оснащені безліччю прихованих функцій, які можуть істотно полегшити життя водієві. Експерти розповіли про…

26.11.2024

Найбільш недооцінені кросовери 2024 року: три моделі, які варті уваги

В умовах насиченого ринку кросоверів легко пропустити моделі, які пропонують чудове поєднання ціни, стилю та…

26.11.2024

Що потрібно відключити в автомобілі, щоб удвічі збільшити ресурс двигуна: механік дав відповідь

Сучасні автомобілі буквально «напхані» різного роду технологіями, які роблять процес водіння більш комфортним і простим.…

26.11.2024

Пройдуть 500 000 км і більше: десять кросоверів і позашляховиків з невбиваними двигунами

Багато позашляховиків відомі своєю вражаючою надійністю. Правильне обслуговування і помірний стиль водіння дає змогу деяким…

26.11.2024

Термін служби батареї електромобіля Xiaomi

Електромобілі стають дедалі популярнішими, і компанія Xiaomi активно займає нішу на цьому ринку. Одним із…

26.11.2024