Російський вчений розповів про катастрофічний стан Кримського мосту

Головна архітектурна гордість Росії може завалитись.  Керченський міст будували під особисте розпорядження президента Росії Володимира Путіна.

Наразі вже відомо, що це був виключно політичний проект, який відразу ж був приречений на невдачу. Більше того один з російських науковців кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар розповів, що Кримський міст взагалі перебуває під загрозою катастрофи.

Так, за його словами так зване “просідання” мосту вже є неминучою та формує доволі небезпечні наслідки.Також він розповів, що він отримав сенсаційні матеріали, які повністю підтверджують його гіпотезу.

“Осадка повинна йти довго, тому що це четвертинні пухкі породи, які взагалі погано тримають і тому під навантаженням вона йде. Але там, наскільки я зрозумів, з тих матеріалів, що мені прислали, там йде гірше, там йде випор в зворотну сторону. Видавлюються палі. Якщо вони видавлюються, то це дуже погано. Просто буде перекіс в різноспрямованих рухах”, – сказав він.

Більше того Медовар розповів, що у разі продовження “руху” мосту він може взагалі переламатись надвоє. Вчений відзначив, що у разі продовження подібних дій мостом взагалі не буде можливо рухатись.

“Розумієте, у вас по ідеї полотно повинно бути горизонтальне, особливо це важливо для залізниці, там, де лежать рейки, тому що, якщо так піде далі, рейки, вибачте по-російськи, стануть раком. І поїзд зійде з них, звалиться в море і там потоне. Це дуже серйозні речі”, – зазначив учений.

За його словами, ще в той час, коли він навчався в інституті, найбільш бездарним проектом був проект моста в цьому місці.

Також вчений додав, що будівництво цього мосту взагалі було катастрофою, адже місце будівництва взагалі непридатне для побудови такої споруди. Та рано чи пізно він все ж приречений на повну катастрофу та падіння.

“Там не можна його просто будувати за рахунок того, що тисяча метрів потужність майкопських, міоценових глин, сучасне відкладення, напівтвердих, водонасиченому, опещянених. Це дурдом. Ще раз, це політичне рішення було, політичне. Заради однієї людини. Ось, зробили міст. Я сказав, що цей міст він приречений. Рано чи пізно він не встоїть”, – зазначив він.

Медовар додав, що у будь-який момент “гордість Росії” може впасти у море, навіть попри те, що зараз він фактично не завантажений, адже мінімальна кількість автомобілів користуються його потужностями.

“Він може тріснути. Як підуть палі. Найцікавіше, як вони вважали навантаження? Адже це є механіка грунтів, які чітко абсолютно показують властивість грунтів, що вони можуть тримати, якt максимальне навантаження, куди вони просядуть. Це все вивчається”, – резюмував Юрій Медовар.

Recent Posts

Уряд анонсував нові пільги для українських водіїв: хто їх отримає

В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…

18.12.2025

Volkswagen повністю електрифікує свій Polo: яким буде оновлений хетчбек

Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…

18.12.2025

Фари Mercedes стануть замінюваними: власники авто зможуть економити

Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…

18.12.2025

Штраф за їзду з увімкненим світлом в салоні: правда чи міф

Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…

18.12.2025

ТОП-4 бренди авто, що реально проходять понад 400 000 км

Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…

18.12.2025

Яку оливу заливати в старий двигун: поради фахівців

З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…

18.12.2025