Російський вчений розповів про катастрофічний стан Кримського мосту

Головна архітектурна гордість Росії може завалитись.  Керченський міст будували під особисте розпорядження президента Росії Володимира Путіна.

Наразі вже відомо, що це був виключно політичний проект, який відразу ж був приречений на невдачу. Більше того один з російських науковців кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар розповів, що Кримський міст взагалі перебуває під загрозою катастрофи.

Так, за його словами так зване “просідання” мосту вже є неминучою та формує доволі небезпечні наслідки.Також він розповів, що він отримав сенсаційні матеріали, які повністю підтверджують його гіпотезу.

“Осадка повинна йти довго, тому що це четвертинні пухкі породи, які взагалі погано тримають і тому під навантаженням вона йде. Але там, наскільки я зрозумів, з тих матеріалів, що мені прислали, там йде гірше, там йде випор в зворотну сторону. Видавлюються палі. Якщо вони видавлюються, то це дуже погано. Просто буде перекіс в різноспрямованих рухах”, – сказав він.

Більше того Медовар розповів, що у разі продовження “руху” мосту він може взагалі переламатись надвоє. Вчений відзначив, що у разі продовження подібних дій мостом взагалі не буде можливо рухатись.

“Розумієте, у вас по ідеї полотно повинно бути горизонтальне, особливо це важливо для залізниці, там, де лежать рейки, тому що, якщо так піде далі, рейки, вибачте по-російськи, стануть раком. І поїзд зійде з них, звалиться в море і там потоне. Це дуже серйозні речі”, – зазначив учений.

За його словами, ще в той час, коли він навчався в інституті, найбільш бездарним проектом був проект моста в цьому місці.

Також вчений додав, що будівництво цього мосту взагалі було катастрофою, адже місце будівництва взагалі непридатне для побудови такої споруди. Та рано чи пізно він все ж приречений на повну катастрофу та падіння.

“Там не можна його просто будувати за рахунок того, що тисяча метрів потужність майкопських, міоценових глин, сучасне відкладення, напівтвердих, водонасиченому, опещянених. Це дурдом. Ще раз, це політичне рішення було, політичне. Заради однієї людини. Ось, зробили міст. Я сказав, що цей міст він приречений. Рано чи пізно він не встоїть”, – зазначив він.

Медовар додав, що у будь-який момент “гордість Росії” може впасти у море, навіть попри те, що зараз він фактично не завантажений, адже мінімальна кількість автомобілів користуються його потужностями.

“Він може тріснути. Як підуть палі. Найцікавіше, як вони вважали навантаження? Адже це є механіка грунтів, які чітко абсолютно показують властивість грунтів, що вони можуть тримати, якt максимальне навантаження, куди вони просядуть. Це все вивчається”, – резюмував Юрій Медовар.

Recent Posts

Пройдуть 500 000 км і більше: десять кросоверів і позашляховиків з невбиваними двигунами

Багато позашляховиків відомі своєю вражаючою надійністю. Правильне обслуговування і помірний стиль водіння дає змогу деяким…

26.11.2024

Термін служби батареї електромобіля Xiaomi

Електромобілі стають дедалі популярнішими, і компанія Xiaomi активно займає нішу на цьому ринку. Одним із…

26.11.2024

Не заводиться машина – винен не завжди акумулятор: які ознаки несправності генератора

Взимку водії часто стикаються з труднощами під час запуску двигуна. Основний винуватець - слабкий акумулятор,…

26.11.2024

Найгірші електрокари для перепродажу: ТОП-10 моделей, які занадто швидко знецінюються

Електричні автомобілі сьогодні в тренді, але чимало автолюбителів ставляться до їх купівлі вкрай скептично. Не…

26.11.2024

П’ять популярних кросоверів із найгіршою вантажопідйомністю

Кросовери сьогодні на піку популярності, українці цінують їх за комфорт, практичність і вседорожність. Багато хто…

26.11.2024

Механік назвав один важливий фактор, на який варто звертати увагу під час купівлі автомобіля

Придбання автомобіля - це саме по собі відповідальне завдання, до якого не варто підходити легковажно.…

26.11.2024