Для вивезення великої кількості снігу в Києві використовую найрізноманітніші вантажівки, серед яких і раритетний самоcвал КрАЗ, який не випускається вже більше 30 років.
Машина непогано збереглася і, видно, що за нею стежать в АТП. Корпуси зовнішніх дзеркал і диски коліс – червоного кольору. Правда, фари головного світла вже інші, але зате в рідних коробах на крилах.
Сьогодні зустріти на ходу КрАЗ-256Б1 з фарами в залізних коробах на крилах – велика рідкість. В експлуатації перебувають в основному машини кінця 80-х, на яких фари за новими ГОСТами того часу повинні розташовуватися на 80 мм нижче. В результаті фари розташували на бампері, а короба з крил прибрали.
Нагадаємо, що КрАЗ-256Б1 почав випускатися в 1978 році і відрізнявся від моделі 256Б роздільним приводом гальм і пусковим підігрівачем ПЖД-448, а також збільшеним моторесурсом – зі 150 до 160 тис. км.
Електричні автомобілі сьогодні в тренді, але чимало автолюбителів ставляться до їх купівлі вкрай скептично. Не…
Кросовери сьогодні на піку популярності, українці цінують їх за комфорт, практичність і вседорожність. Багато хто…
Придбання автомобіля - це саме по собі відповідальне завдання, до якого не варто підходити легковажно.…
Більшість автовиробників рекомендує автовласникам проводити повну заміну моторної оливи в двигуні кожні 15 000 кілометрів.…
Складно знайти людину, яка краще розуміється на надійності автомобілів, ніж механік із багаторічним досвідом роботи.…
Ремінь ГРМ в автомобілі є важливим елементом, хоч і залишається при цьому витратним матеріалом, що…