В Україні помічений рідкісний позашляховик (фото)

Українські простори рясніють різною технікою, і часом трапляються досить цікаві екземпляри. Так в Харкові користувачі соціальної мережі помітили автомобіль підвищеної прохідності Tarpan польського виробництва.

Ці машини впускають з 1972 по 1995 рік. За весь період виробництва Tarpan з конвеєра вийшло безліч варіацій цього автомобіля.

Спочатку з’явилася версія Warta з лонжеронною рамою, металевим кузовом і агрегатами від малолітражки Syrena. Але він мав численні недоліки і йому на зміну прийшов досконаліший Warta-2 з різними типами кузовів.

Автомобілі випускали в трьох варіаціях: Standart (Tarpan 233S), Pickap (Tarpan 233P) і Kombi (Tarpan 233K). Була і окрема модифікація пікапа з дерев’яною платформою і уніфіковане з ним шасі під монтаж спеціальних надбудов. Все це призвело до створення базових моделей Tarpan 237 і Tarpan 239.

Виготовлялися вони на фабриці компанії Fabryka Samochodów Rolniczych в Познані. Машина мала практичну конструкцію. У стандартній версії власник міг спокійно знімати тент і перетворюючи вантажний майданчик в пікап. У версії Kombi тент змінили на жорстку надбудову. Найчастіше її використовували для перевезення овочів: пересували перегородку і розкладали задній ряд сидінь, збільшуючи багажний відсік.

Салон Tarpan в принципі міг трансформуватися і вміщати 3 чоловік і 600 кг вантажу або 6 чоловік і 300 кг вантажу. Під капотом розташовувався рядний чотирициліндровий двигун М-20 на 2120 см куб. і потужністю 52 к.с. Механічна коробка передач і легкова передня підвіска від автомобіля Warszawa. Але від вантажівки Zuk йому дістався ведучий міст і гальмівна система.

Recent Posts

Коли авто з «мигалкою» можна ігнорувати: назвали три ситуації

На українських дорогах нерідко можна зустріти автівки з проблисковими маячками. Деякі водії, побачивши їх, губляться…

16.12.2025

ТОП-5 недорогих вживаних авто, що розоряють власників після купівлі

В Україні на вторинному автомобільному ринку дуже популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі моделі,…

16.12.2025

Не кидайте двірники піднятими на ніч взимку: чому це шкідливо

В Україні серед водіїв є поширена звичка піднімати на ніч двірники автомобілів. Мовляв, таким чином…

16.12.2025

Картонка під радіатор: чому цей «дідівський» лайфхак може спалити ваш двигун

Серед українських водіїв часто зустрічаються застарілі «лайфхаки», що передаються з покоління в покоління. Деякі з…

16.12.2025

Механік Honda пояснив, коли справді треба міняти масло – через 3, 5 чи 10 тисяч км пробігу

Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…

15.12.2025

ТОП-5 недорогих і надійних кросоверів, що не бояться бездоріжжя

Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…

15.12.2025