В Україні помічений рідкісний позашляховик (фото)

Українські простори рясніють різною технікою, і часом трапляються досить цікаві екземпляри. Так в Харкові користувачі соціальної мережі помітили автомобіль підвищеної прохідності Tarpan польського виробництва.

Ці машини впускають з 1972 по 1995 рік. За весь період виробництва Tarpan з конвеєра вийшло безліч варіацій цього автомобіля.

Спочатку з’явилася версія Warta з лонжеронною рамою, металевим кузовом і агрегатами від малолітражки Syrena. Але він мав численні недоліки і йому на зміну прийшов досконаліший Warta-2 з різними типами кузовів.

Автомобілі випускали в трьох варіаціях: Standart (Tarpan 233S), Pickap (Tarpan 233P) і Kombi (Tarpan 233K). Була і окрема модифікація пікапа з дерев’яною платформою і уніфіковане з ним шасі під монтаж спеціальних надбудов. Все це призвело до створення базових моделей Tarpan 237 і Tarpan 239.

Виготовлялися вони на фабриці компанії Fabryka Samochodów Rolniczych в Познані. Машина мала практичну конструкцію. У стандартній версії власник міг спокійно знімати тент і перетворюючи вантажний майданчик в пікап. У версії Kombi тент змінили на жорстку надбудову. Найчастіше її використовували для перевезення овочів: пересували перегородку і розкладали задній ряд сидінь, збільшуючи багажний відсік.

Салон Tarpan в принципі міг трансформуватися і вміщати 3 чоловік і 600 кг вантажу або 6 чоловік і 300 кг вантажу. Під капотом розташовувався рядний чотирициліндровий двигун М-20 на 2120 см куб. і потужністю 52 к.с. Механічна коробка передач і легкова передня підвіска від автомобіля Warszawa. Але від вантажівки Zuk йому дістався ведучий міст і гальмівна система.

Recent Posts

П’ять популярних кросоверів із найгіршою вантажопідйомністю

Кросовери сьогодні на піку популярності, українці цінують їх за комфорт, практичність і вседорожність. Багато хто…

26.11.2024

Механік назвав один важливий фактор, на який варто звертати увагу під час купівлі автомобіля

Придбання автомобіля - це саме по собі відповідальне завдання, до якого не варто підходити легковажно.…

26.11.2024

Три причини, чому міняти моторну оливу кожні 15 тисяч км – погана ідея

Більшість автовиробників рекомендує автовласникам проводити повну заміну моторної оливи в двигуні кожні 15 000 кілометрів.…

26.11.2024

Найпроблемніші автомобілі: автомеханік назвав моделі, які не варто купувати

Складно знайти людину, яка краще розуміється на надійності автомобілів, ніж механік із багаторічним досвідом роботи.…

26.11.2024

Які помилки водіїв вбивають ремінь ГРМ: механік дав відповідь

Ремінь ГРМ в автомобілі є важливим елементом, хоч і залишається при цьому витратним матеріалом, що…

26.11.2024

Екс-інженер NASA розкрив секрет швидкого розморожування лобового скла автомобіля

Замерзле лобове скло автомобіля взимку стає чи не найбільш дратівливою проблемою для водіїв, яким доводиться…

26.11.2024