Українські простори рясніють різною технікою, і часом трапляються досить цікаві екземпляри. Так в Харкові користувачі соціальної мережі помітили автомобіль підвищеної прохідності Tarpan польського виробництва.
Ці машини впускають з 1972 по 1995 рік. За весь період виробництва Tarpan з конвеєра вийшло безліч варіацій цього автомобіля.
Спочатку з’явилася версія Warta з лонжеронною рамою, металевим кузовом і агрегатами від малолітражки Syrena. Але він мав численні недоліки і йому на зміну прийшов досконаліший Warta-2 з різними типами кузовів.
Автомобілі випускали в трьох варіаціях: Standart (Tarpan 233S), Pickap (Tarpan 233P) і Kombi (Tarpan 233K). Була і окрема модифікація пікапа з дерев’яною платформою і уніфіковане з ним шасі під монтаж спеціальних надбудов. Все це призвело до створення базових моделей Tarpan 237 і Tarpan 239.
Виготовлялися вони на фабриці компанії Fabryka Samochodów Rolniczych в Познані. Машина мала практичну конструкцію. У стандартній версії власник міг спокійно знімати тент і перетворюючи вантажний майданчик в пікап. У версії Kombi тент змінили на жорстку надбудову. Найчастіше її використовували для перевезення овочів: пересували перегородку і розкладали задній ряд сидінь, збільшуючи багажний відсік.
Салон Tarpan в принципі міг трансформуватися і вміщати 3 чоловік і 600 кг вантажу або 6 чоловік і 300 кг вантажу. Під капотом розташовувався рядний чотирициліндровий двигун М-20 на 2120 см куб. і потужністю 52 к.с. Механічна коробка передач і легкова передня підвіска від автомобіля Warszawa. Але від вантажівки Zuk йому дістався ведучий міст і гальмівна система.
На українських дорогах нерідко можна зустріти автівки з проблисковими маячками. Деякі водії, побачивши їх, губляться…
В Україні на вторинному автомобільному ринку дуже популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі моделі,…
В Україні серед водіїв є поширена звичка піднімати на ніч двірники автомобілів. Мовляв, таким чином…
Серед українських водіїв часто зустрічаються застарілі «лайфхаки», що передаються з покоління в покоління. Деякі з…
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…