Дуже часто можна побачити величезну кількість нових автомобілів, які займають великі площі під стоянки, що припадають пилом і гниють. Адже це саме ті машини, які не знайшли споживача.
Незрозуміло звідки вони беруться, адже дилер передбачає майбутній обсяг продажів, шле на завод депешу з вимогою необхідної кількості. Дуже часто виробники штучно створюють дефіцит, щоб був попит на їх авто. Автосалон теж говорить покупцям, що машин мало і на всіх не вистачить. Але навіть при такому розкладі, залишається величезна кількість нерозпроданих автомобілів.
Трапляється це через те, що несподівано ввели санкції, підвищився курс валют, змінилися ціни у постачальника, дилери накручують великий відсоток на продаж, погана реклама і незатребуваність моделі.
Багато хто думає, що такі авто пішли на утилізацію. Однак ні. Вони продаються, навіть якщо були випущені в минулому або позаминулому році. На них ставлять дуже хороші знижки і роблять акції, для залучення покупців. В крайньому випадку можуть запропонувати співробітникам салону, на дуже вигідних умовах.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…