Дуже часто можна побачити величезну кількість нових автомобілів, які займають великі площі під стоянки, що припадають пилом і гниють. Адже це саме ті машини, які не знайшли споживача.
Незрозуміло звідки вони беруться, адже дилер передбачає майбутній обсяг продажів, шле на завод депешу з вимогою необхідної кількості. Дуже часто виробники штучно створюють дефіцит, щоб був попит на їх авто. Автосалон теж говорить покупцям, що машин мало і на всіх не вистачить. Але навіть при такому розкладі, залишається величезна кількість нерозпроданих автомобілів.
Трапляється це через те, що несподівано ввели санкції, підвищився курс валют, змінилися ціни у постачальника, дилери накручують великий відсоток на продаж, погана реклама і незатребуваність моделі.
Багато хто думає, що такі авто пішли на утилізацію. Однак ні. Вони продаються, навіть якщо були випущені в минулому або позаминулому році. На них ставлять дуже хороші знижки і роблять акції, для залучення покупців. В крайньому випадку можуть запропонувати співробітникам салону, на дуже вигідних умовах.
В Україні триває війна проти російських окупантів, у зв'язку з чим діє і воєнний стан,…
Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…
Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…
Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…
Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…
Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…